Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, jotka eivät yrityksistä huolimatta saa naisseuraa

Vierailija
23.03.2026 |

Kerro itsestäsi, ja jos ihan aidosti ajattelet olevasi hyvä tyyppi, niin mitä luulet että sinun pitäisi tehdä toisin, jotta onnistuisit?

Olkaa rehellisiä

Kommentit (357)

Vierailija
121/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 160cm johtuen eräästä synnynnäisestä sairaudesta. Lyhyys on ollut aina minulle vaikea asia ja olen saanut kuulla aika törkeitäkin juttuja siihen liittyen. Ääneni on hieman nariseva näin 29-vuotiaanakin mutta en anna sen vaikuttaa. Olen myös melko ujo naisten seurassa aluksi, tosin myöhemmin paremmin tutustuttua avaudun paremmin. Olisi ihanaa löytää kumppani samoilla arvoilla ja joka myös pitäisi itsestään huolta. Itse siis käyn salilla säännöllisesti ja kävelen paljon. Tykkään myös pukeutua hyvin ja pidän henk. koht. hygieniastani huolta.

Tapailetko naisia, joilla on myös synnynnäisiä, selvästi näkyviä vammoja ja haittoja? Toivottavasti. Aika moni mies tuntuu katsovan ylen omat todella merkittävätkin heikkoutensa ja odottavan tavisnaista, vaikka olisi itse toisessa sarjassa. 

Vierailija
122/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä podcast on kyllä yksi turhaakin turhemmista. Tuohon on valittu kaikista tyhmimmät naiset, ja sitten muka esitetään, että tuo olisi naisten yleinen mielipide. Menisi hakemaan naisosallistujat vaikka jostain Harvardin yliopistosta, niin keskustelun taso olisi varmasti toisenlainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverini on kaikilla sisäisillä mittareilla mua parempi, mutta ei saa naisseuraa. Älykäs, sivistynyt, osaa keskustella, huumorintajuinen, musikaalinen, urheilullinen ja kunnianhimoinen. Syyn on pakko olla ulkoisissa asioissa. Kaverilla on joku sellanen juttu, että hän on pienikokoinen, hintelä ja lapsenääninen.

Puheääni on kyllä tärkeä.  Joskus kuulee puheääniä, joista heti tulee mieleen vaan, että "ei".

Eli jos olet lyhyt ja huono puheääni niin peli oli sitten siinä?

Peli?

Vierailija
124/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eli sellainen mies joka puhuu ainoastaan itsestään?"

Hyvähän se on aluksi kuulla millainen hän on. Joten kyllä kiitos. 

Siitäkin muuten voi päätellä tosi paljon että miten se mies puhuu itsestään. Kuten siitäkin että osaako hän myös puhumisen lisäksi kuunnelle.

Entä jos hän on sellainen jota kiinnostaa Itävalta-Unkarin valtiorakenteesta 1800-luvulla.

Vierailija
125/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naisten vaatimuslista ei oikein natsaa sen tutkitunkin tosiasian kanssa, että linnakundit ovat hyvin suosittuja naisten keskuudessa."

Saisiko jonkun viittauksen tähän tutkimukseen ja nimenomaan siihen "ovat hyvin suosittuja" osuuteen?

Tyyppi perustaa harhansa sille tosiasialle, että kuuluista m-miehet, kuten vaikka Steen Christensen, saavat vankilaan todella paljon rakkauspostia naisilta. Hänen rajallinen älynsä ei riitä sen ymmärtämiseen, että vaikka se rikollinen saisi tuhat kirjettä päivässä, se ei tarkoita, että kaikki naiset, suurin osa tai edes kovin monet ihannoisivat rikollisia. On olemassa pieni harhaisten naisten joukko, joka kirjoittaa rakkauskirjeitä niille. Jatkuvalla syötöllä. 

Samalla lailla on pieni harhaisten joukko, joka syytää tämän palstan täyteen provoja, ilkeyksiä ja roskaa. Jatkuvalla syötöllä.

Vierailija
126/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lasketko minut vammaiseksi automaattisesti? En tiennytkään että lyhyys on varsinainen vammaisuuden merkki.

Vierailija
127/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joo hyvä testi on myös vähän kehuskella miehelle, niin näkee onko hän hater ja yrittää alentaa sinua. Aika moni mies ei hyväksy sitä, että nainen on oikeasti jossakin taitava, vaan haluaa alentaa naista."

Voi sopia joillekin mutta itse en usko mihinkään "testailuun" omalla kohdallani. Minulle on tärkeää että juttelun miehen kanssa sujuu luontevasti ja ollaan samalla aaltopituudella ja osataan myös kuunnella toista. Ja ollaan kiinnostuneita myös siitä toisesta ja mitä hän sanoo. Siinä on testiä minulle ihan riittävästi.

