Pitääkö naisystävälle kertoa jos on rikas?
Olen seurustellut 3v naisen kanssa mutta en ole paljastanut varallisuuttani. Olen duunaritöissä 3000€/kk palkalla mutta koska olen säästeliäs ja aloitin osakesijoittamisen 18v sitten niin varallisuutta on 700k€. Pitääkö tästä kertoa?
M39
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kertoa, sillä eihän tuo niin suuri omaisuus vielä ole?
Suomessa pääsee parhaiten tienaavaan 10% joukkoon 50k€/vuosituloilla. Näin persaukisessa maassa aloittaja on kroisos! Osakkeet myös helppo realisoida toisin kuin metsäpalstat tai kiinteistöt.
litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Kerro vain ja saat ikuisen ystävän.
Kertoisin siinä vaiheessa kun ollaan ihan tosissaan muodostamassa pysyvää parisuhdetta, esim. menossa naimisiin tai ostamassa yhteistä taloa.
Tosi taitava sijoittaja olet. Sinulla on enemmän sijoituksia kuin olet saanut samana aikana palkkaa, kun ottaa inflaation huomioon. Onnea!
Ei tarvitse kertoa, sillä eihän tuo niin suuri omaisuus vielä ole?