Filppuvaimo suomessa toista vuotta, ei ole saanut opiskelupaikkaa. Alkaa tuntua lompakolla
Tienaan itse ihan OK mutta kahden ihmisen elättäminen on alkanut tuntua lompakolla. Olen joutunut välillä ottamaan lainaa pitääkseni elintasomme yllä. Vaimo ei ole vielä osannut päättää mitä haluaisi tehdä. On välillä käynyt joillain kursseille mutta ei ole innostunut tekemään töitä esim. siivoojana tai tarjoilijana. Mitä pitäisi tehdä? Talouteni ei kovin pitkään enää kestä tilannetta.
Mies
Kommentit (84)
tiedän 3 läski narsisti 45-55 v miestä jotka ovat kuponki uutisista tilanneet naisen n2vk esittelivät sitten tajusivat että heille nauretaan muuttuivat myös mustasukkaisiksi luulevat kuvittelevat että muut himoitsevat naikkosia. todella punaposkisia niskaisia tosi juntteja. naisia joita kukaan ei huoli käy sääliksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on edelleen hyvää ja hän kyllä esim. kokkaa ja siivoaa, että siitä ei ole kyse. En vaihtaisi ikinä suomiakkaan.
AP
Miksi pitää haukkua kaikkia suomalaisia naisia? Akka on ruma sana. En mä ainakaan ole mikään akka.
Mä olen muuten opiskellut ja teen töitä. Ihan itse maksan omakotitalon lainanlyhennyksen korkoineen ja maksan elämiseni. En tarvitse miestä elättämään mua.
>naisesta ei saa käyttää sanaa akka
>miehestä saa kumminkin käyttää sanaa ukko
#feministilesbojenkaksinaismoralismi
"mies tienaa ja nainen säästää", wanha kannustava sanonta,
kun miehen euro on euro ja naisen tienestit voi olla euro tai vähemmän.
"Eurot vai rakkaus", wanha kansa sanonut ettei
molemmat viihdy saman katon alla samanaikaisesti
vaan toinen aina lentää ikkunasta ulos.
Kun olet isäntä, vakavarainen ja kotimaa on Suomi,
niin käsittelethän kuin kukkaa kämmenelläsi
elämäsi tärkeintä ihmistä. Toivoo vaan, että
ulkomaalainen osaisi kotiutua tänne ja olla
iloinen uudesta asuinmaasta, ihmisistä, elämän
suomista uusista poluista täällä Pohjolassa.
Luin koko ketjun suomalaisten asiantuntijoiden kommentteja. Kyllä nyt selvisi. Kell onni on se onnen kätkeköön. Terv. 14 vuotta pinayn kansss.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mahdoit odottaa?
Ilmeisesti sitä samaa mitä miehet odottavat kaikilta naisilta; peto sängyssä, tehokas kodinkone, hyvännäköinen jotta kavereille voi esitellä. Ja tienaa vähintään yhtä paljon kuin mies tai ainakin maksaa kaiken 50/50. Tämä lista siis peruspertiltä.
taikut hinnottelevat raon oikein tuttavani lähettää 4000e palkasta 1500e naisen vanhemmille taikkuun. lisäksi naiselle täys yllä pito. meillä on kahvi huoneessa melko härskiä huumoria muttei mene perille.
Oisko pitänyt miettiä siinä vaiheessa kun toit tänne? Että olisi järjestetty kaikki toi valmiiksi, eikä vasta nyt kun tili jo tyhjä.
Kerroithan hänelle etukäteen että häneltä odotetaan töissä käymistä ja kuluihin osallistumista? Monelle suomalaiselle miehelle se tuntuu olevan after thought kun ilmainen palvelija-lelu ei olekaan ilmainen vaan elävä ihminen jonka perustarpeet luo lisäkuluja talouteen. Oliko teillä juurikin tällainen järjestely?
Suomessa on tietty taso koulutuksen ja työpaikkojen suhteen, täytyy olla oikeasti erityisosaamista että pärjää edes kohtuullisesti. Lisäksi ulkomaalaisiin kohdistuu työsyrjintää, tarjolla on enintään töitä huonoilla työehdoilla ja jopa huonommalla palkalla kuin kantiksille.
Pärjäisi varmaan paremmin kotimaassaan ja suvun luomassa turvassa. Sullakin olisi helpompi työllistyä siellä kuin toisinpäin, kunhan opettelet kielen. (en halua olettaa että osaamista alalta jota voisi tehdä etänä)
Naisparka.
Aloitushan on jonkun syrjäytyneen ja moniongelmaisen palstamamman katkera provo. Filippiiniläiset ihmiset yleensäkin ovat saaneet sellaisen kasvatuksen, etteivät todellakaan vedä lonkkaa ja elä toisten siivellä, vaan ovat jo valmiiksi verkostoituneita ennen ulkomaille muuttoa, hakeutuvat opiskelemaan ja enemmistö jo opiskellessaan käyvät töissä.
Vierailija kirjoitti:
Aloitushan on jonkun syrjäytyneen ja moniongelmaisen palstamamman katkera provo. Filippiiniläiset ihmiset yleensäkin ovat saaneet sellaisen kasvatuksen, etteivät todellakaan vedä lonkkaa ja elä toisten siivellä, vaan ovat jo valmiiksi verkostoituneita ennen ulkomaille muuttoa, hakeutuvat opiskelemaan ja enemmistö jo opiskellessaan käyvät töissä.
Huom! Palstamamma voi olla myös mies ja tässä tapauksessa varmasti myös on. Tarkoitus on rasistisesti fetisoida aasialaisia naisia - tietynlaista julkista itsetyydytystä - ja purkaa omaa pahaa oloa haukkumalla suomalaisia naisia kostoksi siitä ettei heitä kiinnosta Ap:n vähä-älyinen seura.
Auttaisikohan nimimerkki "Tony" Studying in Finland FB-ryhmässä? Tuntuu tekevän siellä oikein kunnon myyrän työtä suomalaisten eteen imuroivan tänne "opiskelijoita" kolmannen maailman alueelta.
Vierailija kirjoitti:
Oisko pitänyt miettiä siinä vaiheessa kun toit tänne? Että olisi järjestetty kaikki toi valmiiksi, eikä vasta nyt kun tili jo tyhjä.
Kerroithan hänelle etukäteen että häneltä odotetaan töissä käymistä ja kuluihin osallistumista? Monelle suomalaiselle miehelle se tuntuu olevan after thought kun ilmainen palvelija-lelu ei olekaan ilmainen vaan elävä ihminen jonka perustarpeet luo lisäkuluja talouteen. Oliko teillä juurikin tällainen järjestely?
Suomessa on tietty taso koulutuksen ja työpaikkojen suhteen, täytyy olla oikeasti erityisosaamista että pärjää edes kohtuullisesti. Lisäksi ulkomaalaisiin kohdistuu työsyrjintää, tarjolla on enintään töitä huonoilla työehdoilla ja jopa huonommalla palkalla kuin kantiksille.
Pärjäisi varmaan paremmin kotimaassaan ja suvun luomassa turvassa. Sullakin olisi helpompi työllistyä siellä kuin toisinpäin, kunhan opettelet kielen. (en halua olettaa että osaamista alalta jota voisi tehdä etänä)
Naisparka.
Jos tuntisit oikeasti Asiasta tullutta porukkaa, voisit yllättyä, mikä heillä on koulutustasona suomalaisiin verrattuna. Esim. Filippiiniellä koulu alkaa jo 5-vuotiaana ja veikkaan, että filippiiniläinen lapsi, joka on ollut koulussa vaikka esimerkkinä kolme vuotta, on matemaattisesti ja kielellisesti paljon parempi, kuin palstamamma peruskoulun jälkeen.
Laita vain oma lusikkasi soppaan
ja keitä soppaa, joka maistuu hänelle ja sinulle.
Kuljette käsikädessä jollei konkreettisesti
niin korkea tavoite olla kimpassa
kun kylki kylkeen on menty.
Elämän ilo kaksinkertaistuu kun löytyy jakaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on edelleen hyvää ja hän kyllä esim. kokkaa ja siivoaa, että siitä ei ole kyse. En vaihtaisi ikinä suomiakkaan.
AP
Miksi pitää haukkua kaikkia suomalaisia naisia? Akka on ruma sana. En mä ainakaan ole mikään akka.
Mä olen muuten opiskellut ja teen töitä. Ihan itse maksan omakotitalon lainanlyhennyksen korkoineen ja maksan elämiseni. En tarvitse miestä elättämään mua.
>naisesta ei saa käyttää sanaa akka
>miehestä saa kumminkin käyttää sanaa ukko
#feministilesbojenkaksinaismoralismi
En ole feministi enkä lesbo. Olen heteronainen ja kannatan tasa-arvoa. Ap selvästi käytti akka-sanaa haukkumiseen, sokea pitää olla jos ei tuota tajua. Yhtälailla on väärin käyttää ukko-sanaa haukkumiseen. Fakta on kuitenkin se, että akka-sanalla on ikävämpi kaiku kuin ukko-sanalla.
Vierailija kirjoitti:
taikut hinnottelevat raon oikein tuttavani lähettää 4000e palkasta 1500e naisen vanhemmille taikkuun. lisäksi naiselle täys yllä pito. meillä on kahvi huoneessa melko härskiä huumoria muttei mene perille.
Nyt kiinnostaa tietää, millainen työpaikka on saatu tuollaisella kirjoitustaidolla? Tuskin olet yksityisellä sektorilla.
Ap on nainen ja keksinyt mielestään hauskan trollin.
200kg perus juntti tilannut 50kg naisen ensin esittelee sitten itsekkin tajuu vittuilunja vihdoin menee perille. tosi noloa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisparka.Jos tuntisit oikeasti Asiasta tullutta porukkaa, voisit yllättyä, mikä heillä on koulutustasona suomalaisiin verrattuna. Esim. Filippiiniellä koulu alkaa jo 5-vuotiaana ja veikkaan, että filippiiniläinen lapsi, joka on ollut koulussa vaikka esimerkkinä kolme vuotta, on matemaattisesti ja kielellisesti paljon parempi, kuin palstamamma peruskoulun jälkeen.
Ja sinussa se huono koulutustaso selvästi tiivistyy. Nyt puhuttiin siitä koulutuksesta/papereista joilla Suomessa saa töitä, ei siitä onko joku random aasialainen lapsi matemaattisesti lahjakkaampi. Toisekseen, täytyy olla älyssä vikaa jos luulee että Ap kaltainen dille saisi tuotua tänne naisen jolla olisi hyvä koulutus ja siten varaa valita jotain parempaa elämälleen kuin tyhjätasku suomalaismies ja työttömyys, ja että tämä huippuälykäs nainen vielä muuttaisi Suomeen ilman mitään suunnitelmia miten tulla toimeen. Päivän selvää että tasoton mies hakee ostovaimoksi naisen jolla ei ole kovin montaa korttia joilla pelata tässä maailmassa - eikä se todellakaan ole sen naisen vika.
T: mulla on japanilainen perhe
Naapurin Ensiollakin on japanilainen akka vaimona. Töissä ei ole käynyt päivääkään. Rumakin vielä eikä ole oppinut yhtään suomea.
Mitä väliä jos nielee hyvin ja on ahnas anaali
Kerro lisää miten filppu toimii sängyssä
provo