Suosittelen köyhille lounaaksi kaurapuuroa raejuustolla
Syön sitä nimittäin nyt itsekin vaikka en ole köyhä. Maksaa 2€ mukaanlukien raejuusto.
Kommentit (39)
Jos ap ei nyt v''tuilisi. Se rajejuusto on enemmänkin kokoomusruakaa, monta euroo rasialta eikä sitä vähempi myydä. Ja ei ole sitä rahtiasuakaan tai persurehellisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap ei nyt v''tuilisi. Se rajejuusto on enemmänkin kokoomusruakaa, monta euroo rasialta eikä sitä vähempi myydä. Ja ei ole sitä rahtiasuakaan tai persurehellisyyttä.
Voit syödä puolikkaan raejuustopurkin, jolloin annoksen hinta on alle euron. Mitä terveellisiä ruoka-annoksia saat eurolla?
Vassarirotille suosittelen ripulipaskaa ruuaksi.
Miksi sun /muiden pitäisi määräillä mitä toiset syövät, kuten tapana Suomessa. Joko irti määräilystä. Proteiinia on juustossa, niin olisi kalassakin.
Vierailija kirjoitti:
Jotain rajaa köyhemmänkin ruokaan, puuro puurona ja raejuusto muuhun ruokaan lisukkeena. Ensinnäkin näyttää ällöttävältä sekasotkulta, hyi helvetti!
Ei sitä raejuustoa sinne sekoittaa tarvii vaan laittaa päälle ja on oikeesti hyvää. Syön joka aamu, lisänä vielä marjoja.
Joka aamu kaurapuuro Koskenkorva silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun /muiden pitäisi määräillä mitä toiset syövät, kuten tapana Suomessa. Joko irti määräilystä. Proteiinia on juustossa, niin olisi kalassakin.
En määräile vaan annan neuvoja, joita toteutan itsekin. Silloin on turha valittaa, että neuvominen olisi pilkkaamista.
ap
Hyi saakeli. Raejuusto on jees, kunnollisen ruoan seurana. Kun taas ajatuskin raejuustosta puuron päällä saa kuvotuksen aikaiseksi. Vaikka olen köyhä, en osta puurohiutaleita ikinä. Vihasin sitä mössöä jo lapsena.
Parempi, kun tunget sen puuron perseeseesi.
Mä olen rikas ja syön kaurapuuroa kananmunalla joka päivä. Oikein hyvä välipala. Lisäksi hedelmä tai marjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit syödä puolikkaan raejuustopurkin, jolloin annoksen hinta on alle euron. Mitä terveellisiä ruoka-annoksia saat eurolla?
Kananmunat on halpoja ja huomattavasti ravitsevimpia kuin raejuusto.
Paras puuro syntyy tattarista. Se pitää verensokerin pitkään tasaisena, toisin kuin kaurapuuro. Se laskee myös kolesterolia eikä aiheuta vatsakipua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En määräile vaan annan neuvoja, joita toteutan itsekin. Silloin on turha valittaa, että neuvominen olisi pilkkaamista.
ap
Syö itse mitä sotkuja tahansa, mutta älä muita neuvo samaan.
Kilo ranuja ja halpislenkki = 2,30e. Nam!
Raejuusto on kallista, käytä linssejä, ovat proteiinilähde - mausta öljyllä, kasvisliemijauheella ja vaikkapa ketsupilla, jos se on makuusi - eihän niitä linssejä tarvi puuron päälle laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Raejuusto on kallista, käytä linssejä, ovat proteiinilähde - mausta öljyllä, kasvisliemijauheella ja vaikkapa ketsupilla, jos se on makuusi - eihän niitä linssejä tarvi puuron päälle laittaa.
Miksi ihmeessä linssejä, kasvisliemijauhetta ja ketsuppia?? Ei ole ravintoa. Taidat olla joku hihhuli:)
Ei ole kananmunan voittanutta.
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään makuun ei tuo ehdotuksesi ole.
Täysjyvänuudelit 0,73 snt pikku pussi, siihen pilkottuna pari valmislihapullaa, pussillinen 350 g 0,95 snt.
En mä kyl raejuustoo puuroon sekoita vaan laitan puuron pinnalle. Siitä sit lapioidaan molempia suuhun.