Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä se käytännössä tarkoittaa, että naiset eivät tarvitse miehiä mihinkään?

Vierailija
26.03.2026 |

Miten minun tulisi miehenä ottaa tuo huomioon?

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo koskettaa lähinnä siviilisuhteita. Ennen vanhaan miehet yrittivät pariutua lahjomalla naisia ruualla, rahalla, talolla, jne. tai siis antaa näihin käyttöikeuden kunhan nainen antaa pillua. Nykyään nämä asiat ovat järjestetty muilla tavoilla ja suhteet miehiin ovat vapaaehtoisia, perustuen mahdolliseen molemminpuoliseen kiinnostukseen

Esim. lastenteko on ulkoistettu vähemmistöille. Keskivertonainen ei enää lapsia tee.

Vierailija
22/96 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pärjäisi ilman omaa miestäni enkä haluakkaan elää ilman häntä .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustien jättidildojen myynti räjähdysmäisessä kasvussa.

Ihanan miehistä ajattelua :D naisia taitaa kuitenkin satisfyer miellyttää enemmän, sillähän imitoidaan nuolemista eikä yhdyntää kuten taas dildolla

Vierailija
24/96 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvii ne. Vibraattori ei hoida ruohonleikkuuta.

En tarvi ruohonleikkuuta täällä Punavuoressa yhtään mihinkään :) sepä just!

Vierailija
25/96 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sitä, että tästä eteenpäin naiset hakeutuvat joukoittain armeijaan maata puolustamaan, palomiehiksi ja poliiseiksi, partioivat keskenään, kasaavat itse huonekalut ja hoitavat muutot (eivät siis palkkaa miehiä tähän) ja jotenkin saavat myös lapsia ilman miesten osuutta, ei myöskään siis osteta spermaa purkissa...

Onnea matkaa kaikille radikaalifeministeille. LOL.

Vierailija
26/96 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla vakavasti jälkeen jäänyt nainen, jos yrittää väittää, ettei tarvitse miehiä mihinkään. No, jos järki on pudonnut alapäähän ja alapään tunne noussut yläpäähän, niin voihan sitä niinkin ajatella. 

Vierailija
27/96 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tätä viime aikoina oman parisuhteen kannalta. Minulla on parempi palkka kuin miehellä, joten tulisin taloudellisesti toimeen vallan hyvin yksinkin, koti ja lapset hoituvat ongelmitta miehen työmatkojen aikana, ja kannattelen muutenkin emotionaalisesti koko perhettä. Mies remppaa tarvittaessa ja tekee muita ns. miesten hommia, mutta voisin ihan hyvin tilata niihin jonkun ammattilaisen tekemään. Meillä oli joskus yhteisiä harrastuksia, mutta mies on nykyään jatkuvasti niin väsynyt ja pahantuulinen, että makaa lähinnä sohvalla surffaamassa netissä. Yritin aikani saada häntä innostumaan jostain, mutta sitten lopulta luovutin. Harrastan nykyään aktiivisesti omia juttujani ja teen kivoja asioita kavereiden kanssa.

Tästä se siis varmaan tulee, että kun on tottunut hoitamaan kaiken itse, niin ei siihen miestä edes tarvitse. Itse toivoisin, että mies osallistuisi enemmän yhteiseen tekemiseen ja ehdottaisi itsekin jotain, mutta ei toista voi sellaiseen pakottaakaan. Taustalla on varmasti masennusta ja uupumusta, ja olen yrittänyt patistaa miestä lääkäriin, mutta hän ei halua. Olen välillä miettinyt eroakin, mutta toisaalta rakastan miestä eikä hänestä nyt mitään haittaakaan ole, niin näillä mennään. Eri asia ehkä, jos kaipaisin enemmän seuraa, mutta viihdyn kotona itsekseni, eikä tämä nykyinen tilanne kauheasti eroa siitä. 

Pitkä vastaus, mutta ehkä voisi tiivistää, että en tarvitse miehiä mihinkään, koska olen tottunut pärjäämään itsekseni. Oma mies osaa kyllä olla hauskaa seuraa ja aiemmin tehtiin kaikki arjen asiat yhdessä, joten sitä ehkä eniten kaipaan. Ehkä voisit ap lähteä siitä ajatuksesta, että jos nainen pärjää jo kaikissa arjen asioissa itse, niin mitä lisäarvoa voisit tuoda hänen elämäänsä?

Vierailija
28/96 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan miehistä ajattelua :D naisia taitaa kuitenkin satisfyer miellyttää enemmän, sillähän imitoidaan nuolemista eikä yhdyntää kuten taas dildolla

Älä yleistä. Satisfyer on mun mielestä ihan paska. Seksissä miehen kanssa toki nautin, kun mua nuollaan, mutta kyllä mä kaipaan kullia sisälleni. Ilman yhdyntää seksi tuntuu vajaalta. 

Vierailija
29/96 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et lähesty naisia ja jätät naiset rauhaan muutenkin.

Saisiko miehille myös oman verotuksen, jolla kustannetaan miehille täysin oma julkinen sektori miestyöntekijöillä?

Naiset saisivat sitten kustantaa omilla veroillaan omansa!

