Onko ketään muuta joka nolaa itsensä lähes joka kerta kun on ihmisten kanssa tekemisissä? Olen ihan hiton nolo ja tämä masentaa!
En kestä enää. Olen aika hajamielinen ja keskityn mieluiten yhteen asiaan kerralla mutta mielessä pyörii kyllä paljon muutakin. Minun on joskus vaikea kuunnella vaikka yritän. Joskus kun olen väsynyt niin puhun ihan mitä sattuu ja puhe saattaa olla kaiken lisäksi vielä aika epäselvää. Jännitän vähän ihmisiä mutta yritän olla tietenkin ystävällinen. Välillä suustani tulee todella typerän kuuloisia juttuja. Oikeasti hävettää miten tyhmä välillä olen. Tiedostan oman käytökseni mutta en ymmärrä miksi olen sellainen. Tämä tuottaa jatkuvaa alemmuutta, häpeää ja jopa masennusta sekä sen että en oikein jaksa rakentaa ihmissuhteita elämässäni. Etten vain ole riittävä. Muut kyllä näkevät minussa paljon hyvää mutta kyllä minua aika yksinkertaisenakin pidetään. Itselle aika kova paikka, vaikka tiedänkin etten ole terävin tyyppi niin silti asia ahdistaa kun en vain ole rauhallinen normaali oma itseni.
Kommentit (56)
Eipä se kivaa ole kun päättää että nyt en höpöttele vaan olen asiallinen ja fiksu, mutta.. sitten.. taas mennään.. ja kohta saa nuhdella itseään kun persiilleenhän se meni. Osais edes kerran, mutta 🐸🐸🐸
Vierailija kirjoitti:
Eipä se kivaa ole kun päättää että nyt en höpöttele vaan olen asiallinen ja fiksu, mutta.. sitten.. taas mennään.. ja kohta saa nuhdella itseään kun persiilleenhän se meni. Osais edes kerran, mutta 🐸🐸🐸
Näinpä. 😂😂😂
Kerro motiivi, miksi erään suomalaisen naisen ulkonäköä on jopa sabotoitu rikoksin?
Ehe ehe, mitkä olisi motiivit? Jokuhan motiivi töytyy rikosten tekijöillä olla?
Vihje:,Se gang stalkingin uhri.
Olivia Laingin Yksinäisten kaupunki -kirjassa kuvataan kuinka yksinäisyyden noidankehä syntyy torjunnasta jota alkaa pelätä ja tarkkailla muiden reaktioita itseen ja etsimään toisten torjuntaa yhä herkemmin.
En jaa Ap:n kokemusta
miltään osin. Olen
tyytyväinen itseeni
terveellä tavalla. ~x~
Vierailija kirjoitti:
Kerro motiivi, miksi erään suomalaisen naisen ulkonäköä on jopa sabotoitu rikoksin?
Ehe ehe, mitkä olisi motiivit? Jokuhan motiivi töytyy rikosten tekijöillä olla?
Vihje:,Se gang stalkingin uhri.
Ei minun. E
Kaikella kunnioituksella epävarmuuttasi kohtaan, ap, mutta vaikutat tosi kovalta itseäsi kohtaan ja se on turhaa. Suurin osa ihmisistä fokusoi lähinnä yhteen asiaan ja sen näkee ruuhkassa, ylipäätään julkisilla paikoilla ja sekoillaan silloin miten tahansa tajuamatta edes sitä. Miten sinä voisit poiketa siitä? Hajamielisyys on inhimillistä ja sitä tapahtuu minulle koko ajan. Osaan nauraa itselleni ja se avaa tilanteen vieraillekin, kun vain toteaa olleensa hajamielinen ja sori piti sanot tämä kuin se mitä äsken sanoin. On myös asioita, joita ei edes tarvitse muistaa ja voi kysyä muilta. Ei tarvitse rakentaa roolia, jossa kaiken pitäisi sujua odotuksien mukaisesti. Elämän parhautta on juuri se, että ihmiset ovat inhimillisiä. Olen väsynyt siihen, miten paljon pelätään mitä muut ajattelevat. Jossakin vaiheessa ei sillä ole enää väliä ja pystyy nauttimaan siitä, mitä elämä antaa ja ihmiset ovat. Muista, että niin sinäkin sen joku päivä tajuat.
Toiset ihmiset, kaverit jne. tykkäävät varmana paljon enemmän inhimillisestä höpsöstä kuin turhan tarkasta besserwisseristä joka ei tee ikinä virheitä.
Maa täynnä näyttäviä
hehkeitä kaunottaria.
Ilman meikkiä jopa
huomattavan nätti nuorikko
sulautuu massaan. ~x~
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ei tuollaisia fiiliksiä. Eikö olisikin surkuhupaisaa, jos jostain valehdeltaisiin että olisi noin (ihan hyvällä ja kannustaen) vaikka ei ole noin?
Buhahaa sitten joku kannustus jengi jalkautuu kaduille?
Siinö sitten uhri saattaa katsoa heidän esitystä huvittuneena kun halpaa makkaraa.
No ei tuillaista voi olla?
Itseasiassa jos tuillaista järjestettäisiin, eikö olisi aika ilmiselvää, että se on jotain sairssta häirintäkampanjaa silloin? Kuka ääliö voisi edes uskoa johonkin muuhun?
Voisiko olla jopa joidenkin sairas muka jäynä tsi näpäytys yrittää esittää älykäs, vahva, normi sosiaalisilla taidoilla varustettu olevan jotain muuta?
Jotta menis läpi, köytetään paljon valheita ja vääristelyjä ja sabotoidasn asioita pahemmaksi jopa rikoksin.
Todella vastenmielistä ja sairasta?
Jopa järjestetään joku vähön taistelemasn, jotta saa haasteita? Testataan vähän luonnetta. Järjestetään hankaluuksia? Öhöm ja niin raukkamaisesti, että järjestetään toiselle puolelle ylivoima ja fuskataan!
Älä trullaa. Peukutatte kaikki muut
ylös, teette minuna esiintyen huonon kommentin, jonka ALANUOLITATTE.
Eikö? Palstapaatit vauhdissa. E
Älä mieti itseäsi muiden seurassa. Kysele muiden kuulumiset, millainen päivä ja mieli tänään, kuinka voit, nukuit, liikuit, söit. Anna sitten muiden hoitaa puhuminen.
Muilla sama näkemisen ja kuulluksi tulemisen tarve kuin sullakin.
Täällä myös nolojen tilanteiden nainen. Ole vain ihana hajamielinen oma itsesi! Me ollaan erilaisia ja joka ei sitä ymmärrä, on törppö josta ei kannata välittää .
Minulla on aivan ihania ystäviä.
...
Palstan anonyymit alapeukuttajat
eivät todennäköisesti
ole oman tulevan someni
kuulijakuntaa.
Kokemus täältä kovin kadehenkinen.
Vpn alapeukkusade/
lepakko_pedari_osastolle mennään äärimmäisen
kiusakateuden ajamana samantien,
kuten esimerkiksi
Puppa-ketjuissa on nähty.
...
Ilmiannoin muuten aivan
itse tuon P-faniketjun, koska tiesin,
mikä ràgetus + kiusaamispiíkki
sitä täällä seuraa. Hikikarpalot
hiipivät ohimoilleni heti kärkeen. 😬
Oikeassa olin, kappas. I saw it coming. Suomalainen toksisuus prime hour.
E
Muutamaan noloon tilanteeseen joutunut, kun en näe kunnolla kauas.
En voi hankkia laseja, enkä laittaa piilolinssejä. Siis oikeast en voi, koska oito silmäsairaus jota ei ole osattu parantaa silmälääkärissä, eikä lääkitä oikein.
Ihan näkyviä muutoksia silmän pinnalla joyen tunkekaa jo persuksiin mt-väitteet.
No, 4 vuotta sitten , ennen mystisiä oireita käutin piilolinssejä, jos oli hyvä nähdä tarkkaan kauas. Tosin lähimpään maitokauppasn en aina laittanut mitään, mutta tuolloinkin ilman laseja tai linssejä näkökyky n. 10 x parempi ennen näitä mystisiä oireita.
Joitain huvittaa, että en näe kauas? Luulevat että kyse siitä, kun en halua käyttää laseja? Buhahaa!
Kantsii haastaa älyä ja miettiä ensinnäkin mitä vonolla kuseessä kun oireet on sabotoitu rikoksin?
Nyt miettikää miten voisi olla ja jos on niin miten?
Vierailija kirjoitti:
Ongelmasi on enemmänkin ylikorostunut itsekritiikki ja erilaiset itseen liittyvät ajatusvääristymät, ei niinkään se, mitä oikeasti sanot tai teet. Lopeta jatkuva itseesi keskittyminen, tuokin on vissiin jokin narsismin muoto. Eivät muut ihmiset ole niin kiinnostuneita virheistäsi. Ehkä sinua pidetään vähän hajamielisenä töksäyttelijänä, mutta mitä sitten. Meitä on täällä moneen junaan, kuten sanonta kuuluu.
Alkuosa tästä oli ihan jees, mutta loppuosa ja narsismikortti turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ei tuollaisia fiiliksiä. Eikö olisikin surkuhupaisaa, jos jostain valehdeltaisiin että olisi noin (ihan hyvällä ja kannustaen) vaikka ei ole noin?
Siinö sitten uhri saattaa katsoa heidän esitystä huvittuneena kun halpaa makkaraa.
Itseasiassa jos tuillaista järjestettäisiin, eikö olisi aika ilmiselvää, että se on jotain sairssta häirintäkampanjaa silloin? Kuka ääliö voisi edes uskoa johonkin muuhun?
Voisiko olla jopa joidenkin sairas muka jäynä tsi näpäytys yrittää esittää älykäs, vahva, normi sosiaalisilla taidoilla varustettu olevan jotain muuta?
Jotta menis läpi, köytetään paljon valheita ja vääristelyjä ja sabotoidasn asioita pahemmaksi jopa rikoksin.
Jopa järjestetään joku vähön taistelemasn, jotta saa haasteita? Testataan vähän luonnetta. Järjestetään hankaluuksia? Öhöm ja niin raukkamaisesti, että järjestetään toiselle puolelle ylivoima ja fuskataan!
Älä trullaa. Peukutatte kaikki muut
ylös, teette minuna esiintyen huonon kommentin, jonka ALANUOLITATTE.
Eikö? Palstapaatit vauhdissa. E
😂 On nähty usko pois. Sitä ne tekee.
Jatkakaa TK-hengessä.
Mä en tähän lähde.
Hyvää viikonloppua!
~🦄~
Minulta ei tule järkevää tekstiä suusta ja möläyttelen tyhmiä asioita, joita häpeän vuosiakin myöhemmin. En uskalla ottaa pisaraakaan alkoholia, koska silloin vasta tyhmä olenkin. Mutta siis selvinkin päin annan itsestäni ääliömäisen kuvan, kun suuni aukaisen. Mieluummin kuuntelen, mutta silloinkin asiat harhailevat enkä huomaa, jos joku kysyy jotain asiaan liittyen. Omista mielenkiinnon kohteistani voin kyllä puhua pitkään ja järkevästi, mutta ketään ei kiinnosta. Olen jopa korkeasti koulutettu mutta tyhmä seuralainen.
Sama juttu, olen tosi huono sosiaalisissa kontakteissa. Joskus kun yritän tokaista jotain rentoa ja hauskaa niin tajuan että se ymmärretään väärin. Sellainen mikä muiden suusta kuulostaisi hauskalta kuulostaa minun suustani oudolta, ehkä ironiseltakin. Olen todennut että parempi kun edes yritä olla vitsikäs, olen vain se hiljainen tosikko jollaiseksi ihmiset minut luokittelevat.