Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittelen köyhille lounaaksi kaurapuuroa raejuustolla

Vierailija
24.03.2026 |

Syön sitä nimittäin nyt itsekin vaikka en ole köyhä. Maksaa 2€ mukaanlukien raejuusto.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei köyhänä ole varaa raejuustoon, joten syön sen veteen keitetyn puuron ilman. 

Vierailija
2/39 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raejuusto on kallista ja kaurapuuro on ihana stnan pahaa, yäk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin tänään lounaaksi pelkkää kaurapuuroa. Hyvää oli näin pitkästä aikaa. Raijuustoa, hilloja, siemeniä ja pakastemarjoja en ostaisi kun ovat pirun kalliita ja tulee halvemmaksi olla ilman ja etenkään kun ei niihin ole itsellä pahemmin varaa.

Vierailija
4/39 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei köyhänä ole varaa raejuustoon, joten syön sen veteen keitetyn puuron ilman. 

Se ei pidä nälkää pikään. Sekoita siihen kananmuna saat proteiinia ja se pitää nälkää. Se on edullisempi kuin raejuusto.

Vierailija
5/39 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Raejuusto on kallista.

Vierailija
6/39 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei pidä nälkää pikään. Sekoita siihen kananmuna saat proteiinia ja se pitää nälkää. Se on edullisempi kuin raejuusto.

Miksi se kananmuna pitäisi siihen puuroon sekoittaa? Keitettynä vaikka leivän päällä maistuukin paremmalle.

Vierailija
7/39 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raejuusto kallista? Viimeksi, kun ostin oli hinta 3,76e/kg

8/39 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kallis kaurapuuro, just eilen ostin kilon paketin hiutaleita vajaalla eurolla 😃 

Vierailija
9/39 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittele ja syö mitä haluat mutta älä mainosta oksennuksen oloista ruokaa sotkemalla.

Vierailija
10/39 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti.

Vierailija
11/39 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuron voi keittää myös maitoon niin voi jättää raejuuston pois...marjaa ja pähkinää sekaan niin siitä tulee jopa hyvää

Vierailija
12/39 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Onpa kallis kaurapuuro, just eilen ostin kilon paketin hiutaleita vajaalla eurolla 😃 

Se hinta tulee raejuustosta. Raejuustoa tarvitaan, jotta proteiininsaanti on riittävä.

Ap

Vierailija
13/39 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen köyhä asuu maakuopassa ja syö käpyjä.

Vierailija
14/39 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä raejuusto ei käy puuroon ollenkaan. Sama kuin laittaisi leipäjuustoa puuroon.

Vierailija
15/39 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas syö raejuustoa, köyhä juo kuravettä lätäköstä.

Vierailija
16/39 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varoissani olen ja syön joka päivä kaura- tai neljän viljan puuroa jossa raejuustoa ja marjoja. Hyvää ja terveellistä, tosin pikakaurahiutaleista tehty on liisteriä eli ei hyvä. 

Vierailija
17/39 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain rajaa köyhemmänkin ruokaan, puuro puurona ja raejuusto muuhun ruokaan lisukkeena. Ensinnäkin näyttää ällöttävältä sekasotkulta, hyi helvetti!

Vierailija
18/39 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ehdotus, ei ole varaa raejuustoon. Kaurapuuroja ja itse kerättyjä marjoja meni aamupalaksi.

19/39 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Se hinta tulee raejuustosta. Raejuustoa tarvitaan, jotta proteiininsaanti on riittävä.

Ap

Okei, no sitte 😃 mä laitan vain voita aamupuuroon 😄

Vierailija
20/39 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raejuusto on porvareiden ökyevästä. Ja harvinaista dyykattavaakin. Nyt ilmojen lämmetessä mätäneekin roskiksessa nopeasti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan