Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (550)
Vierailija kirjoitti:
Pebbiina on jotenkin kiinnostava persoona. Eroaa muista rauhallisuudellaan.
Ai? Minusta hän on paikka paikoin rohkaistuessaan muistuttanut viime kauden "Pebbiinaa", joka oli aivan aadeehoodee. Parit ekat päivät jengi jaksaa tuolla esittää jotain hillittyä ja täydellistä, mutta kun viikot kuluvat, niin alkaa esittäminen vaikeutua ja oikea persoona tulla esiin.
Vierailija kirjoitti:
Severi on äijien äijä, koska hän on Porista! Kuten Jorma Uotinen ja Samuli Edelmann.
Porilainen saa naisen kuin naisen.
Porilaiset on avoimesti tai piilovittuilevia luusereita. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se yksi blondi on kamalan lihava?
Hän on ollut pulla-aikaan kotona.
Ootko tosissas? Laita sinäkin sun kuva jakoon niin arvostellaan samalla myös sinut.
Olen tosissani. Läski ei tule itsestään, sen eteen pitää jotain tehdä ja ladata tavaraa nenän alta systeemiin.
Myös sulla on mahdollisuus tehdä itsestäsi urheilullinen ja vahva. Yleensä omissa nahoissaan viihtyvät ei kommentoi tällaista shaibaa kenestäkään. Kerro vain miltä itse näytät mutta älä puhu tollasta p*skaa.
Melkein kaikilla pareilla alkoi pussailumuuvit yhtaikaa. Alkoiko Ilmarilla ja Jennillä vasta kun selvisi että Jenni onkin yleisön ssuosikki? Peppiina jouti lähteä koska ei tuonut kemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, jonka mielestä Henri on jotenkin jotenkin outo, vähän epäluonnollnen? Yrittää liikaa miellyttää milloin ketäkin naista...
Ja tuo ihme reuhkatukka SamueLL on myös joku artisti. Ihan vain hakemassa näkyvyyttä musiikilleen, koska eihän tuollaiseen outoon epämiehekkääseen pelleen kukaan nainen ihastu.
Se linnunpesätukka ja karvainen naama ovat ilmeisesti jotain muotia nykyään.
Uskotteko ettei Severi ole suudellut puoleen vuoteen ketään? Eikö siis ole oikeasti ollut yhden yön juttuja, vai harrastaako vain maksullisia, joiden kanssa ei välttämättä suudella?
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko ettei Severi ole suudellut puoleen vuoteen ketään? Eikö siis ole oikeasti ollut yhden yön juttuja, vai harrastaako vain maksullisia, joiden kanssa ei välttämättä suudella?
Katso noita viiksiä niin on helppo uskoa, että ei kukaan halua suudella. Vielä jos haisee pahalle (hengitys tai koko ihminen), niin...
Vierailija kirjoitti:
Minusta nämä "nuoret" ovat aivan liian analyyttisiä. Aikamme vitsaus ilmeisesti. Keskitytään liikaa päivittelemään joka ikistä tunnetta ja reaktiota ja jauhamaan tikusta asiaa, kun pitäisi antaa vaan mennä ja laittaa pääpaino huumorille ja kevyelle flirtille. Ei ihme, ettei meneillään olevalla käytösmallilla kukaan ihastu.
Luulen että heille sanotaan, et nyt analysoikaa ja puhukaa tunteista. Toisaalta, ei tuolla hirveästi ole muutakaan tekemistä, miksei sitten jauhaa pojista ja fiiliksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko tosissas? Laita sinäkin sun kuva jakoon niin arvostellaan samalla myös sinut.
Olen tosissani. Läski ei tule itsestään, sen eteen pitää jotain tehdä ja ladata tavaraa nenän alta systeemiin.
Miksi sinusta syöminen ja kilot on niin kamala asia? Jotain ongelmaa sinulla on sen kanssa.
Itsellä haasteita sovittaa ihannetta todellisuuteen, tai syömishäiriötä? Tai muuten ongelmia itsetunnon kanssa ja peilaat negaatiot muihin, vai vain ilkeä luonne, ja saat iloa muiden haukkumisesta?
Vierailija kirjoitti:
Severi on äijien äijä, koska hän on Porista! Kuten Jorma Uotinen ja Samuli Edelmann.
Porilainen Jormahan on tosinaisten mies vai tosimiesten nainen?
Nää analysoi nyt ihan liikaa, oon menossa jaksossa 8. Nekin parit joilla voisi olla jotain, jauhavat ja jahkaavat sen sijaan että antaisivat mennä. Sofia on kiva, tosi kypsä ikäisekseen. Rauhallinen ja luonteva, fiksun oloinen ja tosi kaunis. Toivottavasti Henrin kanssa löytäisivät toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, jonka mielestä Henri on jotenkin jotenkin outo, vähän epäluonnollnen? Yrittää liikaa miellyttää milloin ketäkin naista...
Ja tuo ihme reuhkatukka SamueLL on myös joku artisti. Ihan vain hakemassa näkyvyyttä musiikilleen, koska eihän tuollaiseen outoon epämiehekkääseen pelleen kukaan nainen ihastu.
? Ei kaikki naiset halua laatikkoleukaista machojen machoa, osa tykkää nätimmistä pojista.
Mutta alusta voit hyvin olla oikeassa, ehkä hakee nostetta uralleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinusta syöminen ja kilot on niin kamala asia? Jotain ongelmaa sinulla on sen kanssa.
Itsellä haasteita sovittaa ihannetta todellisuuteen, tai syömishäiriötä? Tai muuten ongelmia itsetunnon kanssa ja peilaat negaatiot muihin, vai vain ilkeä luonne, ja saat iloa muiden haukkumisesta?
Mikä sai sinut triggeröitymään ja tarttumaan aiheeseen?
Vierailija kirjoitti:
Ilmäri tosiaan antaa vaikutelman tympääntyneestä itseriittoisesta pullavasta jääkiekkoilijasta. On muka urheilullinen vaikka pehmeä kuin uimapatja. Ja takatukka törröttää oudosti ulospäin niskasta.
Mä oon pahoillani kaikkien teidän puolesta, joilla on niin huono itsetunto, että pitää kirjoittaa muista tällaista. Oon pahoillani, että ette ehkä oo saaneet kuulla kehuja itsestänne tai tukea itsenne arvostamiseen. Kateus tekee pahaa teille itsellenne, mutta järjettömästi myös heille, joista tällaisia kommentoidaan. Jättämällä muut rauhaan jätätte myös ittenne rauhaan. Onnea ja hyvää voi rakentaa itselleen, JOS haluaa. Kuran viskomisen toisten silmille pitäis kuitenkin olla niin vastenmielistä, ettei sitä halua tehdä kenellekään.
Myös juridinen kulma kannattaa muistaa näissä kommenteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porilainen Jormahan on tosinaisten mies vai tosimiesten nainen?
Jorma ei nyt ole Porin ainoa julkkis vaan sieltä löytyy todella paljon tunnettuja musiikki- ja näyttämöihmisiä, Suomesta ei varmasti löydy toista Porin kokoista kaupunkia, mistä löytyy yhtä paljon tunnettuja taiteilijoita kuin Porista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmäri tosiaan antaa vaikutelman tympääntyneestä itseriittoisesta pullavasta jääkiekkoilijasta. On muka urheilullinen vaikka pehmeä kuin uimapatja. Ja takatukka törröttää oudosti ulospäin niskasta.
Mä oon pahoillani kaikkien teidän puolesta, joilla on niin huono itsetunto, että pitää kirjoittaa muista tällaista. Oon pahoillani, että ette ehkä oo saaneet kuulla kehuja itsestänne tai tukea itsenne arvostamiseen. Kateus tekee pahaa teille itsellenne, mutta järjettömästi myös heille, joista tällaisia kommentoidaan. Jättämällä muut rauhaan jätätte myös ittenne rauhaan. Onnea ja hyvää voi rakentaa itselleen, JOS haluaa. Kuran viskomisen toisten silmille pitäis kuitenkin olla niin vastenmielistä, ettei sitä halua tehdä kenellekään.
Myös juridinen kulma kannattaa muistaa näissä kommenteissa.
Mä oon pahoillani teidän "curlattujen" lumihiutaleiden puolesta, jotka uhriudutte ja loukkaannutte jopa ventovieraiden puolesta ihan jokaisesta vähänkin ei-imartelevasta kommentista tai mielipiteestä. Hyvä, jos edes luette tätä palstaa, että vähän pysytte reaalimaailmassa kiinni, ettei kupla puhkea ja ranteet aukene ihan ensi vastoinkäymisestä. Mukavaa päivää <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Positiiviskehoiset taas ottavat itseensä raskaasti. Bikinikausi on tuloillaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta nämä "nuoret" ovat aivan liian analyyttisiä. Aikamme vitsaus ilmeisesti. Keskitytään liikaa päivittelemään joka ikistä tunnetta ja reaktiota ja jauhamaan tikusta asiaa, kun pitäisi antaa vaan mennä ja laittaa pääpaino huumorille ja kevyelle flirtille. Ei ihme, ettei meneillään olevalla käytösmallilla kukaan ihastu.
Luulen että heille sanotaan, et nyt analysoikaa ja puhukaa tunteista. Toisaalta, ei tuolla hirveästi ole muutakaan tekemistä, miksei sitten jauhaa pojista ja fiiliksistä.
Puhuvat suu vaahdossa niin, että koskettaminen, pussaaminen ja flirtti ja ihastus unohtuvat.
eka kun kuuli vain nimiä niin ihan kauhistuin, että ei kait se sama peppiina mikä oli viime kaudella ... oli sen verran raskas tyyppi kun vollotti kokoajan ja halusi kehuja pariltaan 24/7