Ei vain ees pitkä kivan näköinen mies kelpaa naisille
Juu olen yrittänyt ihan tavallisia naisia. Saada treffeille tavata. Ghostaavat eivät halua tavata. Tällästä se on nykyää. Olen vihainen masentaa ja turhauttaa
Kommentit (59)
Kuulemma kaikki vika on mussa just just
Allun ikivalitus jatkuu kun edellinen poistettiin...
Ei saisi olla mahaa. Ei saisi juoda alkoholia käydä yökerhoissa. Ei saisi olla iso velka. Ihme touhua.
Ei saisi valittaa. Ei saisi olla masennusta ja alkoholistikavereita ei sais olla mt ongelmia
Ihanko naisissa ei ole mitää vikaa. Ovat työttömiä juovat lihavia ja rumia monet
Oon kyl käyny terapiassa. En silti kelpaa naisille
Monet naiset on lihavia ja rumia ei osaa pukeutua. Ei kelpaa mulle
Minä haluan 80 kg tavis nätin naisen vähä muotoja mahaa. Meikkaa. Seksikkäät tiukat farkut jalassa. Luulis et kelpaisin
Eilenhän joku Tikkurilasta oleva kaljaa juonut nainen sanoi lähtevänsä baariin. Mikset vastannut siile?
Jaha ei kukaa kirjota mitää. Meenpä yksin kotiin. Huomenna takas töihin.
Unohdan naiset meen sit kerra vuodes maksullisii 100 euroa
Tärkeintä on, että kelpaa ensin itselleen. Harrastaa ja tekee juttuja joista nauttii, sitä kautta jossain voi tulla se samanhenkinen vastaan, kun ei etsi mitään, vaan elää ja muun tekemisen ohessa tutustuu erilaisiin ihmisiin ensin.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on, että kelpaa ensin itselleen. Harrastaa ja tekee juttuja joista nauttii, sitä kautta jossain voi tulla se samanhenkinen vastaan, kun ei etsi mitään, vaan elää ja muun tekemisen ohessa tutustuu erilaisiin ihmisiin ensin.
Käyn baareis kahvilois teen töitä. On tinder?
Jos nyt katselet pariskuntia vaikkapa Prismassa, niin harvemmin se pariutuminen ulkonäöstä kiinni on. Luonne on paljon merkittävämmässä roolissa ja sisäinen arvomaailma.
Laita merkkivaatteet päälle niin että logot ja kello näkyy merkkiä myöten.
Kaikki naiset tuntuvat olevan vaan liian tasokkaita. Koulutettuja. Yli 1000 € isompi palkka. Eikä heillä ole ongelmia elämäs
Veikkaan että johtuu tuosta "ees" sanan käytöstä. Samaan sarjaan "ompa" ja "kumpa":n kanssa... "ketä sä oot?"
Vierailija kirjoitti:
Laita merkkivaatteet päälle niin että logot ja kello näkyy merkkiä myöten.
Mulla on gant kello ja hienot vaatteet. Ei auta mitää
Kivan näköinen, sanoi äiti.
Muita nauratti.