Miehet, jotka eivät yrityksistä huolimatta saa naisseuraa
Kerro itsestäsi, ja jos ihan aidosti ajattelet olevasi hyvä tyyppi, niin mitä luulet että sinun pitäisi tehdä toisin, jotta onnistuisit?
Olkaa rehellisiä
Kommentit (357)
Kaverini on kaikilla sisäisillä mittareilla mua parempi, mutta ei saa naisseuraa. Älykäs, sivistynyt, osaa keskustella, huumorintajuinen, musikaalinen, urheilullinen ja kunnianhimoinen. Syyn on pakko olla ulkoisissa asioissa. Kaverilla on joku sellanen juttu, että hän on pienikokoinen, hintelä ja lapsenääninen.
Vierailija kirjoitti:
Kaverini on kaikilla sisäisillä mittareilla mua parempi, mutta ei saa naisseuraa. Älykäs, sivistynyt, osaa keskustella, huumorintajuinen, musikaalinen, urheilullinen ja kunnianhimoinen. Syyn on pakko olla ulkoisissa asioissa. Kaverilla on joku sellanen juttu, että hän on pienikokoinen, hintelä ja lapsenääninen.
Ehkä hänellekkin vielä sopiva tulee vastaan. Tiedän useitakin hinteliä lähempänä 160cm pitkiä miehiä joilla on puolisot. Kaikkia näitä miehiä kyllä yhdistää juurikin rento ja avoin luonne, joka kaverillasikin tuntuu olevan, joten tuskin tuo pysyväksi tilaksi jää, ellei kyse ole siitä että hän vaan on jotenkin todella outo, kun sosiaalisuus meneekin pariutumisen puolelle. Sitähän ei kaverina voi tietää
Kohtaamisongelma. Nuorena vaativissa töissä ja vapaa-aika vähillä.
Uskovissa Hellyntalaisissa on yhtä miestä kohti 10 naista. Miehet siellä poimivat ne kauneimmat, nuorimmat, koulutetut ja mukavat neitsyet. Vanhaksi piiaksi jää sitten ne vähemmän nätit
Tunnen erään miehen joka tulee toimeen itseään 10-20-vuotiaiden naisten kanssa mutta tiedän hänen pitävän ikäisiään ja nuorempia viehättävimpänä mutta ei ikinä onnaa niiden kanssa.
Olen varmaan melko ruma naisten mielestä. Olen nykyää lihavakin. En juo viinaa enkä tee rikoksia joten ei naiset kiinnostu. Tunnen monia miehiä jotka juo alkoholia joka viikko ja ovat parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi pitää paikkaansa, vain sisäinen kauneus ratkaisee...
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan melko ruma naisten mielestä. Olen nykyää lihavakin. En juo viinaa enkä tee rikoksia joten ei naiset kiinnostu. Tunnen monia miehiä jotka juo alkoholia joka viikko ja ovat parisuhteessa.
Ryhdy sinäkin vain reilusti jännikseksi!
Vierailija kirjoitti:
Haluatko oikeasti parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka kelpuuttaisi rikollisen tai juopon miehekseen?
Vierailija kirjoitti:
Olet vain liian yksinkertainen. Oikeasti tuo sinun "analyysi" tilanteesta on niin typerä, ettei kukaan nainen haluaa lastensa isäksi tuollaista saapasta. Saati elää sellaisen kanssa. Kännäävillä kavereillasi ÄO sentään todennäköisesti ylittää kengännumeron ja on jotain kykyä analysoida ihmissuhteita.
"En juo viinaa enkä tee rikoksia joten ei naiset kiinnostu."
En minäkään juo viinaa enkä tee rikoksia mutta silti jotkut naiset ovat kiinnostuneet minusta. Minulla ei ole pelivelkaa, pidän huolta kunnostani ja ulkonäöstäni enkä hakenut naista (pelkäksi) seksiseuraksi tai taloudenhoitajaksi vaan elämänkumppaniksi.
Olin opintojen aikaan pitkään ilman naisseuraa. Lopetin aktiivisen etsimisen joten lakkasin vaikuttamasta epätoivoiselta. Kohtaamistilanteissa ei enää ollut paineita joten olin luonnollisempi. Kävin diskoissa tanssimassa ja keikoilla kuuntelemassa musiikkia. Puhuin ihmisten kanssa kun siihen mahdollisuus enkä yrittänyt piirittää illan näyttävintä naista.
Ulkonäöstäni (hoitamaton hevifleda) huolimatta löysin seuraa alle vuodessa.
Mitä olis pitänyt tehdä toisin: ulkonäkö kuntoon ja mukaan yhteisiin rientoihin ja harrastuksiin joissa selvä naisenemmistö. Lavatanssikursseilta ja lavatansseista olisi saanut lisää harjoitusta aloitteiden tekoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko oikeasti parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka kelpuuttaisi rikollisen tai juopon miehekseen?
Ei ole sellaisissa naisissa mitään tavoiteltavaa, ehkä panna voisi kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sellaisissa naisissa mitään tavoiteltavaa, ehkä panna voisi kerran.
Silläkin riskillä että saat sukupuolitaudin? Taudit tarttuvat niiltä jotka eivät ole tavarastaan tarkkoja.
Itse välttäisin jo siksi, etyä tuollaisilla ihmisillä olisi tuttavapiirissään ja eksinä varsin ikäviä ihmisiä, joilla impulssikontrolli on nollassa ja kynnys ryhtyä mustasukkaisuuden vuoksi pahoinpitelyyn hyvin matalalla.
Vierailija kirjoitti:
Uskovissa Hellyntalaisissa on yhtä miestä kohti 10 naista. Miehet siellä poimivat ne kauneimmat, nuorimmat, koulutetut ja mukavat neitsyet. Vanhaksi piiaksi jää sitten ne vähemmän nätit
Kuulostaa joltain siitosleiriltä/kultilta, ei kiitti. Kannattaisi noidenkin vanhapiikojen perustaa oma covenant tai jeesus-seura eikä groomata tyttöjä näille predatoreille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan aidosti ihmettelen että minkalaisia nämä miehet ovat jotka eivät sekuläärillä kentällä saa mistään seuraa, vaikka väittävät olevansa edes etäisesti normaaleja.
Itse olen uskovainen mies, siis aivan hihhuliuskovainen helluntalainen ja keskiarvona n. 4 naista joka kuukausi tekee aloitteen suuntaani ja pyytää treffeille tms. joista kieltäydyn kohteliaasti. Etsin tietysti toista samanlaista uskovaista ikäistäni naista, joten tarjonta luonnollisesti on promillen luokkaa verrattuna sekulääriin pariutumiseen. Lisäksi uskovaisissa piireissä aika vahvasti on vallalla ajatusmalli jossa mies tekee aloitteen, toisin kuin ei uskovaisissa piireissä, joissa ainakin tänä päivänä naiset tuntuvat olevan todella suoran aloitteellisia.
Epäilen todella vahvasti että jotain on todella merkittävästi pielessä, jos kukaan ei koskaan kiinnostu miehestä ja hän ylipäätänsä käy kotinsa ulkopuolella, että tämä edes on mahdollistaNykymiehissä on todella merkittävästi pielessä. Ei moraaleja tai perhearvoja, aivot mädätetty cornolla, ei sosiaalisia taitoja tai ymmärrystä siitä miten ihmissuhteita rakennetaan tai ylläpidetään, jne. Tuo cornomädätys johtaa siihen että naisen nähdessään heisäs triggeröityy pelkkä panovaste ja he tekevät sillä itsestään käytännössä r aiskaajia. Suhde etenee niin että vähän aikaa on hauska panna eli seksuaalisesti hyväksikäyttää oikeaa naista, ja sitten palataan cornon pariin eli vain uusi nainen kiinnostaa enää. Käytännössä ovat siis kognitiivisisesti ja sosiaalisesti täysin apinan tasolla. Lapsiin suhtaudutaan saman impulsiivisen halun kautta eikä esim. ymmärretä mitään äitiydestä, eli naisen ja lapsen vuorovaikutussuhteesta, vaan kaikki pyörii minäminäminän ympärillä.
Jos sinä omaat edes patriarkaalisen, äitiyttä ymmärtävän moraalin se on valovuosia ateistimiesten yläpuolella ja selittää, miksi sekulaarit naiset palvovat maata jalkojesi alla, niin järkyttävässä paskassa he joutuvat uimaan. Tuohon en ota kantaa mitä on tämä myyttinen uskovainen nainen jota jahtaat ja jota ei muka ole olemassakaan, varmaan joku orjankaltainen synnytyskone joka kupsahtaa kun 10 lastasi ovat loisineet hänessä. Luulisi sinun hengen ukkona ymmärtävän että naiset jakavat saman kollektiivisen tietoisuuden, myös uskovaiset, eivätkä uskotkaan enää suostu seks.hyväksikäytettäviksi. Synnytysorjuus on toisenlaista seks.hyväksikäyttöä mutta seks.hyväksikäyttöä silti.
Yleistät perusteetta. Joissakin nykymiehistä on tietenkin vikaa ihan samalla lailla kuin joissakin miehistä on aina ollut vikaa. Vikaa ei ole miehissä ylipäätään.
"Ateismilla" ei asian kanssa ole tekemistä. Tunsin parikin uskovaista miestä jotka parisuhteessaan olivat hirviöitä. Ja tunnen ateisteja sekä agnostikkoja (esim. minä) jotka kohtelevat puolisoaan hyvin. Uskosta tai sen puutteesta ei nyt ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla vähemmän nättikään. Riittää, kun et pidä sujuvasanaisia julkisia puheenvuoroja seurakunnassa tai kun et pidä pyhäkoulua lapsille, tai kun et laula tai soita kauniisti tilaisuuksissa. Kaikenlainen sosiaalinen kömpelyys on todella huono juttu, kun et voi näin antaa sellaista kuvaa itsestäsi, että olet kunnon kristitty.
Ihan aidosti ihmettelen että minkalaisia nämä miehet ovat jotka eivät sekuläärillä kentällä saa mistään seuraa, vaikka väittävät olevansa edes etäisesti normaaleja.
Itse olen uskovainen mies, siis aivan hihhuliuskovainen helluntalainen ja keskiarvona n. 4 naista joka kuukausi tekee aloitteen suuntaani ja pyytää treffeille tms. joista kieltäydyn kohteliaasti. Etsin tietysti toista samanlaista uskovaista ikäistäni naista, joten tarjonta luonnollisesti on promillen luokkaa verrattuna sekulääriin pariutumiseen. Lisäksi uskovaisissa piireissä aika vahvasti on vallalla ajatusmalli jossa mies tekee aloitteen, toisin kuin ei uskovaisissa piireissä, joissa ainakin tänä päivänä naiset tuntuvat olevan todella suoran aloitteellisia.
Epäilen todella vahvasti että jotain on todella merkittävästi pielessä, jos kukaan ei koskaan kiinnostu miehestä ja hän ylipäätänsä käy kotinsa ulkopuolella, että tämä edes on mahdollista