Bergbom! Missä sitä halpaa bensaa?
Kommentit (409)
Vierailija kirjoitti:
95E alle 2 euroa monessa paikkaa tänään.
Kaukana ollaan halvasta bensasta saati 1e/l.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pieni ja keskituloisten verotusta alennetaan" 🤣🤣🤣
Sen sijaan alennettiin rikkaiden verotusta!!
Multakin aleni verotus kun olen hyvätulonen.vituttaako?
jatka itkemistä kelapelle.
😂 Tuskin oot ees peruskoulua käynyt.
Hyvä kun vituttaa.
Eli persut saa valehdella kansalle, koska "vassaria vtuttaa"?
Wau! Vaikutat ihan super älykkäältä! 😂
Hyvä meni tunteisiin.vituttaako asua kelan luukussa ja olla köyhä.
mä lähen huomenna veneellä mökille taas meni tonni rahaa kun vuokrasin mut tuleehan sitä kun verotkin aleni.
onneksi se paikka on sun kaltaistaisista köyhistä paskoista vapaa.
Persujen tuleva vaalilause. Tällä voittoon....
🤣😅😂
P ensa-P ersujen tyhmen tävä vaikutus jyrää Kokoomuksen. Idiol uutio on nykykokkareeksi: Making things Petter.
Voihan räh mä, mitä sped ejä!
-winner-
Onkohan mökkeilijähöperö päässyt peräprutkullaan takaisin sivistyksen pariin vai jumittuiko mökillensä laskemaan tonnin toimintaseteleitään?
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
95E alle 2 euroa monessa paikkaa tänään.
Kaukana ollaan halvasta bensasta saati 1e/l.
Miko ja Joakim tulevat mielellään tuuppaamaan Persua takaa, jos Persun Lada hyytyy yhden euron tankkauksen takia 100 metrin päähän kuin löysä vaalilupaus.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
95E alle 2 euroa monessa paikkaa tänään.
Kaukana ollaan halvasta bensasta saati 1e/l.
Lappeenrannassa oli 1e/l. Mikset menny sinne tankkaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
95E alle 2 euroa monessa paikkaa tänään.
Kaukana ollaan halvasta bensasta saati 1e/l.
Lappeenrannassa oli 1e/l. Mikset menny sinne tankkaamaan?
Koska olen töissä.
Missä se euron bensa kuppaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bensiinin käytön lopettaminen vähentää hiilidioksidipäästöjä.
Vasemmiston toimesta Suomesta on luotu näennäistyöttömiä ja näennäissairaiden maa.
Vasemmistolainen pelkistetty perusajatus on että tehkööt toiset työt minä vain lepäilen.
Helsingin rautatieasemalla 20 v nuori mies tuli vaatimaan minulta rahaa, sanoin hänelle että mene töihin äläkä kerjää mutta hän oli äärimmäisen ylpeä itsestään hän kertoi että hän on virallisesti työrajoiteinen eikä tuu työ kuulu hänen elämäänsä. Tämän tyyppisistä sairauksista johtuen Suomessa on yli puoli miljoonaa ihmistä jäänyt pois työelämästä jonkun näennäisen sairauden takia vaikka sairaimpia ihmisiä on paljon työelämässä mukana. Tämän lisäksi tulee nämä 350 000 työtöntä ihmistä joista noin 85% ei suostu lähtemään töihin millään vain täyttelevät työhakemuskaavakkeita työvoimatoimiston pakottamana työnantajan kiusaukseksi. Tässä ovat Suomen talouden pahimmat ongelmat me olemme luoneet ylisosiaalisen järjestelmän johon meillä ei ole ollut pitkiin aikoihin varaa ja sen takia on jouduttu haalimaan velkaa valtavat määrät. Eläkeläiset ovat työllään säästäneet rahaa eläkkeitä varten ja nyt vasemmisto on keksinyt että otetaan nämä rahat käyttöön tämän työrajoitteisen porukan ruokkimiseen. Punavihreä yle on Suomen syöpäsairaus niin kuin ihmisillä olisi syöpä. Pitkänaamainen naistoimittaja vatii jatkuvasti että hallituksen olisi rahoitettava sitä ja tätä ja koska se ei sitä tee niin hallitus on äärimmäisen paha hän ei ymmärrä ollenkaan että hallituksella ei ole kertakaikkiaan rahaa. Poliittinen itsemurha on poliitikolle jos hän uskaltaisi alkaa keskustelemaan näistä työrajoitteisista työttömistä ja muista yhteiskunnan ulkopuolelle jättäytyneistä eläjistä, nämä muodostavat vasemmisto varman äänestäjäkunnan joka kasvaa koko ajan lisää. Mutta valitettavasti tämä ei ole mikään pitkäaikainen ratkaisu valtion ongelmiin. Meidän pitäisi pystyä käymään keskustelua näistä vaikeista kielletyistä asioista joilla kuitenkin olisi mahdollisuus pelastaa suomi.
Tiivistys: "Mutku ihan kaikki muut! 😭"
Tota ulinaa se on ku persun pitäis kantaa vastuu.
Tietääkseni Bergbom ei ole Suomen diktaattori. Suomessa on demokratia ja päätökset tehdään yhteisesti.
Mikä tässä on niin vaikeaa vassarin käsittää?
Luoja varjele meitä vassaripäättäjistä kun ymmärrys on tätä tasoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bensiinin käytön lopettaminen vähentää hiilidioksidipäästöjä.
Vasemmiston toimesta Suomesta on luotu näennäistyöttömiä ja näennäissairaiden maa.
Vasemmistolainen pelkistetty perusajatus on että tehkööt toiset työt minä vain lepäilen.
Helsingin rautatieasemalla 20 v nuori mies tuli vaatimaan minulta rahaa, sanoin hänelle että mene töihin äläkä kerjää mutta hän oli äärimmäisen ylpeä itsestään hän kertoi että hän on virallisesti työrajoiteinen eikä tuu työ kuulu hänen elämäänsä. Tämän tyyppisistä sairauksista johtuen Suomessa on yli puoli miljoonaa ihmistä jäänyt pois työelämästä jonkun näennäisen sairauden takia vaikka sairaimpia ihmisiä on paljon työelämässä mukana. Tämän lisäksi tulee nämä 350 000 työtöntä ihmistä joista noin 85% ei suostu lähtemään töihin millään vain täyttelevät työhakemuskaavakkeita työvoimatoimiston pakottamana työnantajan kiusaukseksi. Tässä ovat Suomen talouden pahimmat ongelmat me olemme luoneet ylisosiaalisen järjestelmän johon meillä ei ole ollut pitkiin aikoihin varaa ja sen takia on jouduttu haalimaan velkaa valtavat määrät. Eläkeläiset ovat työllään säästäneet rahaa eläkkeitä varten ja nyt vasemmisto on keksinyt että otetaan nämä rahat käyttöön tämän työrajoitteisen porukan ruokkimiseen. Punavihreä yle on Suomen syöpäsairaus niin kuin ihmisillä olisi syöpä. Pitkänaamainen naistoimittaja vatii jatkuvasti että hallituksen olisi rahoitettava sitä ja tätä ja koska se ei sitä tee niin hallitus on äärimmäisen paha hän ei ymmärrä ollenkaan että hallituksella ei ole kertakaikkiaan rahaa. Poliittinen itsemurha on poliitikolle jos hän uskaltaisi alkaa keskustelemaan näistä työrajoitteisista työttömistä ja muista yhteiskunnan ulkopuolelle jättäytyneistä eläjistä, nämä muodostavat vasemmisto varman äänestäjäkunnan joka kasvaa koko ajan lisää. Mutta valitettavasti tämä ei ole mikään pitkäaikainen ratkaisu valtion ongelmiin. Meidän pitäisi pystyä käymään keskustelua näistä vaikeista kielletyistä asioista joilla kuitenkin olisi mahdollisuus pelastaa suomi.
Tiivistys: "Mutku ihan kaikki muut! 😭"
Tota ulinaa se on ku persun pitäis kantaa vastuu.
Tietääkseni Bergbom ei ole Suomen diktaattori. Suomessa on demokratia ja päätökset tehdään yhteisesti.
Mikä tässä on niin vaikeaa vassarin käsittää?
