Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako homoseksiä sanoa iljettäväksi ilman uskonnollista perustelua?

Vierailija
27.03.2026 |

Tuliko Korkeimman oikeuden tuomiosta ilmi, saako homoseksiä sanoa iljettäväksi jos omaa mielipidettään ei perustele uskonnolla? Vai syyllistyykö siinä kansanryhmää vastaan kiihottamiseen, vaikka puhuisi pelkästään itse aktista eikä siitä mitä ajattelee homoista ihmisinä? 

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan vapaasti olla ylpeä komiasta jarruraidasta kalsareissani.

-winner-

Vierailija
22/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein ap ajattelee homoseksiä noin yksityiskohtaisesti? Ei ole pakko ajatella asiaa, jos se iljettää.

En nyt sanoisi, että heteroseksikään nyt mitenkään esteettisesti kaunista ole ja olis mitään mitä haluaisin nähdä.

Oman puolison kanssa tietty eri asia, koska siinä on tavoitteena läheisyys ja nautinto. Jos kaksi samaa sukupuolta olevaa haluaa nauttia toisistaan, niin eihän siinä ole mitään väärää. Paljon iljettävämpää olis, jos joutuisivat tyytymään huonoon seksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heteroseksikin on aika iljettävää. Eritteet vaan leviää kun läskit peuhaa kuin virtahevot.

Jeps. Ja niillä on sitten kauhea miettiminen kohta, että apua! ollako raskaana vai tehdäkö abortti ja sitten jos lapsi syntyy vielä, niin millainen vanhempi sitten sille lapselleen on vai päätyykö yksinhuoltajaksi ja entäs jos se on homo tai lesbo ja kaikkee muuta kauheeta. Ei oo heteroillakaan helppoa :/ 

-winner-

Vierailija
24/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon käytät ajastasi jomoseksin ajattelemiseen? Oletko pakkomielteinen?

Olen kiinnostunut asiasta puhtaasti sananvapauden kannalta.

Joopajoo. Tuleeko paljon epäpuhtaita ajatuksia aiheesta?

Tulee. Koko ajan.

Olen kiinnostunut myös lasten elimistä ja niiden leikkelystä tylsällä veitsellä.

Antakaa lasten tulla, sanoo Herra Jeesus.

Heteroseksi ei kiinnosta, se on tylsää.

Suuri enemmistö pedofiileistä on homoja mutta kaikki homot eivät ole pedofiilejä.

Vierailija
25/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sanoisi, että heteroseksikään nyt mitenkään esteettisesti kaunista ole ja olis mitään mitä haluaisin nähdä.

Kyllä se taitaa olla niin, että kivointa on katsoa kauniiden ihmisten välistä seksiä. Heidän ei välttämättä tarvitse olla siis todella hoikkia 

Sitten taas minkä kokoisten, näköisten tai sukupuolisten keskinäisen hellyyden ja kiintymyksen katsominen on ihanaa. Joskus näin näyttelyn, jossa esimerkiksi lihavat ihmiset halasivat toisiaan ja niistä kuvista tuli taas mieleen kumppanin täydellinen hyväksyntä sellaisena kuin hän on.

Vierailija
26/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti saa. Kuulostaa vaan aikuisen sanomana vähintäänkin lapselliselta. 

Sama kuin joku vakavasti otettava aikuinen ihminen ilmoittaisi ettei pidä makaronilaatikosta tai märät villasukat pelottavat

Eikö sinusta olisi iljettävää joko naisena nuolla toisen naisen lettua tai miehenä ottaa mällit suuhun? Ja sitäkö ei saisi sanoa tai sen sanominen on lapsellista? Hohhoijaa.

Minä tykkään naisena imeä munaa, koska se tuntuu kumppanista hyvältä. Miksi minua iljettäisi se, jos mies imee mieskumppaninsa munaa, koska se tuntuu kumppanista hyvältä? En käsitä eroa? Koskee kaikkea muutakin seksiä. Jostain nautin itse enemmän, jostain vähemmän, mutta se ei ole mitenkään tärkeää mitkä omat mieltymykseni ovat. Seksi on seksiä.

No rautalangasta: minäkin miehenä tykkään nuolla naisen pimppiä ja katsoa lesboilua. Mutta en todellakaan halua imeä toisen miehen kalua. Entäs sinä, nuolisitko toisen naisen pimppaa vai tuntuuko ajatus iljettävältä? Sitä ajoin taka.

Vierailija
27/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan vapaasti olla ylpeä komiasta jarruraidasta kalsareissani.

-winner-

Onneksi se ei ole mielestäsi iljettävää, kopio-winner-. Äitisi saa sen kuitenkin pyyhkiä ja pyykätä, joten hänen mielestään se varmaan on iljettävää.

-winner-

Vierailija
28/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat. Onhan sinulla sananvapaus.

Vierailija
29/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous on iljettävää. Kyllä saa sanoa.

Homous on sairaus.

