Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5510)

Vierailija
461/5510 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Severi ja Milja..Severi taisi sanoa Sofialle, että tykkää meikittömistä naisista. Milja on kaunis, mutta laitettu, plus tatuoinnit. Severi toitottaa, joka välissä Miljan ihanuutta..imelyyteen asti. Toivottavasti en erehdy ja on Miljasta oikeasti kiinnostunut..

Vierailija
462/5510 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän viikon jaksoissa ekat suudelmat vaihtoivat Pärnian ja Sharp, Roosa ja Samuel, Milja ja Severi ja Jenni ja Ilmari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/5510 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppiinaa, Sofiaa ja  Roosaa närästi oikein kunnolla se, että Severillä ja Miljalla synkkasi heti.  Kolmikko jopa kyseenalaisti Severin motiivit. Kateus tuli ruudusta läpi.

Vierailija
464/5510 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia näyttää vähän kissanpennulta, jolla on lättänaama. Ja puuttuu jawline.

Vierailija
465/5510 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni ylimielisesti luuli että severi valitsee hänet parinvalinnassa. Kasvoilla näkyi sellanen omahyväinen ilme, kun severi sanoi, että "valitsen tämän naisen, blaablaa, ja sulla on ihana hymy". Jenni luuli että puhui hänestä, ja selvästi pettyi kun valitsikin sofian :D

Vierailija
466/5510 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppiina tajusi Eetun arvon, vasta kun tippui. Toivottavasti oli aitoja kyyneliä, eivätkä siksi että tippui. Todennäköisesti viimeksi mainittuja, mitään fyysistä kemiaa, ei noiden välillä ollut. Eetun ja uuden parinsa kanssa, tuskin synkkaa kaveriutta pidemmälle. Eetulle soisi rakkauden, mutta täällä taitaa olla kaveri vyöhykkeellä..taitava keskustelija, mutta fyysisesti ei tule kipinöitä kenenkään naisen puolelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
467/5510 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalle kaudellehan vois castata porukkaa täältä, niin kaikki osallistujat ois taatusti täydellisyyden ruumiillistumia ja vauva.fi kumisis tyhjyyttään, kun kellään ei ois sanomista "vääränlaisesta" pepusta, otsasta, huulista tai sanavalinnoista. Siis ajatelkaa miten mahtavaa!🤩 Vain kaikessa aina täydellisesti onnistuneita kiiltokuvaihmisiä

Vierailija
468/5510 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli kyllä välittömästi ehdoton ei ei ei-olo kun selvisi että Henri on lukenut eksänsä päiväkirjaa kun epäili että on tunteita toista miestä kohtaan. Hyi!! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
469/5510 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milja, niin kaunis..mutta aivan liikaa tatuointeja. Miksi, kaunis nainen, näyttää kuin värityskuvalta..liika vain on liikaa😖

Vierailija
470/5510 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sharpillahan on tosi mageet suklaatissit🤤.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
471/5510 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sharpillahan on tosi mageet suklaatissit🤤.

Ja Henrillä on todennäköisesti herkät tissit/nännit ja toivoo, että niillä leikittäsiin ja niitä nuoltaisiin, varmaan siksi laittoi itse niihin hilloa?

Vierailija
472/5510 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää alkupäivät sais pikakelata, on niin kiusallista katella, kun kaikki yrittää väkisin vääntää jotain tunteita toisiaan kohtaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
473/5510 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl tosissaan tarvittais uutta porukkaa villalle. Nämä nykyiset eivät tarjoa enää katsojille viihdettä. Luiskaan vaan ja uutta tilalle. 

Vierailija
474/5510 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se yksi blondi on kamalan lihava?

Hän on ollut pulla-aikaan kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
475/5510 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sharpillahan on tosi mageet suklaatissit🤤.

Ja Henrillä on todennäköisesti herkät tissit/nännit ja toivoo, että niillä leikittäsiin ja niitä nuoltaisiin, varmaan siksi laittoi itse niihin hilloa?

Hyi.

Inhottaa muutenkin tuollainen kermavaahdolla ja suklaalla tms. sotkeminen. Epähygieenistä ja ällöä. 

Vierailija
476/5510 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppiinalla on tosi vahva alapurenta. Ihme, että ei ole korjattu. 

Vierailija
477/5510 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla kovin paljon enää tylsempää sarjaa…juttujen sisältökin on keitinvettä.

Vierailija
478/5510 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten saa mainokset pois ..? 

Osaako joku selittää niiden asetuksista..?

Katsomostako? Ei mitenkään, ainakaan minun ymmärrykseni mukaan.

Joo katsomosta, mutta ei näköjään mitenkään. Joku aiemmin mainitsi että ilmaiseksi katsoo ja ilman mainoksia ja oletin ett Katsomosta. Olikohan se 3.s LIS kausi, ku joku osasi neuvoa miten tukitaan mainokset, mutta juu nykyään se lie mahdotonta. 

Vierailija
479/5510 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vk:n jaksot katsottuna- kenellä olisi henkistä ja fyysistä kemiaa, niin Roosa ja Samuel, Sofia ja Henry, Pärnian ja Sharp sekä ehkä Jenni ja Ilmari- joita ei tosin ole paljoa näytetty ja Ilmari vaikuttaa vähän vetelykseltä. Mutta ehkä se, että superfanit äänestivät Jenniä saa Ilmarissa jotain actionia aikaan. Mutta ei aiemmin ole vaikuttanut olevan erityisen innoissaan.

 

Muu huomio- jotenkin raskasta on kuunnella joidenkin osallistujien sillisalaattipuhetta, täynnä täytesanoja. 

Vierailija
480/5510 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi puhuu enemmän englantia kun suomee. "Pitäs luusaa vähä". Ok..