Luoja varjele meitä vassaripäättäjistä kun ymmärrys on tätä tasoa!
Kaikkihan sen tietää, mutta miksi persut silti uskoi kaiken mukisematta? Persu lupailee paskaa, ja silti syyttää siitä vassareita.
Että luoja varjele vaan sinne.
Vierailija kirjoitti:
PersuPoikien ihanaa ulinaa. Vielä jos menisivät TÖIHIN.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bensiinin käytön lopettaminen vähentää hiilidioksidipäästöjä.
Vasemmiston toimesta Suomesta on luotu näennäistyöttömiä ja näennäissairaiden maa.
Vasemmistolainen pelkistetty perusajatus on että tehkööt toiset työt minä vain lepäilen.
Helsingin rautatieasemalla 20 v nuori mies tuli vaatimaan minulta rahaa, sanoin hänelle että mene töihin äläkä kerjää mutta hän oli äärimmäisen ylpeä itsestään hän kertoi että hän on virallisesti työrajoiteinen eikä tuu työ kuulu hänen elämäänsä. Tämän tyyppisistä sairauksista johtuen Suomessa on yli puoli miljoonaa ihmistä jäänyt pois työelämästä jonkun näennäisen sairauden takia vaikka sairaimpia ihmisiä on paljon työelämässä mukana. Tämän lisäksi tulee nämä 350 000 työtöntä ihmistä joista noin 85% ei suostu lähtemään töihin millään vain täyttelevät työhakemuskaavakkeita työvoimatoimiston pakottamana työnantajan kiusaukseksi. Tässä ovat Suomen talouden pahimmat ongelmat me olemme luoneet ylisosiaalisen järjestelmän johon meillä ei ole ollut pitkiin aikoihin varaa ja sen takia on jouduttu haalimaan velkaa valtavat määrät. Eläkeläiset ovat työllään säästäneet rahaa eläkkeitä varten ja nyt vasemmisto on keksinyt että otetaan nämä rahat käyttöön tämän työrajoitteisen porukan ruokkimiseen. Punavihreä yle on Suomen syöpäsairaus niin kuin ihmisillä olisi syöpä. Pitkänaamainen naistoimittaja vatii jatkuvasti että hallituksen olisi rahoitettava sitä ja tätä ja koska se ei sitä tee niin hallitus on äärimmäisen paha hän ei ymmärrä ollenkaan että hallituksella ei ole kertakaikkiaan rahaa. Poliittinen itsemurha on poliitikolle jos hän uskaltaisi alkaa keskustelemaan näistä työrajoitteisista työttömistä ja muista yhteiskunnan ulkopuolelle jättäytyneistä eläjistä, nämä muodostavat vasemmisto varman äänestäjäkunnan joka kasvaa koko ajan lisää. Mutta valitettavasti tämä ei ole mikään pitkäaikainen ratkaisu valtion ongelmiin. Meidän pitäisi pystyä käymään keskustelua näistä vaikeista kielletyistä asioista joilla kuitenkin olisi mahdollisuus pelastaa suomi.
Tiivistys: "Mutku ihan kaikki muut! 😭"
Tota ulinaa se on ku persun pitäis kantaa vastuu.
Tietääkseni Bergbom ei ole Suomen diktaattori. Suomessa on demokratia ja päätökset tehdään yhteisesti.
Mikä tässä on niin vaikeaa vassarin käsittää?
Luoja varjele meitä vassaripäättäjistä kun ymmärrys on tätä tasoa!
onko vaikea ymmärtää että jos jotain luvataan niin siitä pidetään sitten kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bensiinin käytön lopettaminen vähentää hiilidioksidipäästöjä.
Vasemmiston toimesta Suomesta on luotu näennäistyöttömiä ja näennäissairaiden maa.
Vasemmistolainen pelkistetty perusajatus on että tehkööt toiset työt minä vain lepäilen.
