Mitäköhän Shirlystä tuntuu kun Ahti ja Sanni nokittelee toisilleen? Siis exä ja nyxä.
Sanni: sinä ja se poitsu
Ja Ahti lataa takaisin kappaleella: Poitsu
Ja Shirly varmaan miettii, että:
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Ahti on noista se, joka haluaa hyötyä asiasta, ei Sanni. Pikkasen on isot luulot itsestään. On kartanot ja missivartalot 🙄 Mä miettisin pikkasen tarkemmin hänen naisystävänään kannattaako olla suhteessa ihmiseen, joka kuvaa mua vain ulkonäön kautta.
Ainahan tollanen puhe ja uho on kuulunut räppiin. Ei mitään uutta. Kaikkea tarvi niin tosissaan ottaa. Sannillakin jo uusi.
Tulee mieleen se yksi lesbopari Vastaamon vuotodokkarista jotka meni terapiaan tappelemaan koirasta eron jälkeen 😂
Markkinointikikka. Kävihän sannikin uutta mimmiä pussailemassa tahallaan kaikkien katseiden alla rymy eetussa.
Vierailija kirjoitti:
Sannin biisi on upee, Ahdin pelkästään nolo. Eiköhän se Shirly juokse vielä Sannin syliin.
Miksi juoksisi? Ei hän edes ole lesbo. Kai tästä saa kaikki taas julkisuutta. Oliko koko ns parisuhde markkinatemppu?
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahti on noista se, joka haluaa hyötyä asiasta, ei Sanni. Pikkasen on isot luulot itsestään. On kartanot ja missivartalot 🙄 Mä miettisin pikkasen tarkemmin hänen naisystävänään kannattaako olla suhteessa ihmiseen, joka kuvaa mua vain ulkonäön kautta.
Mutta kun sinulla ei ole koskaan edes ollut miesystävää.
Aha. Ahtiko se siellä? Mulla on aviomies ja kolme lasta. Mites sulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannihan ei nokittele yhtään mitään eikä ole edes lainkaan selvää liittyykö Ahtiin. Ja jos liittyy, ei ole tylyttävä. Ahti taas? Nolo! Sanni muka hänen kauttaan nostaa uraansa, vaikka Ahti tässä leijuu ilman ensimmäistäkään todellista saavutusta koskaan. Täys pyrkyri.
Ja mitä ajattelee Shirkku? Tuskin kauheesti.Tottakai se on Ahtista, mutta just siinä mäkyy Sannin ammattilaisuus tekstinkirjoittajana, että ei suoraan tuutata asiaa vaan käytetään sanaleikkejä ja kielikuvia. Näin biisi toimii vaikka ei alleviivaa tai korosta itseään. Ahtin ns. sanoitukset sitten taas? 😂
Ahti
Ahdin
Ahdista
Ahdille
Nimet kyllä yleisesti taipuu Ahti, Ahtin, Satu, Satun jne. Ahti itse tuntuu sanovan Ahdista, sopii hyvin ahdistukseensa toki.
Suomessa erisnimet taipuvat samoin kuin vastaavat yleisnimet. Toki teillä junteilla on eri säännöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katson tuota Ahtin kuvaa, tulee mieleen keskenkasvuinen nuorimies pierun hajuisine kalsareineen. Jouuu mään, mull on missi muijana🤡
Massii panen poveen, missii panen loveen, jeah
Voi nolous🤦🏽 No roadmanit diggaa ja niitähän riittää 13-25 vuotiaissa.
Vierailija kirjoitti:
Sannihan ei nokittele yhtään mitään eikä ole edes lainkaan selvää liittyykö Ahtiin. Ja jos liittyy, ei ole tylyttävä. Ahti taas? Nolo! Sanni muka hänen kauttaan nostaa uraansa, vaikka Ahti tässä leijuu ilman ensimmäistäkään todellista saavutusta koskaan. Täys pyrkyri.
Ja mitä ajattelee Shirkku? Tuskin kauheesti.
Eiköhän tässä ole kaikki kolme juonessa mukana 😉
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan tollanen puhe ja uho on kuulunut räppiin. Ei mitään uutta. Kaikkea tarvi niin tosissaan ottaa. Sannillakin jo uusi.
On toki, kaikkihan ne on ihan surkeita biisejä niin. Tämä nyt erityisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun sinulla ei ole koskaan edes ollut miesystävää.
Aha. Ahtiko se siellä? Mulla on aviomies ja kolme lasta. Mites sulla?
Juu juu. Täti ei tiedä ettå tämä on anonyymi palsta jossa jokainen voi olla ihan mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Meinaat, että Sanni teki biisin ei- hyötymismielessä. Juu, juu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katson tuota Ahtin kuvaa, tulee mieleen keskenkasvuinen nuorimies pierun hajuisine kalsareineen. Jouuu mään, mull on missi muijana🤡
Massii panen poveen, missii panen loveen, jeah
On kyllä nolo jätkä
Ahti-silli on hyvää, se matjess maustettu, uusien perunoiden, voisulan ja ruohosipulin kanssa.
Ohis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä ajattelee Shirkku? Tuskin kauheesti.Tottakai se on Ahtista, mutta just siinä mäkyy Sannin ammattilaisuus tekstinkirjoittajana, että ei suoraan tuutata asiaa vaan käytetään sanaleikkejä ja kielikuvia. Näin biisi toimii vaikka ei alleviivaa tai korosta itseään. Ahtin ns. sanoitukset sitten taas? 😂
Ahti
Ahdin
Ahdista
Ahdille
Nimet kyllä yleisesti taipuu Ahti, Ahtin, Satu, Satun jne. Ahti itse tuntuu sanovan Ahdista, sopii hyvin ahdistukseensa toki.
Suomessa erisnimet taipuvat samoin kuin vastaavat yleisnimet. Toki teillä junteilla on eri säännöt.
Vai junteilla. Useammin eivät taivu.
Vierailija kirjoitti:
Levy-yhtiöhän nuo päättää ei artisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat, että Sanni teki biisin ei- hyötymismielessä. Juu, juu.
No ei ainakaan Ahdista halua hyötyä, sillähän ole mitään mistä hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Levy-yhtiöhän nuo päättää ei artisti.
Mitkä? Parisuhteet vai?
Täytyy ymmärtää että Sannifanit eivät voi olla kovin älykkäitä eivätkä tietenkään osaa suomen erisnimien taivutusta yleisnimien tapaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahti
Ahdin
Ahdista
Ahdille
Ei taivu. Nykysuositus on että erisnimet taipuvat samalla tavalla kuin yleisnimi, poikkeuksena ne i-päätteiset, joissa vartalo muuttuu (Lumi, Suvi).