Saako homoseksiä sanoa iljettäväksi ilman uskonnollista perustelua?
Tuliko Korkeimman oikeuden tuomiosta ilmi, saako homoseksiä sanoa iljettäväksi jos omaa mielipidettään ei perustele uskonnolla? Vai syyllistyykö siinä kansanryhmää vastaan kiihottamiseen, vaikka puhuisi pelkästään itse aktista eikä siitä mitä ajattelee homoista ihmisinä?
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tynkky ja muut persupuolieen geitsut ovat ihmeellistä porukkaa. Kaverit viihtyvät vihollisensa leirissä ja tukevat itsensä kaltaisten sortamista.
Ne sentään kannattaa sananvapautta
Vihapuhe ei kuulu sananvapauteen. Sananvapaus sisältää aina sananvastuun.
Mistään mielipiteistä ei pidä antaa rikostuomiota.
Homoseksuaalisuus on psykologinen häiriö, sen voitte hakata mun hautakiveen.
Laitoin nettivinkin tästä. Mukavaa odotusta.
Kiinnostaa kiviäkin 🤭
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen heidän juttujaan toista korvaani suojellen jos sellaisia kuulen ja muistan aina että en äänestä heitä vaan persuja. Enempää en tuhlaa aikaani heihin.
Ja äänestät siis Persuhomoja Tynkkystä ja/tai Vigeliusta ;DDDDDD
-winner-
Minusta anaali on iljettävää, tekivät sitä hom ot tai heterot. Kaikki ho mot eivät sitä tee. Uskonnolliselta kannalta katsoen hetero-anaalikin rikkoo ihmisen manuaalia.
Ehkä joku homopari haluaa sinut makuuhuoneeseensa toistelemaan tuota.
Naisen kakkonen on ykkönen!
T. Pena55
Vierailija kirjoitti:
Minusta anaali on iljettävää, tekivät sitä hom ot tai heterot. Kaikki ho mot eivät sitä tee. Uskonnolliselta kannalta katsoen hetero-anaalikin rikkoo ihmisen manuaalia.
Tuossa on ainesta runoon tai laulun sanoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti saa. Kuulostaa vaan aikuisen sanomana vähintäänkin lapselliselta.
Sama kuin joku vakavasti otettava aikuinen ihminen ilmoittaisi ettei pidä makaronilaatikosta tai märät villasukat pelottavat
Näin juuri, h0mostelu on yhtä luonnollista kuin makaroonilaatikon syöminen. Ns. tavallisten ihmisten tulisi oppia eroon heteronormatiivisyydestä ja toiseuden kohtaamisen pelosta. Sellainen on täysin epärationaalista ja loukkaavaakin ko. vähemmistöä kohtaan.
#tue kansalaisaloitetta: Perehdytys h0mosteluun sisällytettävä peruskoulun oppimäärään yleissivistävänä aineena! Sopii terveysopin yhteyteen, ja korvaa uskonnon opetuksen.
terv: Edistyksellinen humanisti
Vierailija kirjoitti:
Nyt tästä puuttuu vain Räsäsen intiimihaastattelu, jossa hän kertoo tykkäävänsä erityisesti peppuseksistä ukkonsa kanssa, mutta heteroina se on ok ;D
-winner-
Täh?? Tietenkin se on OK miehen ja naisen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon käytät ajastasi jomoseksin ajattelemiseen? Oletko pakkomielteinen?
Olen kiinnostunut asiasta puhtaasti sananvapauden kannalta.
Saa sanoa myös seksistä ilman määrittelyä. Seksi on iljettävää. Tai heteroseksi on iljettävää. Itse asiassa useimpien mielestä ajatus naapurin keski-ikäisestä pariskunnasta, saati omista sukulaisista panopuuhissa saattaa olla vähintään hieman iljettävä.
Se, että olet itse solmussa seksuaalisuutesi kanssa ei ole sun vanhempiesi seksielämän vika kun sinut tekivät... eikun siis on. Mutta ei sun tarvitse sitä silti aina ajatella, että lipsahtiko peppuun jossain vaiheessa tai muuta iljettävää.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tästä puuttuu vain Räsäsen intiimihaastattelu, jossa hän kertoo tykkäävänsä erityisesti peppuseksistä ukkonsa kanssa, mutta heteroina se on ok ;D
-winner-
Niinpä tietysti. Varsinkin jos nainen siinä panee sträppärillä :DDDDD Tai toista hakkaa päähän Raamatulla. Mutta ei ei ei ei ei ei saa ajatella toisten makuuhuonepuuhia, ettei itse miksikään päiviksi muutu.
-winner-
Kaikin mokomin, ap, mikäli koet tarpeelliseksi pohtia sukupuolielämää kenen kannalta tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tynkky ja muut persupuolieen geitsut ovat ihmeellistä porukkaa. Kaverit viihtyvät vihollisensa leirissä ja tukevat itsensä kaltaisten sortamista.
Ne sentään kannattaa sananvapautta
Vihapuhe ei kuulu sananvapauteen. Sananvapaus sisältää aina sananvastuun.
Mistään mielipiteistä ei pidä antaa rikostuomiota.
Homoseksuaalisuus on psykologinen häiriö, sen voitte hakata mun hautakiveen.
Laitoin nettivinkin tästä. Mukavaa odotusta.
Kiinnostaa kiviäkin 🤭
Varsinkin hautakivien kaivertajia.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Niinpä tietysti. Varsinkin jos nainen siinä panee sträppärillä :DDDDD Tai toista hakkaa päähän Raamatulla. Mutta ei ei ei ei ei ei saa ajatella toisten makuuhuonepuuhia, ettei itse miksikään päiviksi muutu.
-winner-
Se mieheen kohdistuva toiminta mitä kuvailit, on juurikin sitä luonnotonta h0mostelua.
Ja rienauksestasi päätellen sinulla on jotain uskontoa vastaan. Onko sinua mahdollisesti lapsena jossain lahkossa ns hakattu raamatulla päähän? Pahoittelen jos olet sellaisten harhaoppisten katkeroittama, mutta ei se oikeuta pilkkaamaan uskontoa. Häpeä!
Kaikki seksi on mielestäni ällöttävää. En kuitenkaan koe tarpeelliseksi kertoa sitä kaikelle kansalle, kuten en myöskään julista muitakaan mieltymyksiäni. En ole nimittäin jäänyt 5-vuotiaan tasolle.
Terveisin aseksuaali.
Ei kukaan uskalla. Juristisyyttäjillä menisi pissat housuun jo ajatuksesta.