Helsingin rautatieasemalla 20 v nuori mies tuli vaatimaan minulta rahaa, sanoin hänelle että mene töihin äläkä kerjää mutta hän oli äärimmäisen ylpeä itsestään hän kertoi että hän on virallisesti työrajoiteinen eikä tuu työ kuulu hänen elämäänsä. Tämän tyyppisistä sairauksista johtuen Suomessa on yli puoli miljoonaa ihmistä jäänyt pois työelämästä jonkun näennäisen sairauden takia vaikka sairaimpia ihmisiä on paljon työelämässä mukana. Tämän lisäksi tulee nämä 350 000 työtöntä ihmistä joista noin 85% ei suostu lähtemään töihin millään vain täyttelevät työhakemuskaavakkeita työvoimatoimiston pakottamana työnantajan kiusaukseksi. Tässä ovat Suomen talouden pahimmat ongelmat me olemme luoneet ylisosiaalisen järjestelmän johon meillä ei ole ollut pitkiin aikoihin varaa ja sen takia on jouduttu haalimaan velkaa valtavat määrät. Eläkeläiset ovat työllään säästäneet rahaa eläkkeitä varten ja nyt vasemmisto on keksinyt että otetaan nämä rahat käyttöön tämän työrajoitteisen porukan ruokkimiseen. Punavihreä yle on Suomen syöpäsairaus niin kuin ihmisillä olisi syöpä. Pitkänaamainen naistoimittaja vatii jatkuvasti että hallituksen olisi rahoitettava sitä ja tätä ja koska se ei sitä tee niin hallitus on äärimmäisen paha hän ei ymmärrä ollenkaan että hallituksella ei ole kertakaikkiaan rahaa. Poliittinen itsemurha on poliitikolle jos hän uskaltaisi alkaa keskustelemaan näistä työrajoitteisista työttömistä ja muista yhteiskunnan ulkopuolelle jättäytyneistä eläjistä, nämä muodostavat vasemmisto varman äänestäjäkunnan joka kasvaa koko ajan lisää. Mutta valitettavasti tämä ei ole mikään pitkäaikainen ratkaisu valtion ongelmiin. Meidän pitäisi pystyä käymään keskustelua näistä vaikeista kielletyistä asioista joilla kuitenkin olisi mahdollisuus pelastaa suomi.
Tiivistys: "Mutku ihan kaikki muut! 😭"
Tota ulinaa se on ku persun pitäis kantaa vastuu.
Tietääkseni Bergbom ei ole Suomen diktaattori. Suomessa on demokratia ja päätökset tehdään yhteisesti.
Mikä tässä on niin vaikeaa vassarin käsittää?
Luoja varjele meitä vassaripäättäjistä kun ymmärrys on tätä tasoa!onko vaikea ymmärtää että jos jotain luvataan niin siitä pidetään sitten kiinni?
Persuille se on mahdotonta. Kolme vuotta menny, ja pelkkää takin kääntämistä sekä mutkuttelua ollut tarjolla.
Persut jaanaa varmaan vielä 30 vuoden päästäkin mutku mariinia. Vastuunkanto persuille on täysin tutntematon käsite.
Bergboooom! Haloo!! Jälleen yksi valehteleva ja vastuuta pakoileva persu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt persaukisen olisi hyvä muistaa se palkkamaltti ja jättää se turhanpäiväinen yksityisautoilu pois :)
Läskeille tekee vain hyvää pyöräillä työmatkat, ihan sama vaikka suuntaa olisi 20 kilometriä ja ylämäkeä molempiin suuntiin :)
Aloita heti. mitä siellä uliset! Hopi, Hopi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pieni ja keskituloisten verotusta alennetaan" 🤣🤣🤣
Sen sijaan alennettiin rikkaiden verotusta!!
Multakin aleni verotus kun olen hyvätulonen.vituttaako?
jatka itkemistä kelapelle.
😂 Tuskin oot ees peruskoulua käynyt.
Hyvä kun vituttaa.
Persun ainoa kokemus onnesta ja hyvästä mielestä on se, että jotakuta toista vituttaa. Rassukat.
Missäs persujen traktorimarssi osa 2?😂
Purra : "Olen alusta asti puhunut, että erilaiset tukitoimet, mikäli niitä tehdään veronalennuksin, puhumattamaan vaikkapa viime hallituskauden tukipaketeista, ovat hyvin tehottomia ja kalliita. Meillä on hyvin pieni liikkumavara."