Ei vain ees pitkä kivan näköinen mies kelpaa naisille
Juu olen yrittänyt ihan tavallisia naisia. Saada treffeille tavata. Ghostaavat eivät halua tavata. Tällästä se on nykyää. Olen vihainen masentaa ja turhauttaa
Kommentit (799)
Kun Allu kuvailee deittiään tavispullukaksi, mitähän attribuutteja se nainen käyttää Allusta? Haluanko tietää?
Mitä muita ominaisuuksia sinulla on. Jos olet pitkä ja kivannäköinen niin tuo ei kerro mitään vielä. Minkalainen luonne sinulla on, millaiset arvot jne?
Vierailija kirjoitti:
Kun Allu kuvailee deittiään tavispullukaksi, mitähän attribuutteja se nainen käyttää Allusta? Haluanko tietää?
Kuka vtun Allu?
Kyllä suhteeseen tarvitaan muutakin kuin pituutta ja kivannäköisyyttä. Aika pinnalliselta kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suhteeseen tarvitaan muutakin kuin pituutta ja kivannäköisyyttä. Aika pinnalliselta kuulostaa.
Vai onko niin, että ap etsii vain seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onko niin, että ap etsii vain seksiä?
Seksiä enempi
Vierailija kirjoitti:
Mitä muita ominaisuuksia sinulla on. Jos olet pitkä ja kivannäköinen niin tuo ei kerro mitään vielä. Minkalainen luonne sinulla on, millaiset arvot jne?
Näytän kiltiltä olen aika kiltti ja rauhallinen, no arvot en osaa sanoa lapsia ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka vtun Allu?
Väänäsen Allu oliko Reisjärveltä?
Taisi Allu nyt keksiä nämä "treffit" ihan omasta päästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaankaa ole kaljamahalla väliä eikä velallakakaa hän ymmärsi hyvin
Siis mitä, heti ekoilla treffeilläkö aloit mölistä veloistasi?
Öö ei vaan hän alkoi puhumaan myös että on velkaa
Vierailija kirjoitti:
Taisi Allu nyt keksiä nämä "treffit" ihan omasta päästään.
En kyllä, me tavataan myös huomenna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä en osaa sanoa mut meni ihan hyvin treffit enkä ruikuttanu olin vanha itseni mitä olin nuorempana sitä jatkossa
Allu, nyt sitten malttia. Älä pelota tätä naista pois.
Ei se missään treffeillä oo käyny tietenkään..Ei kukaan nainen niin hullu ole et Allun kanssa olisi missään tekemisissä.
Sori mutta kävin kyllä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytän kiltiltä olen aika kiltti ja rauhallinen, no arvot en osaa sanoa lapsia ei kiitos.
Palstalla kuitenkin uhkaat vetää turpaan ja toivot muille syöpäkuolemaa. Se ei ole erityisen kilttiä eikä rauhallista. Arvojahan sinulla ei ole, joten ei ihme ettet osaa sanoa niistä mitään. On vain krooninen seksinpuute. Muista ehkäistä jos joskus pääset tavispullukkasi pillun päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakka kantensa valitsee. Kaksi persaukista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla kuitenkin uhkaat vetää turpaan ja toivot muille syöpäkuolemaa. Se ei ole erityisen kilttiä eikä rauhallista. Arvojahan sinulla ei ole, joten ei ihme ettet osaa sanoa niistä mitään. On vain krooninen seksinpuute. Muista ehkäistä jos joskus pääset tavispullukkasi pillun päälle.
No joo emmä tommonen ollut nuorempana kun sain naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka vtun Allu?
Väänäsen Allu oliko Reisjärveltä?
Allu Räikkönen Posiolta, tunnen. Fakta!
Vielä haluaisin että hän laittaisi tosi tiukat farkut jalkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olemme sopivia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olemme sopivia
Mistä asioista juttelitte?