Ällöttää työukot likaisissa huomiohaalareissaan lounasravintoloissa
Aina hirveä lauma tulee näitä ukkoja buffet-pöytään. Eikö niitä paskasia haalareita voi jättää sinne työmaakoppiin ja tulla omilla vaatteilla syömään? Käsien peseminen olisi varmaan liikaa vaadittu.
Kommentit (259)
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole sosiaalitiloja eikä myöskään aikaa vaihdella mitään ruoka-aikavaatetuksia. Ei kyllä edes kiinnostustakaan. Vielä en ole porttikieltoa saanut yhteenkään lounaspaikkaan, vaikka työvaatteissani olen niissä syönyt ja pitänyt omalta osaltani ruokapaikkoja pystyssä jo vuosikymmenet.
Tuli myös esimerkkinä mieleen kunnan/kaupungin ulkotyöntekijät jotka saattaa kierrellä koko päivän eri kohteissa ja lounasaikaan saattavat olla kaukana "varikolta".
Oon samaa mieltä, vaikka itsekin tulen nissä rumissa, paskaisissa huomiovaatteissa lounaspuffettiin.
On sulla murheet, sitten menit shokkiin ja hyperventiloit?
Vierailija kirjoitti:
Miksei työukoilla ole omia eväitä?
Siksi, kun ei niillä kaikilla ole vaimoa laittamassa eväitä. Toiseksi heillä on sen verran hyvä palkka, että on varaa käydä ravintolalounaalla. Ei ole kotona vaimoa laittamassa päivällistä, joten pitää pärjätä sillä yhdellä lämpimällä aterialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on puolentunnin ruokkis, pitäsikö se käyttää muuhun kuin syömiseen. Enkä oo raksaukko vaan roskakuski ja akka. Minut voi nähdä kaupassakin työvaatteet päällä kun aina en käy tutussa lounasbuffetissa, riippuu päivän ajolenkistä.
Siinäpä onkin kun poikaystävä tuo miniä ehdokaan näytille vanhemmilleen ja kahvipöydässä tämä sanoo tyhjentävänsä työkseen roskapönttöjä.
Minulle roskapönttöjä työkseen tyhjentävä miniä olisi paljon mieleisempi kuin tekokynsissä ja -räpsyttimissä itseään pakkeloiva työtön. Ja mainittakoon, että kaikki lapseni ovat tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Minä nautin kun näen työvaatteisia työläisiä, tulee niin kotoinen ja turvallinen olo. Vielä on yhteiskunnassa niitä jotka pitää kaiken kasassa. Nimittäin ne jotka tekee töitään kravateissa ja helminauhoissa, niistä ei tiedä mitä tekevät ja kenen pään menoksi.
Minä olen se, joka voisin tehdä työtäni jakkupuvussa, mutta käyn mielelläni syömässä siinä paikassa, jossa on sinisissä ja keltaoransseissa työvaatteissa työtä tekeviä. He ovat niitä, jotka turvaavat tämän yhteiskunnan toimintaa enkä minä valtion virkaihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneehän siinä ruokahalu keneltä tahansa, kun ravintolassa on naisia, joiden huulet on botoxilla tai jollain muulla aineella turvotettu. Näyttävät ihan siltä kuin olisivat työntäneet nakit ala- ja ylähuulen taakse.
Miksi tuijotat niitä naisia, keskity syömiseen.
Kuvattu näky vain jotenkin imaisee katseen. Vaikea välttää
Käyhän tuokin selityksestä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi käyt samassa kuppilassa heidän kanssa??? Sinun arvollesi sopisi jotain fiininpää.
"Arvoiselleen" kusipäälle sopis vanukkaan survominen lusikalla takas "fiiniin" perceeseensä.
Menipäs nyt ihon alle ko. mielipide.
Menkääpäs nyt pesemään käsiänne ja syömään, on lounastauon aika.
Kirjoitit kommentin noin 12:01 eiköhän klo 7:00 työt aloittaneilla ole jo tauko ruokatauko pidetty
Joku muu tauko sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei työukoilla ole omia eväitä?
Siksi, kun ei niillä kaikilla ole vaimoa laittamassa eväitä. Toiseksi heillä on sen verran hyvä palkka, että on varaa käydä ravintolalounaalla. Ei ole kotona vaimoa laittamassa päivällistä, joten pitää pärjätä sillä yhdellä lämpimällä aterialla.
Siksi kun monen lounastauko on siihen suihkussa käymiseen ja omien arkivaatteiden vaihtoon liian lyhyt ajomatkoineen syömään. Usein ei ole edes sosiaalitiloja joissa vaihtaa vaan kotoa tullaa jo valmiiksi huomiovaatteissa työkohteeseen. Ja se kolmen-neljäntoista euron lounas on aika halpa henkivakuutus kun että raskaassa työssä söisi jonkun evässämpylän ja kylmää kahvia päälle.
Voisitko mennä AP toiseen lounaspaikkaan kun tämä työvaate ihmisten näky niin sieluun sattuu? Et taida niin fiini ollakkaan mitä luulet sen neljäntoista euron lounaan takia. Mene kalliimpaan ruokapaikkaan niin siellä voi ollakkin jakkupukuja, liigapelaajia ja kravatteja sulle seuraksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen nämä raksaäijät jätti päivän päätteeksi haalarinsa työmaan koppiin ja lähtivät kotimatkalle muissa vaatteissa. Nyt nämä tyypit matkustavat junassa ja bussissa paskaisissa vaatteissa ja likaavat penkit. Tosi v#ttumaista. Miksi heistä on tullut näin välinpitämättömiä muita matkustajia kohtaan?
Totta muuten, isäni oli tehdastyöläinen, työhaalareissa teki hommiaan, mutta kun tehtaalta polki kotiin tai kotoa tehtaalle, oli aina omat vaatteet päällä. Jos ruokkiksella kävi jossain ni oli haalarit, mutta yleensä söi tehtaalla.
Okei. Mun isä on LVI-asentaja, vaari maalari ja minä jälkivahinkosaneeraaja. Aina on kuljettu niissä työvaatteissa niin työmatkat kuin ruokatauotkin. Minusta on lähinnä huvittavaa väittää, että "ei ennen tehty noin". Siis nimenomaan silloin "ennen" oli täysin normaalia tehdä niin. Eikä siinä vieläkään ole mitään väärää.
En tiedä mikä siinä on, mut raksaäijät näyttää hiton seksikkäiltä mun mielestä🔥
Tänään oli kassajonossa edellä tällainen raksavaatetyyppi, leikittelin ajatuksella että olisin vetänyt nyrkillä täysillä takaraivoon hahahah :D Olisipahan oppinut ehkä laittamaan ensi kerralle siistemmät vaatteet...
Kävin nyt tuossa läheisen hotellin lounasbuffassa. Olin kyll näkevinäni huomiotakkisiakin siellä mutta ihme kyllä ne ei häirinneet mua mitenkään. Ei edes alkanut ällöttää.
Menen huomenna lounaspaikkaan, jossa on ihan kelvollinen buffet, eikä koskaan haalarimiehiä. Toimistoihmisiä, miehiä ja naisia täynnä. Sijainti on kai haalarimiehille epäsopiva.
Joskus perjantaisin syön huoltsikalla, jossa on paljon bensankatkuisia haalarimiehiä. Paikan porsaanleikkeet ovat mainioita, mutta nyt odotan kesää, että voin syödä ulkopöydässä raittiimmassa ilmassa. Olen kai vähän allerginen näille kemiallisille kärryille.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa. Exä tuli usein haisevissa työvaatteissa kotiin syömään,antoi pusun ja häipyi.
Exä?
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli kassajonossa edellä tällainen raksavaatetyyppi, leikittelin ajatuksella että olisin vetänyt nyrkillä täysillä takaraivoon hahahah :D Olisipahan oppinut ehkä laittamaan ensi kerralle siistemmät vaatteet...
Tai sitten olisit itse päässyt pikaisesti vaihtamaan sairaala vaatteisiin. Salaattikin olis jäänyt syömättä.
Minusta on ihan ok, että lounaspaikassa on ihmisiä työvaatteissaan. Kerran tosin näin, että paskaset takinhihat laahasivat buffetin ruuissa. Se ei ole ok. Eli riisukaa takki naulakkoon. Peskää vessassa kädet ja vasta sitten ottamaan sitä ruokaa.
Raija-Liisa taas aloitti ketjun..
Ei haittaa. Exä tuli usein haisevissa työvaatteissa kotiin syömään,antoi pusun ja häipyi.