Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5510)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saa mainokset pois ..?
Osaako joku selittää niiden asetuksista..?
Katsomostako? Ei mitenkään, ainakaan minun ymmärrykseni mukaan.
Maksmalla tuplahinnan kuukaudessa. Ainakin joskus oli ei-mainoksia versio ostettavissa. En tiedä onko enää kun en viitsi maksaa siitä että näkis jonku sarjan yhden jakson ennakkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saa mainokset pois ..?
Osaako joku selittää niiden asetuksista..?
Katsomostako? Ei mitenkään, ainakaan minun ymmärrykseni mukaan.
Maksmalla tuplahinnan kuukaudessa. Ainakin joskus oli ei-mainoksia versio ostettavissa. En tiedä onko enää kun en viitsi maksaa siitä että näkis jonku sarjan yhden jakson ennakkoon.
On. MTV Katsomo+ -tilauksesta on saatavilla sekä mainoksellinen (alkaen n. 6,95 €/kk) että mainokseton versio (n. 11,95–15,95 €/kk).
Ei tunnu nyt lähtevän, ei noilla ole kellään oikein mitään kemiaa. Oon katsonut nyt kuusi jaksoa ja sekä miehet että naiset odottaa vaan uusia saarelaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saa mainokset pois ..?
Osaako joku selittää niiden asetuksista..?
Katsomostako? Ei mitenkään, ainakaan minun ymmärrykseni mukaan.
Maksmalla tuplahinnan kuukaudessa. Ainakin joskus oli ei-mainoksia versio ostettavissa. En tiedä onko enää kun en viitsi maksaa siitä että näkis jonku sarjan yhden jakson ennakkoon.
No ei vain että näkisi, vaan kyllähän siitä maksaa, että pääsee spoilaamaan tänne muiden kiusaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokan viikon nähneenä Jenni ja Ilmari on tän kauden Henri ja Julia. Selvästi aidoimmat.
Kuka muu tytöistä joutui lähtemään Peppiinan lisäksi?
Siis oikeastiko olet näin ilkeä ja spoilasit ilman mitään varoitusta?? Todella ikävää :(
Sehän oli ihan selvä, että kun tyttöjä alkaa tippua niin Peppiina lähtee. Ei siinä mitään spoilausta ole. Kukaan ei alussakaan halunnut pariksi ja Eetu oli ainoa joka sille jutteli, kukaan muu ei ollut vähääkään kiinnostunut. Sääli, mukava ja kiltti tyttö. Mutta sen arvasi että lähtee ekana.
Puhuisivat suomea
Mitä on
Olisin voinut kyll vetää enemmän cteille ?.?
Samuel ja Peppiina sopivat parhaiten yhteen. Molemmat 22v ja söpöjä. Samuel muusikko ja Peppiina yrittäjä (?).
Jaksokuvauksia on muuten melkein finaaliin asti. Jossain kohtaa on tulossa neljä uutta sinkkua samaan aikaan, joku palaa taas villalle ja dramaattisia tiputuksia.
Niin ja ilmeisesti tulossa paljon kolmiodraamoja kuvausten mukaan ja lähellä finaalia taas se nukketehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Jennin suu menee oudosti kun se puhuu. Ihan kun olis niin paljon aineita ja kiristyksiä naamassa, että puhuminenkin tuottaa jo hankaluuksia.
Jep, jotenkin todella häiritsevää kattoo tota sönkkäystä
Jenni olis muuten kaunis, mutta on auttamatta ihan liian iso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä hiton takia nuo muijat sutivat kilon pakkelia naamaansa ja kekkuloivat biksuissa?
Samaa mietin. Ei kai tuolla tarvitsisi meikata lainkaan.
Monesti osallistujanaiset ovat kauneimmillaan iltaisin, kun pesevät meikit pois naamastaan ja riisuvat mahd. hiuslisäkkeet ym.
Näillä on kuitenkin luonnollinen meikki.
Onneksi meikkaus on palannut luonnollisempaan suuntaan, ihan niin nokineniä eivät enää ole kuin pari vuotta sitten. Joku roti varjostuksessakin nyt, onneksi.
Minulla koulutettu tytär, enkä ole nähnyt hänen meikkaavan kuin jotain ripsiväriä juhliin, eikä kylppärissään ole mitään purkkiarmadaa. En voisi kuvitellakaan hänen kiljuvan onnesta nähdessään jotain marketmeikkejä, tarvitsemansa Lancomet (rasvat) hän ostaa ihan itse. Hyvä näin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokan viikon nähneenä Jenni ja Ilmari on tän kauden Henri ja Julia. Selvästi aidoimmat.
Kuka muu tytöistä joutui lähtemään Peppiinan lisäksi?
Siis oikeastiko olet näin ilkeä ja spoilasit ilman mitään varoitusta?? Todella ikävää :(
Sehän oli ihan selvä, että kun tyttöjä alkaa tippua niin Peppiina lähtee. Ei siinä mitään spoilausta ole. Kukaan ei alussakaan halunnut pariksi ja Eetu oli ainoa joka sille jutteli, kukaan muu ei ollut vähääkään kiinnostunut. Sääli, mukava ja kiltti tyttö. Mutta sen arvasi että lähtee ekana.
Miten Ellan selität?
Sinustako SPOILER-merkintä olisi liikaa pyydetty? Ensi viikolla tulen tänne vasta perjantaina, aika hiljainen ketju muutenkin ja sitten osa vielä paljastaa pudonneet.
No sehän selittää sen hiustyylinkin sitten.
Ilmarista tulee mieleen Jutila nuorena.
Mun mielestä Ilmari ja Jenni sopii hyvin yhteen, molemmat sopisivat pyörittämään maatilaa. Emäntä ja isäntä.
Vierailija kirjoitti:
Jaksokuvauksia on muuten melkein finaaliin asti. Jossain kohtaa on tulossa neljä uutta sinkkua samaan aikaan, joku palaa taas villalle ja dramaattisia tiputuksia.
SPOILER ALERT
Hööh mun lempparit on tippunu! Mutta noista jaksokuvauksista oon 100% varma että Peppiina palaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saa mainokset pois ..?
Osaako joku selittää niiden asetuksista..?
Katsomostako? Ei mitenkään, ainakaan minun ymmärrykseni mukaan.
Maksmalla tuplahinnan kuukaudessa. Ainakin joskus oli ei-mainoksia versio ostettavissa. En tiedä onko enää kun en viitsi maksaa siitä että näkis jonku sarjan yhden jakson ennakkoon.
Don't cry, kattokaa onko Niko Saarisen alekoodi katsomoon vielä voimassa.
Onpa tylsä tää kutosjakso.