Filppuvaimo suomessa toista vuotta, ei ole saanut opiskelupaikkaa. Alkaa tuntua lompakolla
Tienaan itse ihan OK mutta kahden ihmisen elättäminen on alkanut tuntua lompakolla. Olen joutunut välillä ottamaan lainaa pitääkseni elintasomme yllä. Vaimo ei ole vielä osannut päättää mitä haluaisi tehdä. On välillä käynyt joillain kursseille mutta ei ole innostunut tekemään töitä esim. siivoojana tai tarjoilijana. Mitä pitäisi tehdä? Talouteni ei kovin pitkään enää kestä tilannetta.
Mies
Kommentit (70)
Kannattiko ottaa kehitysmaasta nainen joka halusi vain elintasoa?
Miten paljon tienaat ja mitä tuloja vaimolla on?
PERSAUKISTEN EI PIDÄ RYHTYÄ TOSIMIESTEN HOMMIIN!
Aloittaja, sun täytyy etsiä itsellesi sivutyö esim. siivoojana tai tarjoilijana.
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko ottaa kehitysmaasta nainen joka halusi vain elintasoa?
Tavara on jo kulunut,vaihda uuteen ja palauta vanha.
Seksi on edelleen hyvää ja hän kyllä esim. kokkaa ja siivoaa, että siitä ei ole kyse. En vaihtaisi ikinä suomiakkaan.
AP
Vierailija kirjoitti:
Seksi on edelleen hyvää ja hän kyllä esim. kokkaa ja siivoaa, että siitä ei ole kyse. En vaihtaisi ikinä suomiakkaan.
AP
Suomalaiset naiset käy töisdä filput ei. Sun täytyy vaan itkeä ja maksaa. Tee sikana ylitöitä.
Vierailija kirjoitti:
AP
Onkos muuta yhteistä kieltä kuin rakkauven kieli?
Vierailija kirjoitti:
AP
Eikös se istu lompakon päällä?
Siis se mielikuvitusvaimo. Haluaisit vaimon Filippiineiltä, mutta et saa, joten jauhat fantasioitasi palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mahdoit odottaa?
Olethan jo lähettänyt suvulle talorahat?
Olisit ottanut thaikun niin töitä olisi löytynyt heti hierontapaikasta.
Kukaan., jolla on todellisuudessa vaimo Filippiineiltä, ei sano " Filppu". Jokainen Filippiinan kanssa aviossa oleva tietää, että heille oma perhe on tärkein. Perhe käsittää koko suvun; sisarukset, sisarusten puolisot, jopa naapurit. Kulttuuriin kuuluu, että mies on elättäjä. Älä trollaa.
Minä vetäisin tiukkaa linjaa. Jos muija haluaa rahaa niin menee töihin.
Laita akka kartanolle ja tilaa uusi.
Palauta hankintapaikkaan.