Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (550)

Vierailija
521/550 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pebbiina on jotenkin kiinnostava persoona. Eroaa muista rauhallisuudellaan.

Ihme kippuranokka. Kuin joku Valentin Vaalan ohjaama elokuvan kikattava keittiöpiika jota isäntä ja rengit käy välillä kiksauttamassa.

Vierailija
522/550 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ehdoton turn off olisi esim. Sharpin puhetyyli. Sellanen vauvamainen ja finglishiä täynnä oleva. Vaikka ulkonäkö olisi kuinka komea ja ihana, en pystyisi. 

Eetulla on kiva puheääni.

Juontaja - Nikolle olisi voinut puhekoulutuksessa opettaa myös, ettei ketä-sanaa käytetä!  "Ketä on kiinnostunut.." aarghhh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/550 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmäri tosiaan antaa vaikutelman tympääntyneestä itseriittoisesta pullavasta jääkiekkoilijasta. On muka urheilullinen vaikka pehmeä kuin uimapatja. Ja takatukka törröttää oudosti ulospäin niskasta. 

Mä oon pahoillani kaikkien teidän puolesta, joilla on niin huono itsetunto, että pitää kirjoittaa muista tällaista. Oon pahoillani, että ette ehkä oo saaneet kuulla kehuja itsestänne tai tukea itsenne arvostamiseen. Kateus tekee pahaa teille itsellenne, mutta järjettömästi myös heille, joista tällaisia kommentoidaan. Jättämällä muut rauhaan jätätte myös ittenne rauhaan. Onnea ja hyvää voi rakentaa itselleen, JOS haluaa. Kuran viskomisen toisten silmille pitäis kuitenkin olla niin vastenmielistä, ettei sitä halua tehdä kenellekään.

Myös juridinen kulma kannattaa muistaa näissä kommenteissa.

Mä oon pahoillani teidän "curlattujen" lumihiutaleiden puolesta, jotka uhriudutte ja loukkaannutte jopa ventovieraiden puolesta ihan jokaisesta vähänkin ei-imartelevasta kommentista tai mielipiteestä. Hyvä, jos edes luette tätä palstaa, että vähän pysytte reaalimaailmassa kiinni, ettei kupla puhkea ja ranteet aukene ihan ensi vastoinkäymisestä. Mukavaa päivää <3

Onpa erikoinen näkemys toisten puolustamisesta! Ei tässä senkään vuoksi ole tarvinut alkaa satuttaa itseään. Valtava halaus omiin pelkoihisi ja kommenttiesi juuriin!

Kiitos, jokainen päivä on mun onnenpäivä.😊

Vierailija
524/550 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ja kavereistani hän on heittämällä villan komein. Ps. Kyllä kaikki naisia olemme

Vierailija
525/550 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan Jereä.

Vierailija
526/550 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarrutteliko Peppiina liika ? 

Vierailija
527/550 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se yksi blondi on kamalan lihava?

Hän on ollut pulla-aikaan kotona.

Ootko tosissas? Laita sinäkin sun kuva jakoon niin arvostellaan samalla myös sinut.

Olen tosissani. Läski ei tule itsestään, sen eteen pitää jotain tehdä ja ladata tavaraa nenän alta systeemiin. 

Lihaksia saa hiellä mutta läskiä saa vain rahalla! Onhan tuolla Jennillä valitettavasti sitä jälkimmäistä.

Vierailija
528/550 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jarrutteliko Peppiina liika ? 

Eipähän Peppiina tainnut saada ketään miehistä oikein syttymään. Ellan lähtö oli suurempi menetys, oli top-3:ssa Sofian ja Miljan ohella.

Vierailija
529/550 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko tosissas? Laita sinäkin sun kuva jakoon niin arvostellaan samalla myös sinut.

Olen tosissani. Läski ei tule itsestään, sen eteen pitää jotain tehdä ja ladata tavaraa nenän alta systeemiin. 

Miksi sinusta syöminen ja kilot on niin kamala asia? Jotain ongelmaa sinulla on sen kanssa.

Itsellä haasteita sovittaa ihannetta todellisuuteen, tai syömishäiriötä? Tai muuten ongelmia itsetunnon kanssa ja peilaat negaatiot muihin, vai vain ilkeä luonne, ja saat iloa muiden haukkumisesta? 

Mikä sai sinut triggeröitymään ja tarttumaan aiheeseen?

Toisten ulkonäön kommentoiminen triggeröi, koska minusta se vaan ei ole hyvää käytöstä, ja ihmetyttää miksi joku viitsii olla ikävä. 

Omissa piireissä ihmiset ovat ystävällisiä toisilleen, vaikea hyväksyä ikävää käytöstä täälläkään. Haluaisin jokaisen ihmisen olevan mukava, ja ehkä olen naiivi kun toivon että kommentoimiseni saisi edes yhden ihmisen miettivän ja muuttavan käytöstään =)

Vierailija
530/550 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmäri tosiaan antaa vaikutelman tympääntyneestä itseriittoisesta pullavasta jääkiekkoilijasta. On muka urheilullinen vaikka pehmeä kuin uimapatja. Ja takatukka törröttää oudosti ulospäin niskasta. 

