Mitäköhän Shirlystä tuntuu kun Ahti ja Sanni nokittelee toisilleen? Siis exä ja nyxä.
Sanni: sinä ja se poitsu
Ja Ahti lataa takaisin kappaleella: Poitsu
Ja Shirly varmaan miettii, että:
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Noloa tuo että Ahti puhuu rahoista, hänen uransa on kestänyt vasta pari vuotta, Sannin kohta 15 v. Kumpikohan on tienannut enemmän?
Kun on julkisesti lesbo, ei tarvitse tehdä mitään laadukasta saadakseen rahaa. Esimerkkejä on todella paljon Rakel Liekistä Kata Souriin.
Vierailija kirjoitti:
Sannin biisi on upee, Ahdin pelkästään nolo. Eiköhän se Shirly juokse vielä Sannin syliin.
Oikeesti luulet , että tämä ratkaistaan biiseillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että julkisuudessa on vain jäävuoren huippu. Nää "siistit" erot on aina vähemmän siistejä. Eikä asia muille kuulukaan, jokaisella pitäisi olla oikeus yksityisyyteen. Tosin tässä on itse haettu huomiota puolin ja toisin. Tykkään kyllä edelleen Sannin musiikista :)
Lesbo ei ikinä eroa siististi.
No ei ne kuitenkaan yhtä usein tapa eksää kuin heteromiehet.
Vierailija kirjoitti:
Kun katson tuota Ahtin kuvaa, tulee mieleen keskenkasvuinen nuorimies pierun hajuisine kalsareineen. Jouuu mään, mull on missi muijana🤡
Kun katson Sannen kuvaa, mieleen tulee pillunhajuinen puhkifistattu ja tatskattu läski rupsahtanut miesnainen.
Vierailija kirjoitti:
Siis nyksä ja eksä.
Lapsellista.
Lapsellista on lähinnä se, miten helposti te menette näihin julkisuustemppuihin.
Vierailija kirjoitti:
Sanni on jotenkin aina ollut "vettuuntuneen" oloinen
Aina sellainen ilme, kuin olisi juuri haistanut pierun.
Siinä ollis nyt tuhannen taalan paikka pelata molemmat vällyjen väliin samaan kertaan, saisi Shirleykin kerrankin niin että tuntuu, molemmilta!
Vierailija kirjoitti:
Sanni tajusi olevansa ruma ja ei-haluttu. Me muut taas tiedämme että hän ei osaa laulaa.
Sanni on kyllä todella kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että julkisuudessa on vain jäävuoren huippu. Nää "siistit" erot on aina vähemmän siistejä. Eikä asia muille kuulukaan, jokaisella pitäisi olla oikeus yksityisyyteen. Tosin tässä on itse haettu huomiota puolin ja toisin. Tykkään kyllä edelleen Sannin musiikista :)
Tutkimusten mukaan lesbosuhteissa on enemmän lähisuhdeväkivaltaa kuin heteroilla.
Vierailija kirjoitti:
Se perusilme on sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni tajusi olevansa ruma ja ei-haluttu. Me muut taas tiedämme että hän ei osaa laulaa.
Sanni on kyllä todella kaunis nainen.
Tekeekö mieli tulla Sannin fistaamaksi?
Ahti on noista se, joka haluaa hyötyä asiasta, ei Sanni. Pikkasen on isot luulot itsestään. On kartanot ja missivartalot 🙄 Mä miettisin pikkasen tarkemmin hänen naisystävänään kannattaako olla suhteessa ihmiseen, joka kuvaa mua vain ulkonäön kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina sellainen ilme, kuin olisi juuri haistanut pierun.
Naama huutaa LEPAKKO kilometrien päähän:
Vierailija kirjoitti:
Kun katson tuota Ahtin kuvaa, tulee mieleen keskenkasvuinen nuorimies pierun hajuisine kalsareineen. Jouuu mään, mull on missi muijana🤡
Massii panen poveen, missii panen loveen, jeah
Vierailija kirjoitti:
Ahti on noista se, joka haluaa hyötyä asiasta, ei Sanni. Pikkasen on isot luulot itsestään. On kartanot ja missivartalot 🙄 Mä miettisin pikkasen tarkemmin hänen naisystävänään kannattaako olla suhteessa ihmiseen, joka kuvaa mua vain ulkonäön kautta.
Mutta kun sinulla ei ole koskaan edes ollut miesystävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katson Sannen kuvaa, mieleen tulee pillunhajuinen puhkifistattu ja tatskattu läski rupsahtanut miesnainen.
En tiedä kuka on Sanne josta puhut.
Markkinaläppää, sama levy-yhtiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan lesbosuhteissa on enemmän lähisuhdeväkivaltaa kuin heteroilla.
Huoh, ei ole. Siinä yhdessä tutkimuksessa kysyttiin koko eliniän aikana ollutta väkivaltaa ja lesboilla se oli yleensä tapahtunut nuoruuden heterosuhteessa.
Ja lesbosuhteissa on jola tapauksessa henkirikoksia paljon harvemmin kuin heterosuhteissa tai miesten homosuhteissa.
Sannin biisit on huonoja, varsinkin se Että mitähän vittua. Kyllä on lyriikoiden taso populaarimusiikissa romahtanut. Ja biisit muutenkin.