En halua hintelää miestä
Kommentit (78)
Itse olen hentoluinen mies, mutta lihaksia on pakattu ihan kiitettävästi. Pidän matalaa rasvaprosenttia, mikä ei ilmeisesti ole naisten mieleen. Tämä tarkoittaa siis sellaista, että verisuonet pullistelevat pitkin käsivarsia.
Ehkä kyse on rasvaprosentista, mutta enemmän luulen olevan kyse lyhyydestäni, että naiset eivät kiinnostu. Pituus tuntuu olevan melko määräävä tekijä lyhyilläkin naisilla parisuhdemarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Silti leisure larry sun juttu
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua näitä aloituksia. Onko näiden tehtävä kylvää epävarmuutta kanssaihmisiin?
Ja kyllä, sirorakenteiset kauniskasvoiset miehet ovat mielestäni vallan viehättäviä.
Eipä se mieskään mikään hyvä tyyppi ollut. Monta kierroksessa.🤮 Olen vieläkin vaan järkyttynyt. Ap
Mikä mies?
Siis onko sinulla ollut joku hintelä mies? Miksi, kun et kerran tykkää etkä halua?
No haluatko kuulla!😳 Sanotaanpa vaikka, että mies huijasi ettei olisi kiinnostunut, viettämään aikaa yhdessä kavereina. Minä olin vasta eronnut, varmaan haavoittuvassa tilassa henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hentoluinen mies, mutta lihaksia on pakattu ihan kiitettävästi. Pidän matalaa rasvaprosenttia, mikä ei ilmeisesti ole naisten mieleen. Tämä tarkoittaa siis sellaista, että verisuonet pullistelevat pitkin käsivarsia.
Ehkä kyse on rasvaprosentista, mutta enemmän luulen olevan kyse lyhyydestäni, että naiset eivät kiinnostu. Pituus tuntuu olevan melko määräävä tekijä lyhyilläkin naisilla parisuhdemarkkinoilla.
Määrittele lyhyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua näitä aloituksia. Onko näiden tehtävä kylvää epävarmuutta kanssaihmisiin?
Ja kyllä, sirorakenteiset kauniskasvoiset miehet ovat mielestäni vallan viehättäviä.
Eipä se mieskään mikään hyvä tyyppi ollut. Monta kierroksessa.🤮 Olen vieläkin vaan järkyttynyt. Ap
Mikä mies?
Siis onko sinulla ollut joku hintelä mies? Miksi, kun et kerran tykkää etkä halua?
En halua enää, en ennen tiennyt etten tykkäisi. Nyt tiedän paremmin myös mitä hyväksikäyttäjiä miehissä on.
Ihmettelen miten joku on alkanut parisuhteesen tuon kehonkoostumuksen kanssa. Ja muiden piirteiden, osa mainittu.
Eivätkä naiset vaan tiedä paremmasta vai pitävätkö oikeasti tuollaisesta enemmän?🤔
Vierailija kirjoitti:
Minun mies on 191cm ja 67kg, enkä pidä häntä hintelänä.
On alipainoinen. Jos on maratoonari, hyvä homma.
Oi, minä taas tykkään. Sellainen kuivakka maratoonarityyppi on just ihana.
Vierailija kirjoitti:
Oi, minä taas tykkään. Sellainen kuivakka maratoonarityyppi on just ihana.
Mutta keho on varmaan kiinteä?
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki voi saada parisuhdetta.
Suomessa on paljon miehiä, jotka eivät kelpaa naisille. Ovat liian hinteliä, liian läskejä, liian köyhiä, liian lyhyitä, liian pitkiä tai liian kilttejä.
Rantuille leideille kuunneltavaksi Mika ja Turkka Malin Ronkeli pumpulienkeli.
Joka ei lopulta saanut miestä ollenkaan.
Itselläni oli pituutta 172 ja painoa 60 kg nuoruudessa.
Lavatansseista tarttui mukaan kaikenlaisia naisia. Eräskin leidi oli kymmenen senttiä pitempi. Oli heikkona lyhyempiin miehiin!
Edellinen leidini oli aavistuksen lyhyempi. Painoa tuollaiset 25 kg enenmän.
Sitä ennen minua pitempi ja painoa 90 kg. Oli hulluna kimpussa hoikkaan mieheen.
Vaimon kanssa ollaan samaa "kaliiperia"..
No älä ota sellaista. Mikä sinun ongelma on?
Vierailija kirjoitti:
No älä ota sellaista. Mikä sinun ongelma on?
Halusin ymmärtää ketä noita ottaa vissiin.
Hyvä! Jääpähän mulle enemmän valinnan varaa🤭
Ei kyllä miehet puolusta naisia vastaavissa keskusteluissa. No naiset eivät taida järkyttyä näistä, kuten miehet. Ap
Jotkut naisethan tykkää jostain nörteistäkin.
Jos tykkäät tuosta niin olisiko se hirveää jos vaikka vahingossa olisit jonkun lihaksikkaan miehen kanssa? Olisiko se epämiellyttävää?
Silti leisure larry sun juttu