Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5510)
Tän viikon jaksoissa ekat suudelmat vaihtoivat Pärnian ja Sharp, Roosa ja Samuel, Milja ja Severi ja Jenni ja Ilmari.
Peppiinaa, Sofiaa ja Roosaa närästi oikein kunnolla se, että Severillä ja Miljalla synkkasi heti. Kolmikko jopa kyseenalaisti Severin motiivit. Kateus tuli ruudusta läpi.
Sofia näyttää vähän kissanpennulta, jolla on lättänaama. Ja puuttuu jawline.
Jenni ylimielisesti luuli että severi valitsee hänet parinvalinnassa. Kasvoilla näkyi sellanen omahyväinen ilme, kun severi sanoi, että "valitsen tämän naisen, blaablaa, ja sulla on ihana hymy". Jenni luuli että puhui hänestä, ja selvästi pettyi kun valitsikin sofian :D
Peppiina tajusi Eetun arvon, vasta kun tippui. Toivottavasti oli aitoja kyyneliä, eivätkä siksi että tippui. Todennäköisesti viimeksi mainittuja, mitään fyysistä kemiaa, ei noiden välillä ollut. Eetun ja uuden parinsa kanssa, tuskin synkkaa kaveriutta pidemmälle. Eetulle soisi rakkauden, mutta täällä taitaa olla kaveri vyöhykkeellä..taitava keskustelija, mutta fyysisesti ei tule kipinöitä kenenkään naisen puolelta.
Seuraavalle kaudellehan vois castata porukkaa täältä, niin kaikki osallistujat ois taatusti täydellisyyden ruumiillistumia ja vauva.fi kumisis tyhjyyttään, kun kellään ei ois sanomista "vääränlaisesta" pepusta, otsasta, huulista tai sanavalinnoista. Siis ajatelkaa miten mahtavaa!🤩 Vain kaikessa aina täydellisesti onnistuneita kiiltokuvaihmisiä
Minulla tuli kyllä välittömästi ehdoton ei ei ei-olo kun selvisi että Henri on lukenut eksänsä päiväkirjaa kun epäili että on tunteita toista miestä kohtaan. Hyi!!
Milja, niin kaunis..mutta aivan liikaa tatuointeja. Miksi, kaunis nainen, näyttää kuin värityskuvalta..liika vain on liikaa😖
Sharpillahan on tosi mageet suklaatissit🤤.
Vierailija kirjoitti:
Sharpillahan on tosi mageet suklaatissit🤤.
Ja Henrillä on todennäköisesti herkät tissit/nännit ja toivoo, että niillä leikittäsiin ja niitä nuoltaisiin, varmaan siksi laittoi itse niihin hilloa?
Nää alkupäivät sais pikakelata, on niin kiusallista katella, kun kaikki yrittää väkisin vääntää jotain tunteita toisiaan kohtaan.
Kyl tosissaan tarvittais uutta porukkaa villalle. Nämä nykyiset eivät tarjoa enää katsojille viihdettä. Luiskaan vaan ja uutta tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se yksi blondi on kamalan lihava?
Hän on ollut pulla-aikaan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sharpillahan on tosi mageet suklaatissit🤤.
Ja Henrillä on todennäköisesti herkät tissit/nännit ja toivoo, että niillä leikittäsiin ja niitä nuoltaisiin, varmaan siksi laittoi itse niihin hilloa?
Hyi.
Inhottaa muutenkin tuollainen kermavaahdolla ja suklaalla tms. sotkeminen. Epähygieenistä ja ällöä.
Peppiinalla on tosi vahva alapurenta. Ihme, että ei ole korjattu.
Voiko olla kovin paljon enää tylsempää sarjaa…juttujen sisältökin on keitinvettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saa mainokset pois ..?
Osaako joku selittää niiden asetuksista..?
Katsomostako? Ei mitenkään, ainakaan minun ymmärrykseni mukaan.
Joo katsomosta, mutta ei näköjään mitenkään. Joku aiemmin mainitsi että ilmaiseksi katsoo ja ilman mainoksia ja oletin ett Katsomosta. Olikohan se 3.s LIS kausi, ku joku osasi neuvoa miten tukitaan mainokset, mutta juu nykyään se lie mahdotonta.
2 vk:n jaksot katsottuna- kenellä olisi henkistä ja fyysistä kemiaa, niin Roosa ja Samuel, Sofia ja Henry, Pärnian ja Sharp sekä ehkä Jenni ja Ilmari- joita ei tosin ole paljoa näytetty ja Ilmari vaikuttaa vähän vetelykseltä. Mutta ehkä se, että superfanit äänestivät Jenniä saa Ilmarissa jotain actionia aikaan. Mutta ei aiemmin ole vaikuttanut olevan erityisen innoissaan.
Muu huomio- jotenkin raskasta on kuunnella joidenkin osallistujien sillisalaattipuhetta, täynnä täytesanoja.
Noi puhuu enemmän englantia kun suomee. "Pitäs luusaa vähä". Ok..
Severi ja Milja..Severi taisi sanoa Sofialle, että tykkää meikittömistä naisista. Milja on kaunis, mutta laitettu, plus tatuoinnit. Severi toitottaa, joka välissä Miljan ihanuutta..imelyyteen asti. Toivottavasti en erehdy ja on Miljasta oikeasti kiinnostunut..