Miesten työttömyys on huomattavasti yleisempää kuin naisten, joten se niistä veroista. Taitaisitte myös olla aika kusessa miestyötekijäinenne, kun harvemmin miehiä suostuu lähtemään lähihoitajiksi yms

Vierailija
30/96 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tässä ei ole mitään uutta eikä outoa, mutta se on todella outoa että asiaa täytyy mainostaa. Mies on aina pärjännyt ilman naista eikä sitä ole koskaan mainostettu. Miksi naisten täytyy vouhottaa asiasta?

Vierailija
31/96 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa sitä että naisen elämä onnistuu ilman parisuhdettakin oikein mukavasti. Alkaakseen parisuhteeseen on miehen oltava kiinnostava omana itsenään ja tuotava naisen elämään positiivista lisää, muutoin ei kannata vaivautua. 

Rahalla tai työnteolla suhdetta ei enää saa, kuten 50-luvulla. Ulkonäkökin tiedetään katoavaksi luonnonvaraksi, eikä siitä alunperinkään kiinnostu kuin tyrkyt instabebet. Toki sitä rahaa ja työntekoa on oltova, koska nainenkaan ei halua lokkia riesakseen.

Vierailija
32/96 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena pidän penetraatiosta eli pelkkä nuoleskelu ei kyllä riitä. Enkä todellakaan halua vaihtaa miestä mihinkään dildoon ja/tai satisfyeriin. Hyvään seksiin kuuluu toinen ihminen, hiki ja äänet. Nämä lelut on se surullinen vaihtoehto B, kun sopivaa miestä ole saatavilla. Tietty niitä voi halutessa käyttää myös miehen kanssa, eipä siinä.

Vierailija
33/96 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että nainen ei välttämättä tarvitse miestä elämäänsä elääkseen hyvän ja täyden elämän. 

Yhteiskunnan tasolla miehiä toki tarvitaan siinä missä naisiakin. 

Miehet lähes poikkeuksetta kuitenkin tarvitsevat naisen elääkseen hyvän elämän. Juuri tämä on synnyttänyt inkkeli-ilmiön. Naiset ovat miehettömiä vapaaehtoisesti ja miehet taas ovat naisettomia pakosta.

Miesten tulisi siis opetella voimaantumaan samalla tavalla kuin miten naiset ovat voimaantuneet?

Vierailija
34/96 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarvitsen puhdasta vettä, en pärjää päivääkään ilman sitä. Suklaata en oikeasti tarvitse, mutta joskus haluan sitä.

Jos en saisi euroakaan mistään, joutuisin varmaan etsimään miehen, joka joutuisi elättämään minut. Nyt omalla palkallani voin maksaa asumiseni, ruokani ja laskuni, joten en tarvitse miestä. Voin kyllä olla sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa viihdyn ja joka viihtyy minun kanssani.

Vierailija
35/96 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä yleistä. Satisfyer on mun mielestä ihan paska. Seksissä miehen kanssa toki nautin, kun mua nuollaan, mutta kyllä mä kaipaan kullia sisälleni. Ilman yhdyntää seksi tuntuu vajaalta. 

Sulla sitten niin, mutta puhuinkin nimenomaan yleisellä tasolla enkä kenestäkään yhdestä tietystä :)

Vierailija
36/96 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sen dildonkin keksivät jolla te itkuiset akat itseänne tyydytätte. 

Vierailija
37/96 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tässä ei ole mitään uutta eikä outoa, mutta se on todella outoa että asiaa täytyy mainostaa. Mies on aina pärjännyt ilman naista eikä sitä ole koskaan mainostettu. Miksi naisten täytyy vouhottaa asiasta?

What? Mitä muuta inkkelit tekee kuin mainostaa sitä ettei pärjää ilman naista? Niillähän on ihan kultti tästä

Vierailija
38/96 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen miestä ainakin seksiin ja pyörän huoltoon. Kivaa on myös, että kantaa painavat tavarat, poraa reiät seinään ja on sohvalla rapsuttelemassa. Elämä ilman miestä olisi niin tylsää, harmaata ja ikävää. Ja ne miesten oudot jutut on tosi mielenkiintoisia myös. 

Vierailija
39/96 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena pidän penetraatiosta eli pelkkä nuoleskelu ei kyllä riitä. Enkä todellakaan halua vaihtaa miestä mihinkään dildoon ja/tai satisfyeriin. Hyvään seksiin kuuluu toinen ihminen, hiki ja äänet. Nämä lelut on se surullinen vaihtoehto B, kun sopivaa miestä ole saatavilla. Tietty niitä voi halutessa käyttää myös miehen kanssa, eipä siinä.

Ok, eli yksi musta jättidildo sulle sitten

Vierailija
40/96 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo koskettaa lähinnä siviilisuhteita. Ennen vanhaan miehet yrittivät pariutua lahjomalla naisia ruualla, rahalla, talolla, jne. tai siis antaa näihin käyttöikeuden kunhan nainen antaa pillua. Nykyään nämä asiat ovat järjestetty muilla tavoilla ja suhteet miehiin ovat vapaaehtoisia, perustuen mahdolliseen molemminpuoliseen kiinnostukseen

Esim. lastenteko on ulkoistettu vähemmistöille. Keskivertonainen ei enää lapsia tee.

Lasta suunnitellessa nainen joutuu miettimään elämän 20 vuoden päähän alkaen raskausajasta synnytykseen ja lapsen aikuistumiseen asti. Siinä on niin monta vaaranpaikkaa, että halu vanhemmuuteen pitää olla todella kova. Kuinka moni mies esimerkiksi miettii miten pärjää, jos joutuu totaaliyksinhuoltajaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän