Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäköhän Shirlystä tuntuu kun Ahti ja Sanni nokittelee toisilleen? Siis exä ja nyxä.

Vierailija
27.03.2026 |

Sanni: sinä ja se poitsu

Ja Ahti lataa takaisin kappaleella: Poitsu

Ja Shirly varmaan miettii, että:

Kommentit (131)

Vierailija
41/131 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sannihan ei nokittele yhtään mitään eikä ole edes lainkaan selvää liittyykö Ahtiin. Ja jos liittyy, ei ole tylyttävä. Ahti taas? Nolo! Sanni muka hänen kauttaan nostaa uraansa, vaikka Ahti tässä leijuu ilman ensimmäistäkään todellista saavutusta koskaan. Täys pyrkyri.

Ja mitä ajattelee Shirkku? Tuskin kauheesti. 

Tottakai se on Ahtista, mutta just siinä mäkyy Sannin ammattilaisuus tekstinkirjoittajana, että ei suoraan tuutata asiaa vaan käytetään sanaleikkejä ja kielikuvia. Näin biisi toimii vaikka ei alleviivaa tai korosta itseään. Ahtin ns. sanoitukset sitten taas? 😂

Ahti

Ahdin

Ahdista

Ahdille

Nimet kyllä yleisesti taipuu Ahti, Ahtin, Satu, Satun jne. Ahti itse tuntuu sanovan Ahdista, sopii hyvin ahdistukseensa toki.  

Vierailija
42/131 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahti on noista se, joka haluaa hyötyä asiasta, ei Sanni. Pikkasen on isot luulot itsestään. On kartanot ja missivartalot 🙄 Mä miettisin pikkasen tarkemmin hänen naisystävänään kannattaako olla suhteessa ihmiseen, joka kuvaa mua vain ulkonäön kautta. 

Ainahan tollanen puhe ja uho on kuulunut räppiin. Ei mitään uutta. Kaikkea tarvi niin tosissaan ottaa. Sannillakin jo uusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/131 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen se yksi lesbopari Vastaamon vuotodokkarista jotka meni terapiaan tappelemaan koirasta eron jälkeen 😂

Vierailija
44/131 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinointikikka. Kävihän sannikin uutta mimmiä pussailemassa tahallaan kaikkien katseiden alla rymy eetussa.

45/131 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannin biisi on upee, Ahdin pelkästään nolo. Eiköhän se Shirly juokse vielä Sannin syliin. 

Miksi juoksisi? Ei hän edes ole lesbo. Kai tästä saa kaikki taas julkisuutta. Oliko koko ns parisuhde markkinatemppu?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
46/131 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahti on noista se, joka haluaa hyötyä asiasta, ei Sanni. Pikkasen on isot luulot itsestään. On kartanot ja missivartalot 🙄 Mä miettisin pikkasen tarkemmin hänen naisystävänään kannattaako olla suhteessa ihmiseen, joka kuvaa mua vain ulkonäön kautta. 

Mutta kun sinulla ei ole koskaan edes ollut miesystävää. 

Aha. Ahtiko se siellä? Mulla on aviomies ja kolme lasta. Mites sulla? 

Vierailija
47/131 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sannihan ei nokittele yhtään mitään eikä ole edes lainkaan selvää liittyykö Ahtiin. Ja jos liittyy, ei ole tylyttävä. Ahti taas? Nolo! Sanni muka hänen kauttaan nostaa uraansa, vaikka Ahti tässä leijuu ilman ensimmäistäkään todellista saavutusta koskaan. Täys pyrkyri.

Tottakai se on Ahtista, mutta just siinä mäkyy Sannin ammattilaisuus tekstinkirjoittajana, että ei suoraan tuutata asiaa vaan käytetään sanaleikkejä ja kielikuvia. Näin biisi toimii vaikka ei alleviivaa tai korosta itseään. Ahtin ns. sanoitukset sitten taas? 😂

Ahti

Ahdin

Ahdista

Ahdille

Nimet kyllä yleisesti taipuu Ahti, Ahtin, Satu, Satun jne. Ahti itse tuntuu sanovan Ahdista, sopii hyvin ahdistukseensa toki.  

Suomessa erisnimet taipuvat samoin kuin vastaavat yleisnimet. Toki teillä junteilla on eri säännöt. 

Vierailija
48/131 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun katson tuota Ahtin kuvaa, tulee mieleen keskenkasvuinen nuorimies pierun hajuisine kalsareineen. Jouuu mään, mull on missi muijana🤡

Massii panen poveen, missii panen loveen, jeah

Voi nolous🤦🏽 No roadmanit diggaa ja niitähän riittää 13-25 vuotiaissa.

49/131 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässä ole kaikki kolme juonessa mukana 😉

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
50/131 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan tollanen puhe ja uho on kuulunut räppiin. Ei mitään uutta. Kaikkea tarvi niin tosissaan ottaa. Sannillakin jo uusi.

On toki, kaikkihan ne on ihan surkeita biisejä niin. Tämä nyt erityisesti. 

Vierailija
51/131 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun sinulla ei ole koskaan edes ollut miesystävää. 

Aha. Ahtiko se siellä? Mulla on aviomies ja kolme lasta. Mites sulla? 

Juu juu. Täti ei tiedä ettå tämä on anonyymi palsta jossa jokainen voi olla ihan mitä haluaa. 

Vierailija
52/131 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaat, että Sanni teki biisin ei- hyötymismielessä. Juu, juu. 

Vierailija
53/131 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun katson tuota Ahtin kuvaa, tulee mieleen keskenkasvuinen nuorimies pierun hajuisine kalsareineen. Jouuu mään, mull on missi muijana🤡

Massii panen poveen, missii panen loveen, jeah

On kyllä nolo jätkä

Vierailija
54/131 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahti-silli on hyvää, se matjess maustettu, uusien perunoiden, voisulan ja ruohosipulin kanssa.

Ohis.

Vierailija
55/131 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahti

Ahdin

Ahdista

Ahdille

Suomessa erisnimet taipuvat samoin kuin vastaavat yleisnimet. Toki teillä junteilla on eri säännöt. 

Vai junteilla. Useammin eivät taivu. 

Vierailija
56/131 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Levy-yhtiöhän nuo päättää ei artisti.

Vierailija
57/131 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat, että Sanni teki biisin ei- hyötymismielessä. Juu, juu. 

No ei ainakaan Ahdista halua hyötyä, sillähän ole mitään mistä hyötyä. 

Vierailija
58/131 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Levy-yhtiöhän nuo päättää ei artisti.

Mitkä? Parisuhteet vai? 

Vierailija
59/131 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ymmärtää että Sannifanit eivät voi olla  kovin älykkäitä eivätkä tietenkään osaa suomen erisnimien taivutusta yleisnimien tapaan. 

Vierailija
60/131 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahti

Ahdin

Ahdista

Ahdille

Ei taivu. Nykysuositus on että erisnimet taipuvat samalla tavalla kuin yleisnimi, poikkeuksena ne i-päätteiset, joissa vartalo muuttuu (Lumi, Suvi). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi