Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako homoseksiä sanoa iljettäväksi ilman uskonnollista perustelua?

Vierailija
27.03.2026 |

Tuliko Korkeimman oikeuden tuomiosta ilmi, saako homoseksiä sanoa iljettäväksi jos omaa mielipidettään ei perustele uskonnolla? Vai syyllistyykö siinä kansanryhmää vastaan kiihottamiseen, vaikka puhuisi pelkästään itse aktista eikä siitä mitä ajattelee homoista ihmisinä? 

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti saa. Kuulostaa vaan aikuisen sanomana vähintäänkin lapselliselta. 

Sama kuin joku vakavasti otettava aikuinen ihminen ilmoittaisi ettei pidä makaronilaatikosta tai märät villasukat pelottavat

Vierailija
2/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juurihan sanoit. Ihan ilman seuraamuksia. Voit hengähtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä käskee miettimään 😅

Vierailija
4/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon käytät ajastasi jomoseksin ajattelemiseen? Oletko pakkomielteinen?

Vierailija
5/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon käytät ajastasi jomoseksin ajattelemiseen? Oletko pakkomielteinen?

Olen kiinnostunut asiasta puhtaasti sananvapauden kannalta.

Vierailija
6/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sanoa. Minunkin mielestä sellainen on iljettävää. 

Mutta niillä jotka siitä tykkäävät on täysi vapaus harrastaa sitä. Jokainen suuntautukoot sellaiseen seksiin josta tykkää, eikä muilla ole siihen mitään nokan koputtamista.

Vierailija
7/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin joku vakavasti otettava aikuinen ihminen ilmoittaisi ettei pidä makaronilaatikosta tai märät villasukat pelottavat

Eikö sinusta olisi iljettävää joko naisena nuolla toisen naisen lettua tai miehenä ottaa mällit suuhun? Ja sitäkö ei saisi sanoa tai sen sanominen on lapsellista? Hohhoijaa.

Vierailija
8/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Tällainen väite loukkaa ja halventaa homoja.

Vierailija
9/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinusta olisi iljettävää joko naisena nuolla toisen naisen lettua tai miehenä ottaa mällit suuhun? Ja sitäkö ei saisi sanoa tai sen sanominen on lapsellista? Hohhoijaa.

Myös kiihottavaa. Seksi on parasta napoleon tyyliin.

Vierailija
10/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sitä käskee miettimään 😅

Jumala kertoo hänen päässään, että mieti mieti mieti homo homo homo...

-winner-

Vierailija
11/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaa yhtään. Ei ollenkaan. Kaksi komeaa miestä hommissa on itseasiassa melko hot ajatus. Naisista aloin pitämään siinä mielessä vähän yli nelikymppisenä ja oikeastaan naisten välinen seksi on se asia, joka minua on sytyttänyt siitä asti. Ei niinkään heterohommat. Miehillä on pieni osuus minun fantasioissani

Vierailija
12/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa, miksi muslimit saa haukkua homoja ja kristittyjä ilman sauraamuksia?

Vai oliko kuitenkin niin että et saa, jollet ole muslimi, niinhän se taisi olla.

Vierailija
13/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopajoo. Tuleeko paljon epäpuhtaita ajatuksia aiheesta?

Vierailija
14/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, oletko kokeillut?

Vierailija
15/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman paljon homoseksuaalisuus tuntuu sinua kiinnostavan. Kannattaisi ehkä vaan hyväksyä itsensä ja tulla reilusti kaapista.

Vierailija
16/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaa yhtään. Ei ollenkaan. Kaksi komeaa miestä hommissa on itseasiassa melko hot ajatus. Naisista aloin pitämään siinä mielessä vähän yli nelikymppisenä ja oikeastaan naisten välinen seksi on se asia, joka minua on sytyttänyt siitä asti. Ei niinkään heterohommat. Miehillä on pieni osuus minun fantasioissani

Oikeastaan se pointti unohtui nyt kirjoittaa 😅. Olen ollut joskus ahdasmielinen ja pitänyt miesten välistä seksiä epämiellyttävänä ajatuksena. Minulla se ehkä juonsi juurensa siitä, että en osannut hahmottaa "valtasuhteita" miesten välisessä seksissä ja pidin sitä ehkä heikkoutena ainakin toisen osalta. Olin siis asettanut miehen siihen muottiin, jota ehkä yhteiskunta noin yleisesti tekee. 

Vierailija
17/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee. Koko ajan.

Olen kiinnostunut myös lasten elimistä ja niiden leikkelystä tylsällä veitsellä.

Antakaa lasten tulla, sanoo Herra Jeesus.

Heteroseksi ei kiinnosta, se on tylsää.

Vierailija
18/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään naisena imeä munaa, koska se tuntuu kumppanista hyvältä. Miksi minua iljettäisi se, jos mies imee mieskumppaninsa munaa, koska se tuntuu kumppanista hyvältä? En käsitä eroa? Koskee kaikkea muutakin seksiä. Jostain nautin itse enemmän, jostain vähemmän, mutta se ei ole mitenkään tärkeää mitkä omat mieltymykseni ovat. Seksi on seksiä.

Vierailija
19/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteroseksikin on aika iljettävää. Eritteet vaan leviää kun läskit peuhaa kuin virtahevot.

Vierailija
20/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee. Koko ajan.

Olen kiinnostunut myös lasten elimistä ja niiden leikkelystä tylsällä veitsellä.

Antakaa lasten tulla, sanoo Herra Jeesus.

Heteroseksi ei kiinnosta, se on tylsää.

Nyt olet vain lapsellinen kun vertaat tuollaiseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi