Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa kun Jensen Ackles vanhenee

Vierailija
27.03.2026 |

Hän oli paras supernatural -sarjassa, mutta nyt jo melko iäkkään näköinen ja rumat hiukset ja parta.. pitäisi löytyä muita komistuksia mutta ne kaikki nii vanhoja ukkoja jo!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs näkis valokuvan? Mä tykkäsin melkein enemmän siitä Jaredista.

Vierailija
22/31 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, minusta hän on tullut vaan paremman näköiseksi kun on vanhentunut. Sama melkein kaikilla, jotka on luonnollisesti vanhenneet. Sen sijaan täyteaineita ja botoxia täynnä olevat kuten Tom Cruise on creepyn näköisiä. Itse olen jo nuorena tykännyt miehellä enemmän vähän elämää nähneemistä kasvoista, rypyistä, harmaista hiuksista jne. Antaa karismaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki luulen että häntä ei kiinnosta teidän tompoeleide.  paskisisten arviot..

Vierailija
24/31 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aivan eri näköinen kuin nuorempana. Siis kasvoiltaan on muuttunut täysin eri näköiseksi, onko käynyt plastiikkakirurgilla kiristämässä, kun kasvojen muoto on aivan erilainen? Oli nuorempana komeampi ja "miehisempi", nyt on kapea ja hassun mallinen leuka. 

Vierailija
25/31 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollywood miehet alkavat kaikki näyttää toisiltaan kun kiristelty. Carey, Cruise, Kilmer

Vierailija
26/31 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä  voin olla sun komistus kjeh rääh. 

Vierailija
27/31 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gulli silti seisoo

Vierailija
28/31 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä 😂 Jensen on ikääntynyt kuin hyvä viini

Vierailija
29/31 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on aivan eri näköinen kuin nuorempana. Siis kasvoiltaan on muuttunut täysin eri näköiseksi, onko käynyt plastiikkakirurgilla kiristämässä, kun kasvojen muoto on aivan erilainen? Oli nuorempana komeampi ja "miehisempi", nyt on kapea ja hassun mallinen leuka. 

Höpö höpö. Googletapa miten miehen leuka muuttuu ikääntyessä: "While male faces generally maintain their structure longer than female faces, the chin typically becomes less defined, shorter, and more recessed due to bone loss in the mandible." Myös leuan kuoppa voi lähes kadota ikääntyessä.

Vierailija
30/31 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supernatural olis hyvin voinut jäädä neljänteen tuotantokauteen. 

Vierailija
31/31 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ihmettele, että miehilläkin on nykyään niin paljon ulkonäköpaineita, varsinkin nuoremmalla sukupolvella. On niin epärealistisia odotuksia ikääntymisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi