Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, jotka eivät yrityksistä huolimatta saa naisseuraa

Vierailija
23.03.2026 |

Kerro itsestäsi, ja jos ihan aidosti ajattelet olevasi hyvä tyyppi, niin mitä luulet että sinun pitäisi tehdä toisin, jotta onnistuisit?

Olkaa rehellisiä

Kommentit (357)

Vierailija
81/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan aidosti ihmettelen että minkalaisia nämä miehet ovat jotka eivät sekuläärillä kentällä saa mistään seuraa, vaikka väittävät olevansa edes etäisesti normaaleja. 

Itse olen uskovainen mies, siis aivan hihhuliuskovainen helluntalainen ja keskiarvona n. 4 naista joka kuukausi tekee aloitteen suuntaani ja pyytää treffeille tms. joista kieltäydyn kohteliaasti. Etsin tietysti toista samanlaista uskovaista ikäistäni naista, joten tarjonta luonnollisesti on promillen luokkaa verrattuna sekulääriin pariutumiseen. Lisäksi uskovaisissa piireissä aika vahvasti on vallalla ajatusmalli jossa mies tekee aloitteen, toisin kuin ei uskovaisissa piireissä, joissa ainakin tänä päivänä naiset tuntuvat olevan todella suoran aloitteellisia.

Epäilen todella vahvasti että jotain on todella merkittävästi pielessä, jos kukaan ei koskaan kiinnostu miehestä ja hän ylipäätänsä käy kotinsa ulkopuolella, että tämä edes on mahdollista

Mua taas ihmetyttää, keitä nämä miehet niin sinnikkäästi yrittää, kun minua ei koskaan yritä kukaan saada? Kyllä minä treffeille lähtisin, jos edes kerran elämässä joku sitä pyytäisi. 

Tietenkään en voi luvata mitään sen enempää, mutta kun joku edes kysyisi niin suostuisin varmasti. 

Etsin ihan vaan normaalia 30-40v naista, joka on mielestäni kivannäköinen ja kemiat kohtaavat. Varmaan ihan samoja asioita kuin jokainen etsii kumppanistaan. Ei ole vielä tullut vastaan. 

Tietysti uskovainen täytyy olla tämän lisäksi. Tämä taitaa olla se suurin ongelma, koska kaikki normaalit ovat jo parisuhteissa ja vapaana on kauniisti sanottuna vähintäänkin oudot ihmiset, joilla on syystä tai toisesta jonkunlaisia ongelmia niin paljon, että heitä ei voi edes harkita kumppaniksi.

Vierailija
82/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan melko ruma naisten mielestä. Olen nykyää lihavakin. En juo viinaa enkä tee rikoksia joten ei naiset kiinnostu. Tunnen monia miehiä jotka juo alkoholia joka viikko ja ovat parisuhteessa.

Ryhdy sinäkin vain reilusti jännikseksi!

tässä on jotain aidosti totuuden siementä. Olen miettinyt että alan puhtaasti valehtelemaan eli on auto ja omakotitalo ja kesämökki ja kaksi ex-vaimoa. Tietenkään ei näitä tarvii tarkemmin sitten todistella.
Myös en jaksa odottaa 2 päivää että yksi nainen vastaa viestiin. laskin että jos on 7 naista samaan aikaan niin olisi tasaseen joku jonka kanssa viestitellä.
parempi olla k#rpä kuin yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan melko ruma naisten mielestä. Olen nykyää lihavakin. En juo viinaa enkä tee rikoksia joten ei naiset kiinnostu. Tunnen monia miehiä jotka juo alkoholia joka viikko ja ovat parisuhteessa.

Haluatko oikeasti parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka kelpuuttaisi rikollisen tai juopon miehekseen?

onko muunlaisia?

Vierailija
84/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini on kaikilla sisäisillä mittareilla mua parempi, mutta ei saa naisseuraa. Älykäs, sivistynyt, osaa keskustella, huumorintajuinen, musikaalinen, urheilullinen ja kunnianhimoinen. Syyn on pakko olla ulkoisissa asioissa. Kaverilla on joku sellanen juttu, että hän on pienikokoinen, hintelä ja lapsenääninen.

Minä tunnen lyhyen ja pienen miehen, joilla on kyllä käynyt ihan satumainenkin flaksi. Toki kaikki tuntemani ovat naamakomeita ja pienuudestaan huolimatta heillä on hyvät mittasuhteet, ovat siis ihan kuin jotain unelmamiehiä, mutta kutistettuina johonkin 165 cm pituuteen. Kaikilla niillä on myös miellyttävä ääni. 

Kaikkihan me etsimme myös fyysistä viehättävyyttä kumppanissa, ja ehkä se on liikaa, jos mies on lyhyt, JA hintelä, JA lapsenääninen? Yksi noista vielä menisi. 

Hintelyys on muuten ihan valinta. Telinevoimistelijat esim ovat yleensä aika lyhyitä, samoin arboristit, eikä niitä voi hintelinä pitää. 

Vierailija
85/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En juo viinaa enkä tee rikoksia joten ei naiset kiinnostu."

En minäkään juo viinaa enkä tee rikoksia mutta silti jotkut naiset ovat kiinnostuneet minusta. Minulla ei ole pelivelkaa, pidän huolta kunnostani ja ulkonäöstäni enkä hakenut naista (pelkäksi) seksiseuraksi tai taloudenhoitajaksi vaan elämänkumppaniksi. 

Tämä on naisen kirjoittama kommentti.

Vierailija
86/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan aidosti ihmettelen että minkalaisia nämä miehet ovat jotka eivät sekuläärillä kentällä saa mistään seuraa, vaikka väittävät olevansa edes etäisesti normaaleja. 

Itse olen uskovainen mies, siis aivan hihhuliuskovainen helluntalainen ja keskiarvona n. 4 naista joka kuukausi tekee aloitteen suuntaani ja pyytää treffeille tms. joista kieltäydyn kohteliaasti. Etsin tietysti toista samanlaista uskovaista ikäistäni naista, joten tarjonta luonnollisesti on promillen luokkaa verrattuna sekulääriin pariutumiseen. Lisäksi uskovaisissa piireissä aika vahvasti on vallalla ajatusmalli jossa mies tekee aloitteen, toisin kuin ei uskovaisissa piireissä, joissa ainakin tänä päivänä naiset tuntuvat olevan todella suoran aloitteellisia.

Epäilen todella vahvasti että jotain on todella merkittävästi pielessä, jos kukaan ei koskaan kiinnostu miehestä ja hän ylipäätänsä käy kotinsa ulkopuolella, että tämä edes on mahdollista

Sinussa kuule viehättää naisia juuri se, että OLET hihhuliuskovainen, etkä ensinkään sekulääriä naista vailla. 

Minä olen ollut melkein koko aikuisikäni ateisti, ja yksi kaikkein rakkaimmista fantasioistani on sellainen, jossa katolinen munkki tai pappi ihastuu minuun niin että rikkoo valansa. Olin siis äänekäs umpiänkyräateisti, ja silti tuo fantasia pyöri päässäni. Uskonnon takia pidättyväisissä miehissä vaan on jotain outoa vetoa. Siis se, että mies on nimenomaan tietoisesti päättänyt, että EI tahdo sinua. Mitä muuta voisi terve nainen tehdä kuin todistaa miehelle, että kyllä tahtoo?  

Uteliaisuudesta kysyn, että haluatko nimenomaan helluntalaisen naisen vai kävisikö esim. ortodoksi tai kveekari?

Sinänsähän naiset ovat näihin päiviin saakka olleet uskonnollisempia kuin miehet, joten ei sinulla luulisi olevan vaikeutta uskovankaan naisen löytämisessä. 

P.S. En ole enää ateisti. 

Naisen ei tarvi olla helluntalainen. Sillä ei ole mitään väliä missä seurakunnassa hän käy

Vierailija
87/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua taas ihmetyttää, keitä nämä miehet niin sinnikkäästi yrittää, kun minua ei koskaan yritä kukaan saada? Kyllä minä treffeille lähtisin, jos edes kerran elämässä joku sitä pyytäisi. 

Tietenkään en voi luvata mitään sen enempää, mutta kun joku edes kysyisi niin suostuisin varmasti. 

Etsin ihan vaan normaalia 30-40v naista, joka on mielestäni kivannäköinen ja kemiat kohtaavat. Varmaan ihan samoja asioita kuin jokainen etsii kumppanistaan. Ei ole vielä tullut vastaan. 

Tietysti uskovainen täytyy olla tämän lisäksi. Tämä taitaa olla se suurin ongelma, koska kaikki normaalit ovat jo parisuhteissa ja vapaana on kauniisti sanottuna vähintäänkin oudot ihmiset, joilla on syystä tai toisesta jonkunlaisia ongelmia niin paljon, että heitä ei voi edes harkita kumppaniksi.

30-40 vuotiaita sinkkuja on vähän jotka haluaa parisuhdetta eikä ole yh.

Vierailija
88/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites onlyfans-seuralainen? Ravintolaillallisen hinnalla pääset juttelemaan ja näkemään ilman rihmankiertämää. Nykyään usea nuori nainen toimii onlyfans-seuralaisena. 😊

Vierailija
89/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin opintojen aikaan pitkään ilman naisseuraa. Lopetin aktiivisen etsimisen joten lakkasin vaikuttamasta epätoivoiselta. Kohtaamistilanteissa ei enää ollut paineita joten olin luonnollisempi. Kävin diskoissa tanssimassa ja keikoilla kuuntelemassa musiikkia. Puhuin ihmisten kanssa kun siihen mahdollisuus enkä yrittänyt piirittää illan näyttävintä naista.

Ulkonäöstäni (hoitamaton hevifleda) huolimatta löysin seuraa alle vuodessa.

Mitä olis pitänyt tehdä toisin: ulkonäkö kuntoon ja mukaan yhteisiin rientoihin ja harrastuksiin joissa selvä naisenemmistö. Lavatanssikursseilta ja lavatansseista olisi saanut lisää harjoitusta aloitteiden tekoon.

Rahalla saa harrastuksia.

Vierailija
90/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko oikeasti parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka kelpuuttaisi rikollisen tai juopon miehekseen?

Ei ole sellaisissa naisissa mitään tavoiteltavaa, ehkä panna voisi kerran.

Panohan se noilla valittajilla oikeasti onkin vain mielessä. Eivät he naisista kumppaneina välitä yhtään.

Aloituksessa puhutaan ihan muusta.

Vierailija
91/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskovissa Hellyntalaisissa on yhtä miestä kohti 10 naista. Miehet siellä poimivat ne kauneimmat, nuorimmat, koulutetut ja mukavat neitsyet. Vanhaksi piiaksi jää sitten ne vähemmän nätit

Kuulostaa joltain siitosleiriltä/kultilta, ei kiitti. Kannattaisi noidenkin vanhapiikojen perustaa oma covenant tai jeesus-seura eikä groomata tyttöjä näille predatoreille.

Huoli pois, helluntalaismiehet ovat järjestään tossun alla, vaikka olisivatkin saaneet kauniin ja koulutetun neitsyen. 

Vierailija
92/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30-40 vuotiaita sinkkuja on vähän jotka haluaa parisuhdetta eikä ole yh.

Ja ovat uskovaisia ja heillä ei ole merkittäviä mielenterveys tai elämänhallintaongelmia. Kyllä olen huomannut. 

Tämmöisiä naisia on liikkeellä niin vähän, että voidaan jo puhua lähes satuolennosta

Vierailija
93/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on harrastusten (netin nörttipiirit) kautta paljon tuollaisia tuttuja, jotka ovat omien sanojensa mukaan "ihan tavallisia suomalaisia miehiä, joita ei vain onnista". Heidän elämiään tarkastellessa tavallisuus näemmä tarkoittaa sitä, että kuuluu kantaväestöön, ei ole juoppo, nisti tai rikollinen, ja käy suihkussa + harjaa hampaansa edes toisinaan.

Tuon tavallisuuden päälle heillä vain on jos jonkinlaista "häikkää"; pitkäaikaistyöttömyyttä, kouluttamattomuutta, jokunen asuu vieläkin vanhemmillaan, ei mitään kodin ulkopuolisia harrastuksia tai välttämättä edes kavereita joita voisi tavata livenäkin, koti kuin pommin jäljiltä ja omat elämäntavat retuperällä, muita addiktioita vaikkeivät päihteitä käyttäisikään (pelit, aikuisviihde, osalla nykyään tekoäly...), osaavat juuri ja juuri keskustella siitä ykkösmielenkiinnonkohteestaan mutteivät juuri muusta. Jne jne.

Jos katsotaan tilastoja niin huomataan että on paljon työttömiä eli se on ihan tavallista. Kun on työtön ei ole mitään harrastuksiakaan. Missä niitä kavereita sitten saa? no töissä ja harrastuksissa.
Kenelle sitä kotia siivotaan jos asutaan yksin? Huoltomiehelle?

Surullista että kuvailet juuri sitä että tavallinen normaali suomalainen mies on yksinkertaisesti syrjäytynyt.

Vierailija
94/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hintelyys on muuten ihan valinta. "

Ei ole. Joidenkin ihmisten ruumiinrakenne nyt vain on paljon hoikempi kuin toisten. He voivat toki hankkia siihen päälle lihasta mutta ei heistä mitään "kaappeja" tule millään. Lisäksi on ruumiinosia jotka eivät vain kasva millään. Esim. jos on "herkät" pianistin sormet ja kämmenet niin niistä ei saa työmiehen lapiokouria sitten millään.

Vierailija
95/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini on kaikilla sisäisillä mittareilla mua parempi, mutta ei saa naisseuraa. Älykäs, sivistynyt, osaa keskustella, huumorintajuinen, musikaalinen, urheilullinen ja kunnianhimoinen. Syyn on pakko olla ulkoisissa asioissa. Kaverilla on joku sellanen juttu, että hän on pienikokoinen, hintelä ja lapsenääninen.

Tuo pienikokoisuus, hintelyys ja lapsenäänisyys pätee lähes kaikkiin K-Pop -laulajiin ja naiset kuolaa näiden perään

Vierailija
96/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei saa naisia koska miehet on kranttuja ekana merkkaa ulkonäkö ja sit ikä, miehet on kummallisia ja sit viitsivät vielä sanoa että naisille ei kelpaa mikään. 

Siinäpä ne kriteerit sitten olikin. Millainen on naisten vaatimuslista?

Vierailija
97/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naisten vaatimuslista ei oikein natsaa sen tutkitunkin tosiasian kanssa, että linnakundit ovat hyvin suosittuja naisten keskuudessa."

Saisiko jonkun viittauksen tähän tutkimukseen ja nimenomaan siihen "ovat hyvin suosittuja" osuuteen?

Tyyppi perustaa harhansa sille tosiasialle, että kuuluista m-miehet, kuten vaikka Steen Christensen, saavat vankilaan todella paljon rakkauspostia naisilta. Hänen rajallinen älynsä ei riitä sen ymmärtämiseen, että vaikka se rikollinen saisi tuhat kirjettä päivässä, se ei tarkoita, että kaikki naiset, suurin osa tai edes kovin monet ihannoisivat rikollisia. On olemassa pieni harhaisten naisten joukko, joka kirjoittaa rakkauskirjeitä niille. Jatkuvalla syötöllä. 

Vierailija
98/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kenelle sitä kotia siivotaan jos asutaan yksin?"

Kodin pitäminen siistinä on ihan normaalia elämänhallintaa samalla tavalla kuin että on vaikka puhtaat vaatteet päällä ja että käy pesulla.

Vierailija
99/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olisi ollut jonkin verran vientiä, mutta lääkitsin alkoholilla ujouttani ja mtongelmiani. Nykyään en juo, mutta en ole enää vetävännäköinen. Näillä mennään. 

Vierailija
100/357 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista porukkaa täällä, joko nuorta tai sivistymätöntä. 

On totta että osaa naisista kiinnostaa rikolliset, yleensä he ovat selvästi persoonallisuushäiriöisiä joiden logiikka kulkee jotenkin niin että iso vaarallinen mies pystyy tuomaan heille turvaa. Sekoittavat turvallisuuden ja sen että on toisia ilkeämpi ja isompi. Useimmiten näillä naisilla ei ole mitään eväitä tavalliseen ja hyvään parisuhteeseen koska ovat rikkinäisestä menneisyydestä eivätkä kestä tavallista turvallista ihmistä. Yleensä tulevat kaltoinkohdelluksi näissä vakilamiessuhteissa. 

Ne miehet jotka etsivät elämänkumppania, jonka kanssa voi elää tavallisesti rauhallista parisuhdetta Eivät etsi näitä naisia, heiltä ei tuota saa. 

Toisin sanoen noin 5% naisista kiinnostuu aikuisinakin "jännämiehistä". Loput 95% ovat teidän "tavalliset miesten" kanssa sopivia. Näin ollen "teidän naisia" eivät jännämiehet vie. Jostain muusta on kyse teidän kohtaamattomuudessa. 

Miksi sitten 80% tavallisista miehistä on yksin jos 95% naisista etsii  sellaista?