Vierailija
128/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ja olen myös kokeillut miehen kanssa asumista ja huomannut sen olevan oikeasti aika perseestä. Useamman eri miehen kanssa. Olen oikeasti aika ymmälläni että miten on olemassa vielä miehiä jotka jankuttavat tätä parisuhdemeemiä ihan kuin se olisi joku olemassaoleva asia vielä nykypäivänä. "

Oletko ajatellut asiaa siltä kannalta että se yhdessäolon vaikeus voisi johtua ainakin osittain sinustakin?

Mitä väliä sillä on, kun olen kuitenkin onnellinen yksin asuessani ja miesten kanssa tekee mieli repiä jonkun pää irti alle puolen vuoden asumisella? Itsekseni asuessa tällaisia tunteita ei ole koskaan. 

Vierailija
129/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kenelle sitä kotia siivotaan jos asutaan yksin?"

Öö, itselle? Koska itse viihtyy paremmin siistissä ympäristössä ja tutkitusti kodin siisteys korreloi myös ajatteluun, varmaan ihan kaikkeen muuhunkin? Mutta joo kertoo kyllä miksi et saa kumppania jos olet haiseva porsas ja vain esittäisit kumppania varten olevasi siisti.

Eli naiset haluaa hyvin nopeastikin miehen asuntoon?

Vierailija
130/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkinto löytyy jo. Töitä kun vielä saisi...

Vierailija
131/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä podcast on kyllä yksi turhaakin turhemmista. Tuohon on valittu kaikista tyhmimmät naiset, ja sitten muka esitetään, että tuo olisi naisten yleinen mielipide. Menisi hakemaan naisosallistujat vaikka jostain Harvardin yliopistosta, niin keskustelun taso olisi varmasti toisenlainen.

Nuo naisethan ovat tuolla promoamassa OF-tilejään ja vastailevat sen mukaan, minkä uskovat vetoavan naisvihaiseen kuulijakuntaan.

Vierailija
132/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Entä jos hän on sellainen jota kiinnostaa Itävalta-Unkarin valtiorakenteesta 1800-luvulla."

Se silti riittää aika harvalle koska se parisuhteen arki ja ylläpito vaatii sitä että toisesta tietää muutakin kuin hänen nörteimmät kiinnostuksensa.

Vierailija
133/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joo hyvä testi on myös vähän kehuskella miehelle, niin näkee onko hän hater ja yrittää alentaa sinua. Aika moni mies ei hyväksy sitä, että nainen on oikeasti jossakin taitava, vaan haluaa alentaa naista."

Voi sopia joillekin mutta itse en usko mihinkään "testailuun" omalla kohdallani. Minulle on tärkeää että juttelun miehen kanssa sujuu luontevasti ja ollaan samalla aaltopituudella ja osataan myös kuunnella toista. Ja ollaan kiinnostuneita myös siitä toisesta ja mitä hän sanoo. Siinä on testiä minulle ihan riittävästi.

Joo niin olet niitä naisia jotka eivät ota selvää vaan hyppäävät pää edellä suhteeseen ja sitten ihmettelevät kun kaikki onkin ihan paskaa.

Vierailija
134/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kenelle sitä kotia siivotaan jos asutaan yksin?"

Öö, itselle? Koska itse viihtyy paremmin siistissä ympäristössä ja tutkitusti kodin siisteys korreloi myös ajatteluun, varmaan ihan kaikkeen muuhunkin? Mutta joo kertoo kyllä miksi et saa kumppania jos olet haiseva porsas ja vain esittäisit kumppania varten olevasi siisti.

Eli naiset haluaa hyvin nopeastikin miehen asuntoon?

Mistä ihmeestä tuollaista keksit? Asunto siivotaan itseä varten eli sitä joka siinä asuu, ei naisvierasta. 

Vierailija
135/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä väliä sillä on, kun olen kuitenkin onnellinen yksin asuessani ja miesten kanssa tekee mieli repiä jonkun pää irti alle puolen vuoden asumisella? Itsekseni asuessa tällaisia tunteita ei ole koskaan. "

Lähinnä vaan sitä että tunnuit tekevän aikaisemmin tuosta lähinnä miesten vian. Sinä olet ehkä vain ihminen jota ei ole tarkoitettu asumaan kenenkään kanssa. Monelle muulle naiselle se taas voi olla hyvin helppoa ja luonnollisen tuntuista.

Vierailija
136/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Entä jos hän on sellainen jota kiinnostaa Itävalta-Unkarin valtiorakenteesta 1800-luvulla."

Se silti riittää aika harvalle koska se parisuhteen arki ja ylläpito vaatii sitä että toisesta tietää muutakin kuin hänen nörteimmät kiinnostuksensa.

Kertoo aika paljon ihmisestä joka tietää tuollaisesta aiheesta. intektuelli. Tietenkin jos haluaa jauhaa pakaste pizzoista ja miltä tuntuu uudet sukat jalassa niin varmasti löytää helposti jonkun.

Vierailija
137/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida podcast-ukoilla olla varaa aikuisten naisten mielipiteisiin.

Vierailija
138/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelimiehet vie ja betat vikisee. Niin se on aina mennyt.

Lohdutuksena kaikille naisseuraa vaille jääneille miehille voi sanoa että ihan viimeistään nelikymppisenä tajuaa ettei se naisten seura (kaikkine jännine lieveilmiöineen) koskaan mitään erityisen ihanaa ollutkaan. Hormonit vaan saa todellisuuden nuorena vääristymään. 

Tämän kun saisi jokaisen miehen ymmärtämään. Sitä naista ei ole mitään syytä etsiä vaan sen vuoksi että sinulla olisi nainen. Kaikenlaisia ongelmia seuraa siitä vaan roppakaupalla.

Kannattaisi mielummin toivoa että ketään ei tule vastaan, että joutuu muuttamaan elämänsä monimutkaiseksi säädöksi, joka parisuhteesta seuraa. Joskus sitä vaan niin rakastuu, että tämä uhraus on tehtävä, mutta ei sitä etsimällä etsiä kannata.

Naiset tämän ovat jo tajunneet, mutta miehet elävät jossain erikoisessa käsityksessä jossa je luulevat että nainen olisi joku avain onneen.

Vierailija
139/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joo niin olet niitä naisia jotka eivät ota selvää vaan hyppäävät pää edellä suhteeseen ja sitten ihmettelevät kun kaikki onkin ihan paskaa."

Et tunne minua joten älä keksi minusta juttuja.

Sitäpaitsi olen ollut saman miehen kanssa jo yli 15 vuotta ja suhde on edelleen tosi hyvä. Se alkoi hyvistä keskusteluista ja siinä huomasin että mies on tosi fiksu, mukava ja empaattinen. Ihan ilman testailuja tuo tuli ilmi.

Eikä ole tarvinnut pettyä myöhemminkään.

Vierailija
140/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan aidosti ihmettelen että minkalaisia nämä miehet ovat jotka eivät sekuläärillä kentällä saa mistään seuraa, vaikka väittävät olevansa edes etäisesti normaaleja. 

Itse olen uskovainen mies, siis aivan hihhuliuskovainen helluntalainen ja keskiarvona n. 4 naista joka kuukausi tekee aloitteen suuntaani ja pyytää treffeille tms. joista kieltäydyn kohteliaasti. Etsin tietysti toista samanlaista uskovaista ikäistäni naista, joten tarjonta luonnollisesti on promillen luokkaa verrattuna sekulääriin pariutumiseen. Lisäksi uskovaisissa piireissä aika vahvasti on vallalla ajatusmalli jossa mies tekee aloitteen, toisin kuin ei uskovaisissa piireissä, joissa ainakin tänä päivänä naiset tuntuvat olevan todella suoran aloitteellisia.

Epäilen todella vahvasti että jotain on todella merkittävästi pielessä, jos kukaan ei koskaan kiinnostu miehestä ja hän ylipäätänsä käy kotinsa ulkopuolella, että tämä edes on mahdollista

Sinussa kuule viehättää naisia juuri se, että OLET hihhuliuskovainen, etkä ensinkään sekulääriä naista vailla. 

Minä olen ollut melkein koko aikuisikäni ateisti, ja yksi kaikkein rakkaimmista fantasioistani on sellainen, jossa katolinen munkki tai pappi ihastuu minuun niin että rikkoo valansa. Olin siis äänekäs umpiänkyräateisti, ja silti tuo fantasia pyöri päässäni. Uskonnon takia pidättyväisissä miehissä vaan on jotain outoa vetoa. Siis se, että mies on nimenomaan tietoisesti päättänyt, että EI tahdo sinua. Mitä muuta voisi terve nainen tehdä kuin todistaa miehelle, että kyllä tahtoo?  

Uteliaisuudesta kysyn, että haluatko nimenomaan helluntalaisen naisen vai kävisikö esim. ortodoksi tai kveekari?

Sinänsähän naiset ovat näihin päiviin saakka olleet uskonnollisempia kuin miehet, joten ei sinulla luulisi olevan vaikeutta uskovankaan naisen löytämisessä. 

P.S. En ole enää ateisti. 

Hanki itsetunto, kuulostaa sairaalta fiksoitua tuollaiseen että joku nimenomaan ei halua sinua. Eri asia jos näkisit heissä edes jotain muita hyviä piirteitä, mutta että kiinnostus syntyy tuosta että torjuvat sinut. Ei ole terveen ihmisen puhetta.