Onko normaalia että 16 vuotias ei osaa pestä hampaita, sitoa kengännauhoja tai käydä yksin kaupassa?
Kommentit (37)
Onko normaalia, ettei ihminen muista millainen oli itse 16-vuotiaana ja millaisia muut ikätoverit olivat, vaan tarvitsee tähän palstalaisilta pohtimisapua?
Vai onko normaalia, että ihminen haluaa irvailla palstalla tuttavansa lapselle?
Vierailija kirjoitti:
Onko normaalia, ettei ihminen muista millainen oli itse 16-vuotiaana ja millaisia muut ikätoverit olivat, vaan tarvitsee tähän palstalaisilta pohtimisapua?
Sama tuli mieleen. Ja ihan kuin olisin jo aiemmin lukenut saman jutun palstalla joten kaipaa tähän hyväksyntää useinkin?
Tällä palstalla ainakin on. Kurkkua myötä täynnä näitä erityisiä jotka tunkee joka tuutista.
Normaali lumihiutale, uhriutuu kun pyydät tekemään jotakin
Ap sun tuttavilla sitä sattuu ja tapahtuu alvariinsa.
Mut hei, kysy sun iskältä. Se on pirtin puolella.
Ei varmaankaan normaalia. Otsedtäni jotkut hullut mustamaalaajat yrittivät väittää, että jotain on pielessä kun en halua ya viitsi yleensä mennä yksin kauppaan.
Tämä siksi että tarvitsen autokyydin ja koska perheessämme on kallis auto ä, joka kustannetaan perhern hyväksi totta kai se pitää hyödyntää ostoksiin, jotka usein painavia.
Tuon sitten jolu ääliö huhuili niin, että en pysty tai osaa mennä yksin kauppaan?
No hulluja on monenlaisia ja superääliöitäkin. Ei kai tuollainen moneen uppoaisi edes?
Ja hauskaahan tuo vain on, jos tuollaisia huhuja ollut nimittäin kun otta huomioon että olen ollut törkeiden rikosten ja törkeiden valheiden kohde vuosikymmeniä. .
Osaako runkata, kerjätä rahaa ja käydä mäkissä, pelata CS:ää ja lintsata koulusta?
Terve tämän päivän tulevaisuuden toivo!
Onko tuohon vahingossa tullut tuo ykkönen eteen?
No ei tietenkään oke. Mietipä millainen itse olit 16-vuotiaana? Osa muutaa jo itsenäisesti asumaan, esim. erikoislukioon toiselle paikkakunnalle menevät.
Jos nyt ei ole jotain kehitysvammaa tms, niin sellaista ihmistä ei olekaan, joka ei noita osaisi tehdä, tai ruokaakaan kuulemma ihmiset ei osaa tehdä. Niitä on toki paljon, jotka ei halua tehdä noita asioita, mutta ei se mistään kykyjen puutteesta johdu.
Kuulostaa, että poika saattaa olla esim. jotenkin kehitysvammainen. Älä kiusaa häntä, kiusaajat on alinta kastia.
Tuohon aikaan kävin koulussa, soitin bändissä, oli oma auto ja olin saanut p*llua.
M61
Nepsyäideille ihan normaalia. Vähän viiniä tissuteltu raskausaikana niin tätä se on.
Vierailija kirjoitti:
Irvailu ja trollaus on normaalia käytöstä älyllisesti jälkeenjääneille, sivistymättömille, luonnevikaisille persuille. Tutkittu:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaankaan normaalia. Otsedtäni jotkut hullut mustamaalaajat yrittivät väittää, että jotain on pielessä kun en halua ya viitsi yleensä mennä yksin kauppaan.
Tämä siksi että tarvitsen autokyydin ja koska perheessämme on kallis auto ä, joka kustannetaan perhern hyväksi totta kai se pitää hyödyntää ostoksiin, jotka usein painavia.
Tuon sitten jolu ääliö huhuili niin, että en pysty tai osaa mennä yksin kauppaan?No hulluja on monenlaisia ja superääliöitäkin. Ei kai tuollainen moneen uppoaisi edes?
Ja hauskaahan tuo vain on, jos tuollaisia huhuja ollut nimittäin kun otta huomioon että olen ollut törkeiden rikosten ja törkeiden valheiden kohde vuosikymmeniä. .
Ei OgE. Feikki mtp
pilailee kotiinkuljetus/
kauppadilemmalla.
Stálkkereita välttelen
tällä järjestelyllä.
Lol.
BUBU 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕🥸🥸🥸🥸🥸🥸🥸🥸🥸🥸🥸🥸🥸🥸🥸
Ei ole, mutta hänellä on varmasti joku diagnoosi mistä vanhemmat eivät sulle ole kertoneet. Tiedät jo itsekin ettei ole normaalia, joten miksi kyselet.