Vierailija
30/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin joku vakavasti otettava aikuinen ihminen ilmoittaisi ettei pidä makaronilaatikosta tai märät villasukat pelottavat

Eikö sinusta olisi iljettävää joko naisena nuolla toisen naisen lettua tai miehenä ottaa mällit suuhun? Ja sitäkö ei saisi sanoa tai sen sanominen on lapsellista? Hohhoijaa.

Minä tykkään naisena imeä munaa, koska se tuntuu kumppanista hyvältä. Miksi minua iljettäisi se, jos mies imee mieskumppaninsa munaa, koska se tuntuu kumppanista hyvältä? En käsitä eroa? Koskee kaikkea muutakin seksiä. Jostain nautin itse enemmän, jostain vähemmän, mutta se ei ole mitenkään tärkeää mitkä omat mieltymykseni ovat. Seksi on seksiä.

No rautalangasta: minäkin miehenä tykkään nuolla naisen pimppiä ja katsoa lesboilua. Mutta en todellakaan halua imeä toisen miehen kalua. Entäs sinä, nuolisitko toisen naisen pimppaa vai tuntuuko ajatus iljettävältä? Sitä ajoin taka.

Lesboilu on siis mielestäsi hyväksyttävää samansukupuolisten seksiä, koska tykkäät katsella sitä oman kiihottumisesi kannalta ja haet naista, joka nuolisi toista naista... Kuinka kaksinaismoralistista.

-winner-

Vierailija
31/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kannattaa vakavasti miettiä omaa seksuaalisuuttaan ja mielenterveyttään , kun on noin kiinnostunut muiden petipuuhista.

Miksi pitää ihan vasiten miettiä tuollaisia asioita?

MIKÄ SUT AJAA SIIHEN?

Vierailija
32/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin sanon, jos joku kysyy. Mitä sitä totuutta kieltämäån, oksettaa pelkkä ajatus. 

Tosin mua ällöttäö nykyään jo heteroseksikinm kaikki seksi on kuvottavaa touhua kun sitä ilman kiimaa ajattelee, miettikää nyt, hyi helvetti. Mutta suoleen paneminen on jo niin vastenmielistä, eikä siinä ole mitään järkeä, että se kyllä vie voiton yököttävyydellään kaikesta. Ei oo tervettä, suoleen ei kuulu työnnellä yhtään mitöön, ei homojen eikä heteroiden, se on sairasta ja aiheuttaa terveysongelmia, tyhmemmänkin luulisi tajuavan. 

Vierailija
33/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat sanoa jos olet islamilainen, jolloin sinulla on sanavapaus, jonka rajoittaminen olisi syrjivää.

Vierailija
34/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon käytät ajastasi jomoseksin ajattelemiseen? Oletko pakkomielteinen?

Homona ajattelen sitä melkein koko ajan. Missä on seuraava miehen ahteri jota pääsen kai raamaan.

Vierailija
35/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homous on sairaus.

KO:n päätöksen mukaan homoutta ei saa sanoa sairaudeksi eli syyllyistyit juuri rikokseen.

Vierailija
36/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siitä pakko puhua? Tai edes ajatella? Miksi on pakko?

Vierailija
37/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinun mielipiteesi, joku toinen voi sanoa heteroseksiä iljettäväksi, kolmas suuseksiä jne. Toki mikä tahansa noista mielipiteistä voi olla lukijasta riippuen myös mauton, huonosti harkittu jne. Joka on yhtä lailla mielipde toisten joukossa.

Siinä vaiheessa kun mielipiteitä ryhdytään erottelemaan laillisiin ja laittomiin, aletaankin olemaan jo todella kaltevalla polulla. Tällaisia mielipidepoliiseja löytyy tyypillisesti poliittisisla äärilaidoista mm. maga, woket, intersektionaalit. Joissa 'oikean' ja 'väärän' määrtitelevät näiden lahkojen henkiset johtajat.

Vierailija
38/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homous on sairaus.

No nyt tulit kertoneeksi, mikä "heteroa" kiihottaakin erityisesti homoseksissä ;DDDDDD Kielletty hedelmä, vaaran tuntu, tietty iljettävyys kiihottaa vain lisää, jarrujäljet kalsareissa ;DDDDD

-winner-

Vierailija
39/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lesboilu on siis mielestäsi hyväksyttävää samansukupuolisten seksiä, koska tykkäät katsella sitä oman kiihottumisesi kannalta ja haet naista, joka nuolisi toista naista... Kuinka kaksinaismoralistista.

-winner-

Varmaan vähemmän riskitöntä touhua kuin joku urosten välinen suolen rynkytys. Kyllä minäkin heteronaisena katselisin mieluummin lesboseksiä, kuin homoseksiä, jos olisi pakko jompikumpi valita. Onneksi ei ole. 

Eri

Vierailija
40/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei näy moni tajuavan, etteivät Raamattuun uskovat kristityt todellakaan ole ainoita, jotka ajattelevat samoin kuin Räsänen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän