Bergbom! Missä sitä halpaa bensaa?
Kommentit (409)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut jaanaa varmaan vielä 30 vuoden päästäkin mutku mariinia. Vastuunkanto persuille on täysin tutntematon käsite.
Ja sohvalle elätettävät sosialistit penäävät euron bensaa.
1. Persujen äänestäjissä tutkitusti eniten työttömiä
2. Miksi teille saa valehdella päin naamaa ja silti sulla seisoo?
Jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
95E alle 2 euroa monessa paikkaa tänään.
Kaukana ollaan halvasta bensasta saati 1e/l.
Lappeenrannassa oli 1e/l. Mikset menny sinne tankkaamaan?
Koska olen töissä.
Missä se euron bensa kuppaa?
Dieselin hinta jo yli 2,4 € litralta.
Uusi viikko ja edelleen kallista..
Bergbom puhu paskaa ja katos. Klassista persua!
Hiljaisuus jatkuu....
Olisko tiedotustilaisuuden paikka?
Ja sohvalle elätettävät sosialistit penäävät euron bensaa.