Mä oon pahoillani kaikkien teidän puolesta, joilla on niin huono itsetunto, että pitää kirjoittaa muista tällaista. Oon pahoillani, että ette ehkä oo saaneet kuulla kehuja itsestänne tai tukea itsenne arvostamiseen. Kateus tekee pahaa teille itsellenne, mutta järjettömästi myös heille, joista tällaisia kommentoidaan. Jättämällä muut rauhaan jätätte myös ittenne rauhaan. Onnea ja hyvää voi rakentaa itselleen, JOS haluaa. Kuran viskomisen toisten silmille pitäis kuitenkin olla niin vastenmielistä, ettei sitä halua tehdä kenellekään.

Myös juridinen kulma kannattaa muistaa näissä kommenteissa.

Mä oon pahoillani teidän "curlattujen" lumihiutaleiden puolesta, jotka uhriudutte ja loukkaannutte jopa ventovieraiden puolesta ihan jokaisesta vähänkin ei-imartelevasta kommentista tai mielipiteestä. Hyvä, jos edes luette tätä palstaa, että vähän pysytte reaalimaailmassa kiinni, ettei kupla puhkea ja ranteet aukene ihan ensi vastoinkäymisestä. Mukavaa päivää <3

Olen eri, mutta täysin samaa mieltä tuon edellisen empaattisen puolesta, vaikka keski-ikäinen olenkin. Minutkin tekee surulliseksi ihan jokainen ilkeä ihminen, en vain voi tajuta motiiveja.

Ei tarvitse uhriutua, mutta saa ja pitäisi käyttäytyä kivasti. 

Vierailija
531/550 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinusta syöminen ja kilot on niin kamala asia? Jotain ongelmaa sinulla on sen kanssa.

Itsellä haasteita sovittaa ihannetta todellisuuteen, tai syömishäiriötä? Tai muuten ongelmia itsetunnon kanssa ja peilaat negaatiot muihin, vai vain ilkeä luonne, ja saat iloa muiden haukkumisesta? 

Positiiviskehoiset taas ottavat itseensä raskaasti. Bikinikausi on tuloillaan...

Minä joka kirjoitin tuon edellisen olen normipainoinen, enkä ymmärrä, miksi kenellekään muiden painot olisi ongelma. Ellei se sitten ole joistain syistä ongelma, mitä tuossa edellisessä arvuuttelin.

Vierailija
532/550 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni ei osaa meikata huuliaan. Tummalla rajauskynällä vedetään rinkula puoli senttiä huulten ulkopuolelle jne. Hän on meikittömänä paljon kauniimpi.

Joo mä myös katoin, että miksi ihmeessä sitä ruskeaa rajauskynää pitää vetää kaksi milliä omien huulien ulkopuolelle -_- Tosi kaunis nuori nainen naturellina!

Vierailija
533/550 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ja kavereistani hän on heittämällä villan komein. Ps. Kyllä kaikki naisia olemme

Kuka? Osa kommentoi eikä muilla ole mitään käsitystä, kenestä puhutaan :D

Vierailija
534/550 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sharp on maininnut olevansa jo ainakin Lontoosta, Jyväskylästä, Kuopiosta ja Uppsalasta. Vähän outoa...

Vierailija
535/550 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kauden trailerissa(löytyy ainakin katsomosta ja instasta) miespuolinen ääni sanoo ”mä rakastan sua”. Kuulostaa mahdollisesti Eetulta?

Vierailija
536/550 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sharp on maininnut olevansa jo ainakin Lontoosta, Jyväskylästä, Kuopiosta ja Uppsalasta. Vähän outoa...

Mistä se Uppsala repäistiin? 

Vierailija
537/550 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka? Osa kommentoi eikä muilla ole mitään käsitystä, kenestä puhutaan :D

Hups unohin painaa ”lainaa” ja tää helkutin sivusto anna muokkaa/poistaa viestejä. Mutta Henristä puhuin. 

Vierailija
538/550 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni ei osaa meikata huuliaan. Tummalla rajauskynällä vedetään rinkula puoli senttiä huulten ulkopuolelle jne. Hän on meikittömänä paljon kauniimpi.

Joo mä myös katoin, että miksi ihmeessä sitä ruskeaa rajauskynää pitää vetää kaksi milliä omien huulien ulkopuolelle -_- Tosi kaunis nuori nainen naturellina!

Kyllä on naturellius tuosta maalatusta emännästä kaukana :D

Vierailija
539/550 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ilmari on niin läppä, luulee olevansa joku komee fakboi, mut oikeesti on ihan pullanpehmeä babykasvoinen vauvapoika :DD

Vierailija
540/550 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus-reality Love Island Suomen uudella kaudella nähdään entinen jalkapallolupaus Sharp Räsänen. KuPS-kasvatti piipahti urallaan myös Veikkausliigassa.

Räsänen pelasi Veikkausliigassa kaksi ottelua KuPS:n paidassa kaudella 2016. Laituri edusti tammikuussa päättyneellä urallaan myös AC Oulua Ykkösliigassa ja alemmilla sarjatasoilla muun muassa AC Kajaania ja AC Barcaa riistavedeltä.

Räsänen nähtiin myös nuorena Suomen poikamaajoukkueissa U17, U18 ja U19 -ikäluokissa. Lontoossa syntyneellä pelaajalla on Englannin ja Suomen kansalaisuudet.

Räsäsen viimeinen seura oli Kypärämäen Rangers miesten Kutosessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi