Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä se käytännössä tarkoittaa, että naiset eivät tarvitse miehiä mihinkään?

Vierailija
26.03.2026 |

Miten minun tulisi miehenä ottaa tuo huomioon?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et lähesty naisia ja jätät naiset rauhaan muutenkin.

Vierailija
2/75 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että nainen ei välttämättä tarvitse miestä elämäänsä elääkseen hyvän ja täyden elämän. 

Yhteiskunnan tasolla miehiä toki tarvitaan siinä missä naisiakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako naiset itse tehdä tämän valinnan vai alistuuko he muiden naisten käskytykselle?

Vierailija
4/75 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako naiset itse tehdä tämän valinnan vai alistuuko he muiden naisten käskytykselle?

Miesten kelkkaan lähtevää pick me girliä ei katsota hyvällä.

Vierailija
5/75 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustien jättidildojen myynti räjähdysmäisessä kasvussa.

Vierailija
6/75 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo koskettaa lähinnä siviilisuhteita. Ennen vanhaan miehet yrittivät pariutua lahjomalla naisia ruualla, rahalla, talolla, jne. tai siis antaa näihin käyttöikeuden kunhan nainen antaa pillua. Nykyään nämä asiat ovat järjestetty muilla tavoilla ja suhteet miehiin ovat vapaaehtoisia, perustuen mahdolliseen molemminpuoliseen kiinnostukseen

Vierailija
7/75 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että armeija voidaan lakkauttaa. Ei mene enää aikaa hukkaan nuorilla miehillä.

Vierailija
8/75 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pick met ovat vähän niinkuin lakkorikkureita. Mietipä nyt jos lakkoileva työvoima paikattaisiin aina jollain vapaaehtoisilla jotka eivät halua edes palkkaa, niin riistohan ei loppuisi koskaan. Pick me ja ilmaiseksi miehelle antava on tällainen. 

Vierailija
9/75 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että armeija voidaan lakkauttaa. Ei mene enää aikaa hukkaan nuorilla miehillä.

On kyllä retardein väite ikinä että sotahulluudella olisi ollut koskaan mitään tekemistä naisten kanssa. 

10/75 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että nainen ei välttämättä tarvitse miestä elämäänsä elääkseen hyvän ja täyden elämän. 

Juuri näin.  Mä tarvitsen miehiä moneenkin asiaan,  mutta ei se tarkoita,  että mulla pitäisi olla oma mies komerossa.  Sitäpaitsi harvoin miehilläkään on pätevyys kaikkeen.  Sähköhommiin tarvitaan omat lupansa,  lvi-hommiin omansa.  

Mulla on sekä ystävinä että kavereina miehiä, mutta ei heillä kenelläkään sellaista osaamista ja vakuutusyhtiön edellyttämiä lupia, että voisin heitä mihinkään tarvitsemaani asiaan käyttää.  

Vierailija
11/75 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvii ne. Vibraattori ei hoida ruohonleikkuuta.

Vierailija
12/75 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elää sinkkuna. Ottaa huomioon kunnolliset miehet. Naisille tuet.

Vierailija
13/75 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pick met ovat vähän niinkuin lakkorikkureita. Mietipä nyt jos lakkoileva työvoima paikattaisiin aina jollain vapaaehtoisilla jotka eivät halua edes palkkaa, niin riistohan ei loppuisi koskaan. Pick me ja ilmaiseksi miehelle antava on tällainen. 

Pick met pettävät naisten yhteisen asian.

Vierailija
14/75 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monkä valinnan?

Vierailija
15/75 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenna elämäsi muiden asioiden varaan. Panosta harratuksiin, ystäviin, arjen hallintaan. 

Vierailija
16/75 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten kelkkaan lähtevää pick me girliä ei katsota hyvällä.

Juuri näin. Naisviha elää ja voi hyvin naisten itsensä keskuudessa. Siksi tällaisia halventavia nimityksiä.

Vierailija
17/75 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesbot Turpa kii. 

Vierailija
18/75 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet lähes poikkeuksetta kuitenkin tarvitsevat naisen elääkseen hyvän elämän. Juuri tämä on synnyttänyt inkkeli-ilmiön. Naiset ovat miehettömiä vapaaehtoisesti ja miehet taas ovat naisettomia pakosta.

Vierailija
19/75 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa parisuhdetta joten en tarvitse sen vuoksi miestä. Seksiä varten mulla on yksi mies ja se riittää. Nurmikkoni leikkaan itse ja teen lumityöt itse. Jos tarvitsen ammattiapua esim. sähköihin, niin se yleensä on mies. Se on kuitenkin työ jonka tarvitsen tehdyksi ja ihan sama kuka sen tekee kunhan osaa työnsä ja on asiaan kuuluvat luvat. 

Vierailija
20/75 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et lähesty naisia ja jätät naiset rauhaan muutenkin.

Saisiko miehille myös oman verotuksen, jolla kustannetaan miehille täysin oma julkinen sektori miestyöntekijöillä?

Naiset saisivat sitten kustantaa omilla veroillaan omansa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä