Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun Suomi on valkoinen

Vierailija
25.03.2026 |

Ei kulu kauaa kun joku palstaa värittyneillä laseilla lukeva päättää mitä tällä tarkoitan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaat valkeat pakarat!

Vierailija
2/18 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pestäämpäs kunnolla valkaisevalla!

Pidetään kahvi mustana ja suomi valkoisena!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhtaat valkeat pakarat!

Kyllä kunnon valkoinen ja arjalainen meininki on parasta!

Vierailija
4/18 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs persu se siellä kirjoittaa, kun ei osaa possessiivisuffiksia. Kuuluu kirjoittaa minun Suomeni, ei minun Suomi. Joten painupa ääliö takaisin kouluun.

Vierailija
5/18 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

lause tarkoittaa todennäköisimmin henkilökohtaista, visuaalista tai tunnepohjaista kuvaa Suomesta (esim. lumi, vaaleus, hiljaisuus).

T. Persu

Vierailija
6/18 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Minun taas on se vihreä. Voisin viettää ne valkoiset ajat jossain ulkomailla, ja palata kesäksi aina Suomeen. 

Vierailija
7/18 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahtari.

Vierailija
8/18 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen talvi on kyllä kaunis!

Itse pidän siitä enemmän kuin kesästä, mutta monen muun suosikki-Suomi kuuluu olevan vihreä. Ja kausimasentuneille vissiin harmaa. :D

Vierailija
9/18 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvi on pahaa.

Suomessakin sitä on totuttu juomaan vain siksi, että ensin se oli jotain uutta ja hienoa, vähän myöhemmin monessa paikassa ei ollut muutakaan tarjottavaa, kahvinjuonnin arkipäiväistyttyä sen päivän ainoan siivun pullaa tmv. makeaa sai vain kahvinjuonnin yhteydessä, ja sittemmin siitä on tullut polttoainetta pitämään suomalaiset kiinni harmaassa arjessa, jotta jaksavat aamuisin herätä pakertamaan töissä.

Kahvista saa hyvää tai lähinnä jossain määrin siedettävää vain lisäämällä siihen rutkasti kermaa, sokeria, tai mitä lie makusiirappeja - eikä se sitten ole enää kahvia nähnytkään.

Vierailija
10/18 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookkonää sokea?

Vierailija
11/18 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempana erotilanteessa 
https://www.theseus.fi/handle/10024/911066

Ohjelehtinen liitteenä.

Vierailija
12/18 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs persu se siellä kirjoittaa, kun ei osaa possessiivisuffiksia. Kuuluu kirjoittaa minun Suomeni, ei minun Suomi. Joten painupa ääliö takaisin kouluun.

Asian ydin lienee sinullakin ymmärrettävissä.

Vierailija
13/18 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheiden monimuotoisuus

https://www.theseus.fi/handle/10024/911140

Kuvakirja liitteenä.

Vierailija
14/18 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvi on pahaa.

Suomessakin sitä on totuttu juomaan vain siksi, että ensin se oli jotain uutta ja hienoa, vähän myöhemmin monessa paikassa ei ollut muutakaan tarjottavaa, kahvinjuonnin arkipäiväistyttyä sen päivän ainoan siivun pullaa tmv. makeaa sai vain kahvinjuonnin yhteydessä, ja sittemmin siitä on tullut polttoainetta pitämään suomalaiset kiinni harmaassa arjessa, jotta jaksavat aamuisin herätä pakertamaan töissä.

Kahvista saa hyvää tai lähinnä jossain määrin siedettävää vain lisäämällä siihen rutkasti kermaa, sokeria, tai mitä lie makusiirappeja - eikä se sitten ole enää kahvia nähnytkään.

Kahvista ei saa siedettävää millään konstilla. Maustettu tee on ok ja kaakao on oikeasti hyvää.

Vierailija
15/18 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun Suomeni on sinivalkoinen. Kaunis luonto.

Vierailija
16/18 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkaistu peppureikä miehiltä miehille?

Vierailija
17/18 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulut on jääneet kesken sinullakin. Kysymyslauseen loppuun tulee kysymysmerkki (?). Joten takaisin koulunpenkille, mars!

Vierailija
18/18 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkaanvalkoinen, paperinvalkoinen, maalarinvalkoinen, luonnonvalkoinen on siinä valkoisessa värissä vivahteita. En ymmärrä mitä siitä pitäisi tuumia tai ymmärrellä muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä