Ei vain ees pitkä kivan näköinen mies kelpaa naisille
Juu olen yrittänyt ihan tavallisia naisia. Saada treffeille tavata. Ghostaavat eivät halua tavata. Tällästä se on nykyää. Olen vihainen masentaa ja turhauttaa
Kommentit (799)
Vierailija kirjoitti:
Oon miettiny oonko liian pitkä. Siksi naiset ei kiinnostu
Kyllä nykyään on mahdollista ottaa molemmista jaloista vaikka 10 senttiä pois ja kasvattaa ne umpeen taas. Kysyhän lääkäriltäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laurikin sai naisen vaikka on päätä pidempi kuin sinä. Eli ei voi johtua pituudesta
Tarkoitatko Lauri Markkasta joka on 216 cm pitkä? Vaimonsa on vain 165 cm. Ja silti heillä on kolme lasta. Mutta Alluhan ei pidä lyhyistä eikä hoikista naisista. Lapsiakaan hän ei halua. Allulla ei myöskään ole rahaa, joten hänellä ja Lauri Markkasella ei ole mitään yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita merkkivaatteet päälle niin että logot ja kello näkyy merkkiä myöten.
Mulla on gant kello ja hienot vaatteet. Ei auta mitää
Rolex auttaa vähän, Patek Philippe auttaa paljon
Edes kivan näköinen mies ei kelpaa, saati sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita merkkivaatteet päälle niin että logot ja kello näkyy merkkiä myöten.
Mulla on gant kello ja hienot vaatteet. Ei auta mitää
Rolex auttaa vähän, Patek Philippe auttaa paljon
Ei ne Allun tapauksessa auta kuin sen verran, että joku nainen lähtee mukaan, juottaa Allun sammuksiin ja pöllii kellon. Pildeä ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Eiks me sovittu Allu, että siitä sun pituudesta EI PUHUTA?
Et ole liian pitkä.
Et ole myöskään liian lyhyt.
Olet rasittava, ärsyttävä, tyhmä, typerä. jne.
Varmasti voisit saada naisen, en epäile yhtään.
Mutta et ehkä baarista, koska siellä käy yleensä normaaleja naisia:Lihavia , laihoja, tyhmiä, viisaita
MUTTA KUKAAN EI HALUA OLLA KANSSASI, KOSKA OLET ÄÄÄÄÄÄÄÄÄRETTÖMÄN RASITTAVA JANKUTTAJA.
Saat olla vaikka kuinka pitkä. '
Tai lyhyt,
Sillä ei ole merkitystä.
Koita nyt tajuta se.
Älä herran tähden tule enää tälle palstalle puhumaan miten pitkä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laurikin sai naisen vaikka on päätä pidempi kuin sinä. Eli ei voi johtua pituudesta
Tarkoitatko Lauri Markkasta joka on 216 cm pitkä? Vaimonsa on vain 165 cm. Ja silti heillä on kolme lasta. Mutta Alluhan ei pidä lyhyistä eikä hoikista naisista. Lapsiakaan hän ei halua. Allulla ei myöskään ole rahaa, joten hänellä ja Lauri Markkasella ei ole mitään yhteistä.
Kyllä se oikeasti pitää hoikista naisista. On vaan tajunnut ettei ole mahiksia niihin. Siksi hänelle kelpaisi vähän pullukkakin.
Vierailija kirjoitti:
Edes kivan näköinen mies ei kelpaa, saati sinä.
Mulle voisi kelvata kivan näköinen mies, jos se on muuten sopiva. Allu ei toki ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se oikeasti pitää hoikista naisista. On vaan tajunnut ettei ole mahiksia niihin. Siksi hänelle kelpaisi vähän pullukkakin.
Onko näin että Allu on joskus ymmärtänyt jotain? Sittenhän hänellä on toivoa! Hän voi jonain päivänä ymmärtää jotain muutakin!
Sinänsä Allua pitäisi yrittää ymmärtää, koska onhan hänellä kertomansa mukaan monimuotoinen kehityshäiriö.
Mutta on se niin saatanan rasittavaa jankkausta vuodesta toiseen, ilman yhtään minkäänlaista edistystä, että joo, ei vaan pysty.
Valittamisen Suomen-mestaruus. 🏅
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä Allua pitäisi yrittää ymmärtää, koska onhan hänellä kertomansa mukaan monimuotoinen kehityshäiriö.
Mutta on se niin saatanan rasittavaa jankkausta vuodesta toiseen, ilman yhtään minkäänlaista edistystä, että joo, ei vaan pysty.
Joo, pitäisi ymmärtää ja olla empaattisia, mutta kyllähän keh arit rasittavia on.
Treffit meni hyvin. En ruikuttanu. Oli makuuni tavispullukka kireissä housuissa. Nähään lisää:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielellään pullukka
Vierailija kirjoitti:
Treffit meni hyvin. En ruikuttanu. Oli makuuni tavispullukka kireissä housuissa. Nähään lisää:)
Yes. Saitko seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tää sössöpössö vinkuu?
Kuinka psyykkisesti vakavasti sairas pitää aikuisen ihmisen olla, että jälki on tuon näköistä?
Ei ihme, ettei naisia kiinnosta..
Se, että äitis ja/tai mummos on joskus sua kehaissu, ei suinkaan tarkoita, että se olisi totta.
Yksikään täyspäinen, eikä kyllä kukaan muukaan, nainen ole niin epätoivoinen eikä yksinäinen, että kelpuuttaisi tuollaisen alati jankuttavan ja ulisevan, äitihahmoa haikailevan, naisia halveksuvan ja esineellistävän, joka hamuaa naista vain ilmaiseksi kotiorjakseen ja seksilelukseen, ja joka on kaikenlisäksi vielä aivokuolleen ameeban äo:lla varustettu, olemattoman impulssin hallinan omaava, mt-ongelmainen, aggressiivinen, sosiaalisesti kyvytön, ja arvatenkin vielä pienimunainen.
Hei, älä pidättele, sano vaan ihan suoraan!
Kuvailit itseäsi XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yes. Saitko seksiä?
En
Mutta joo en mä aina ruikuta osaan puhua muutakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy sellaisissa baareissa ja klubeissa, joissa käy ulkomaalaistaustaisia naisia. Käyttäytyvät paremmin kuin suomiakat.
Ja huonosti suomea osaavina he eivät koskaan tajua, kuinka kömpelö ukko on naisten kanssa suustaan. Ja ettei hän sen takia ole kelvannut suomalaisille.
Suomiakka on niin sosiaalisesti kömpelö, ettei osaa puhua sanaakaan ellei mies puhu hänelle ensin.
Se, että joku sulle sanoo että kivat tarkoittaa oikeasti sitä, että sinussa ei ole mitään muuta kehuttavaa.