Ei vain ees pitkä kivan näköinen mies kelpaa naisille
Juu olen yrittänyt ihan tavallisia naisia. Saada treffeille tavata. Ghostaavat eivät halua tavata. Tällästä se on nykyää. Olen vihainen masentaa ja turhauttaa
Kommentit (799)
Mitä mun pitäs tehdä käydä museoissa ei saisi juoda alkoholia ja harrastaa jotain sitäkö pitäs tehdä?
Vierailija kirjoitti:
En ole kehitysvammainen mulla on oppimisvaikeus ja ehkä epävakaa persoona
Kyllä sä olet kehitysvammainen. Et vain (vielä) ole saanut diagnoosia.
Oho se nainen anto osotteen pääsen huomenna sen luo suoraa jee jee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin sen jo saanut lapsena, miten niin en ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin sen jo saanut lapsena, miten niin en ole?
Et ole nähnyt mua miten juttelen ja liikun sun muuta, et ole nähnyt, mua on kyllä tutkittu, ei missää näy kuin oppimisvaikeus tai monimuotoinen kehityshäiriö
Pystyn asumaa yksin en tarvitse mitää hoitojuttuja edunvalvojaa, kumma juttu ettette tajua, käyn normi töissä.
Monimuotoinen kehityshäiriö (F83) ei ole automaattisesti sama asia kuin kehitysvamma, vaikka ne voivat muistuttaa toisiaan. Monimuotoisessa kehityshäiriössä kehitys on viivästynyttä usealla osa-alueella (esim. kieli, motoriikka), mutta älykkyysosamäärä ei välttämättä alita kehitysvamman rajaa.
Niin en ole kehitysvammainen, mulle kelpaa myös samanlainen mutta ei kehitysvammainen ei koskaan vaikka mitä sanoisitte ei koskaan ei koskaan.
Olen aina tavannut normaaleja naisia 2-3 ollut vähän yksinkertaisia mutta sellasta se on.
"Ei se pituus ja komea ulkonäkö auta, jos ihminen on tyhmä."
Kaikille käy joskus hassusti,
mutta se itsensä korottaminen
näkyy toisten alentamisena ja
tämä ei parisuhteessa ole mukavaa;
pieni ällitälli riittää molempiin
nuppeihin suhteissa.
Allu, oli sun diagnoosisi sitten ihan mikä tahansa, sun kannattaisi keskittyä positiiviseen tekemiseen.
Työntekoon, liikuntaan ja muuhun harrastamiseen. Vauvapalstalla jankkaaminen tai ryyppääminen ei sun tilannetta paranna.
Pitää olla "jäsenessäkin" mittaa kuin aasilla + vuoto kuin orhilla ! Ynnä pitkälläkin miehellä rutkasti rahaa.
Kaikilla omat tehdasasetukset, syntymälahjat,
ja kaikilla yksi ainutlaatuinen elämä.
Lykkyä kaveruuteen, ystävyyteen,
jopa mielitietyn löytämiseen.
Kyllä toivoo jokaiselle
hyvää ja onnellista elämää,
pieniä ilonpisaroita matkan varrelle.
Vierailija kirjoitti:
Allu, oli sun diagnoosisi sitten ihan mikä tahansa, sun kannattaisi keskittyä positiiviseen tekemiseen.
Työntekoon, liikuntaan ja muuhun harrastamiseen. Vauvapalstalla jankkaaminen tai ryyppääminen ei sun tilannetta paranna.
Emmä jankannutkaa nuorempana
Pitkä ja kivan näköinen, eikä muka kelpaa? Uskoo ken tahtoo. Mutta tietysti, jos vaikka haiset pahalle tai olet muuten epämiellyttävä, niin onhan se sitten mahdollista. Tai sitten se sinun oikeasi ei vain vielä ole sattunut samaan paikkaan kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla omat tehdasasetukset, syntymälahjat,
ja kaikilla yksi ainutlaatuinen elämä.
Lykkyä kaveruuteen, ystävyyteen,
jopa mielitietyn löytämiseen.
Kyllä toivoo jokaiselle
hyvää ja onnellista elämää,
pieniä ilonpisaroita matkan varrelle.
Sen ymmärrän että alkoholi on muuttanu mua vihaiseksi olen velkaantunut sen takia ja maha kasvanut ja tullut vain vihasemmaksi
No, pääasia, että Allun jankkaukset vol 23 on nyt päättynyt.
Yleensä hänen voivottelunsa loppuu kl.21-22-aikoihin.
Ilmeisesti on iltalääkkeen aika ja se pistää nukuttamaan.
Menepäs Allu nyt peiton alle ja näe unta tyhmästä ja uskomattoman kauniista ja rikkaasta naisesta.
Niitä muuten on, ihan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla "jäsenessäkin" mittaa kuin aasilla + vuoto kuin orhilla ! Ynnä pitkälläkin miehellä rutkasti rahaa.
On sulla ainakin Raamattu jokseenkin hallussa. Vaikka ko. kohtaa aika pahasti kyllä vääristelet, koska siinä kuvataan hengellistä haureutta seksuaalisin sanoin. Ei siinä siis sanota, että miehen pitäisi olla tuommoinen.
Kai se sit johtuu alkoholista miksei naiset kiinnostu
"Miten on yleissivistyksen laita? Onko sitä?"
- vakka kantensa valitsee -
etsii vaan samalta oksalta tyyppiä
kuin itse on niin yleensä sujuu
- tsemppiä parinhakuun edelleen -