Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5510)

Vierailija
481/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokan viikon nähneenä Jenni ja Ilmari on tän kauden Henri ja Julia. Selvästi aidoimmat.

Kuka muu tytöistä joutui lähtemään Peppiinan lisäksi?

Ella. Uusina tuli kaksi naista, Milja ja Sanna. Sanna vei Peppiinalta Eetun, joten Peppiina tippui. Ella vaan ei sitten enää löytänyt ketään Henrin jälkeen ja tippui.

Kiva, kun kerrot kaiken etukäteen, olisit voinut kertoa myös voittajat saman tien👎😠.

Vierailija
482/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se yksi blondi on kamalan lihava?

Laitapa myös oma kuvasi jakoon ja itsesi likoon, niin arvostellaan ihan tasapuolisesti sitten. *tun oksettavaa kommentoida tollasta. Ei vaadi mitään huudella roskaa täällä, kun toiset freshit rohkeat menee ja tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kaudessa painaa se, että kaikki ovat katsoneet sarjaa aiemmin ja pelaavat sitä liikaa varman päälle. Kaikki haluavat löytää elämänsä rakkauden ja siltikään ei uskalleta heittäytyä. 

 

Niko kertoi podissa, että ennen ekaa kautta sille pidettiin puhekoulutusta. Opeteltiin puheen rytmiä, lausumista (LAV ailand - ei LAAV ailand :D ), äänen voimakkuutta yms ja tosi hyvin se vetääkin. Joku tiivistetty puheopetussessio noille osallistujillekin voitaisiin pitää. Kerrottaisiin mm että katsojat eivät halua kuunnella niinkutotasilleen-jankkausta. No, kaipa se viimeinenkin luonnollisuus häviäisi sitten sen myötä :D Ehkä nykynuoret vaan "tsättää" tolleen ja me vanhemmat ei sille mitään voida.

Vierailija
484/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näkee niitä jaksokuvauksia pidemmälle? 

Jenniä ja Ilmaria on näytetty harmillisen vähän.

Vierailija
485/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se yksi blondi on kamalan lihava?

Hän on ollut pulla-aikaan kotona.

Ootko tosissas? Laita sinäkin sun kuva jakoon niin arvostellaan samalla myös sinut.

Vierailija
486/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näkee niitä jaksokuvauksia pidemmälle? 

Jenniä ja Ilmaria on näytetty harmillisen vähän.

Telsusta. Aiemmin siellä oli niitä kuviakin joihinkin tuleviin jaksoihin, mutta en ottanu ss keitä mukana. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
487/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, jonka mielestä Henri on jotenkin jotenkin outo, vähän epäluonnollnen? Yrittää liikaa miellyttää milloin ketäkin naista...

Vierailija
488/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se yksi blondi on kamalan lihava?

Hän on ollut pulla-aikaan kotona.

Ootko tosissas? Laita sinäkin sun kuva jakoon niin arvostellaan samalla myös sinut.

Olen tosissani. Läski ei tule itsestään, sen eteen pitää jotain tehdä ja ladata tavaraa nenän alta systeemiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
489/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nämä "nuoret" ovat aivan liian analyyttisiä. Aikamme vitsaus ilmeisesti. Keskitytään liikaa päivittelemään joka ikistä tunnetta ja reaktiota ja jauhamaan tikusta asiaa, kun pitäisi antaa vaan mennä ja laittaa pääpaino huumorille ja kevyelle flirtille. Ei ihme, ettei meneillään olevalla käytösmallilla kukaan ihastu. 

Vierailija
490/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, jonka mielestä Henri on jotenkin jotenkin outo, vähän epäluonnollnen? Yrittää liikaa miellyttää milloin ketäkin naista...

Henri on liian tyttömäinen ja nätti. Katsokaa esim. kasvoja: sirot piirteet, nätit nypityt ohuet kulmakarvat... ei kauhean maskuliiniset "vaibsit" tule. Silmälaseilla saa hiukan ryhtiä ulkonäköön. Miettikää miltä hän näyttää viiskymppisenä, kun testosteronit alkavat kätellä läksiäisiä ja piirteet naisellistuvat entisestään... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
491/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni ei osaa meikata huuliaan. Tummalla rajauskynällä vedetään rinkula puoli senttiä huulten ulkopuolelle jne. Hän on meikittömänä paljon kauniimpi.

Vierailija
492/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sharpillahan on tosi mageet suklaatissit🤤.

Ja Henrillä on todennäköisesti herkät tissit/nännit ja toivoo, että niillä leikittäsiin ja niitä nuoltaisiin, varmaan siksi laittoi itse niihin hilloa?

Hyi.

Inhottaa muutenkin tuollainen kermavaahdolla ja suklaalla tms. sotkeminen. Epähygieenistä ja ällöä. 

Koskahan joku sairastuu, kun nuollaan toisten iholta hikeä ja paskaa. Napashotteja odotellessa - not.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
493/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmäri tosiaan antaa vaikutelman tympääntyneestä itseriittoisesta pullavasta jääkiekkoilijasta. On muka urheilullinen vaikka pehmeä kuin uimapatja. Ja takatukka törröttää oudosti ulospäin niskasta. 

Vierailija
494/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Severi kaljuuntuu 5 vuoden kuluessa. Ohimot pakenevat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
495/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Severi on äijien äijä, koska hän on Porista! Kuten Jorma Uotinen ja Samuli Edelmann.

Porilainen saa naisen kuin naisen.

Vierailija
496/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pebbiina on jotenkin kiinnostava persoona. Eroaa muista rauhallisuudellaan.

Vierailija
497/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, jonka mielestä Henri on jotenkin jotenkin outo, vähän epäluonnollnen? Yrittää liikaa miellyttää milloin ketäkin naista...

Ja tuo ihme reuhkatukka SamueLL on myös joku artisti. Ihan vain hakemassa näkyvyyttä musiikilleen, koska eihän tuollaiseen outoon epämiehekkääseen pelleen kukaan nainen ihastu. 

Vierailija
498/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pebbiina on jotenkin kiinnostava persoona. Eroaa muista rauhallisuudellaan.

Ai? Minusta hän on paikka paikoin rohkaistuessaan muistuttanut viime kauden "Pebbiinaa", joka oli aivan aadeehoodee. Parit ekat päivät jengi jaksaa tuolla esittää jotain hillittyä ja täydellistä, mutta kun viikot kuluvat, niin alkaa esittäminen vaikeutua ja oikea persoona tulla esiin. 

Vierailija
499/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Severi on äijien äijä, koska hän on Porista! Kuten Jorma Uotinen ja Samuli Edelmann.

Porilainen saa naisen kuin naisen.

Porilaiset on avoimesti tai piilovittuilevia luusereita. Ei kiitos. 

Vierailija
500/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se yksi blondi on kamalan lihava?

Hän on ollut pulla-aikaan kotona.

Ootko tosissas? Laita sinäkin sun kuva jakoon niin arvostellaan samalla myös sinut.

Olen tosissani. Läski ei tule itsestään, sen eteen pitää jotain tehdä ja ladata tavaraa nenän alta systeemiin. 

Myös sulla on mahdollisuus tehdä itsestäsi urheilullinen ja vahva. Yleensä omissa nahoissaan viihtyvät ei kommentoi tällaista shaibaa kenestäkään. Kerro vain miltä itse näytät mutta älä puhu tollasta p*skaa.