Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei vain ees pitkä kivan näköinen mies kelpaa naisille

Vierailija
22.03.2026 |

Juu olen yrittänyt ihan tavallisia naisia. Saada treffeille tavata. Ghostaavat eivät halua tavata. Tällästä se on nykyää. Olen vihainen masentaa ja turhauttaa

Kommentit (799)

Vierailija
781/799 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En luovu autosta ja kaikkee. Aah nyt on uus tavispullukka ehkä nähää ja juodaa

Epäilen erittäin suuresti.

Sinun maineesi Allu on kyllä niin levinnyt että vaikka jollakin ihmeellä onnistuisit saamaan treffit, kyllä se nainen heti sinut  tunnistaisi ja juoksisi karkuun. Minä olen itse ulkosuomalainen nainen, ja jopa täältä Skotlannista saakka tiedän, kuka Vauvapalstan Allu on. Kehotan vielä kerran todella vakavasti sinua pysymään kokonaan pois netistä.

Vierailija
782/799 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun maineesi Allu on kyllä niin levinnyt että vaikka jollakin ihmeellä onnistuisit saamaan treffit, kyllä se nainen heti sinut  tunnistaisi ja juoksisi karkuun. Minä olen itse ulkosuomalainen nainen, ja jopa täältä Skotlannista saakka tiedän, kuka Vauvapalstan Allu on. Kehotan vielä kerran todella vakavasti sinua pysymään kokonaan pois netistä.

Sori mä seurustelen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/799 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan elämäni kuntoo ja maksan velka mitä puuttuu ja sit juon jatkos vähempi en velkaannu ja lyhennän vielä velkaa sit alkaa menee hyvin, autoki toimii nyt

Vierailija
784/799 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mä seurustelen

Huokaus. Lopeta sekä itsellesi että muille valehteleminen.

Vierailija
785/799 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mä seurustelen

Huokaus. Lopeta sekä itsellesi että muille valehteleminen.

Sori mä en mitää valehtele, en ole niin sekopää, mutta jos ette usko niin ei ole multa pois

Vierailija
786/799 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en nyt jaksa enää tätä miten mua moititaan ja pidetään sekopäänä, olen toki muuttunut juonut alkoholia mitä sitten ihminen muuttuu ja ottaa lisää velkaakin

Vierailija
787/799 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mä seurustelen

Silti haikailet treffeille ja muiden naisten perään ja ulvot täällä päivät pääksytykset?

Vierailija
788/799 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tiedä mistä löytää kireefarkkuisen kaljamahan joka on tosi kaunis ja 188 cm pitkä

Vierailija
789/799 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta en tiedä mistä löytää kireefarkkuisen kaljamahan joka on tosi kaunis ja 188 cm pitkä

Et mistään. Kauniit, pitkät naiset eivät missään nimessä kiinnostu jankuttavasta, yksinkertaisesta, lihavasta, mt-ongelmaisesta mieslapsesta. Turvausut vanhaan äitiisi mitä tulee ostoksiin ja pyykkäämiseen. Sinulla on huono hygienia ja ajoittain haiset. Seksuaalista kokemusta ei ollenkaan. Juot liikaa alkoholia. JA KAIKKI ON SINUN ITSESI MEILLE KERTOMAA. Sinulla ei ole saumaa minkäänlaiseen naiseen tai naisoletettuun. Usko jo.

Vierailija
790/799 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et mistään. Kauniit, pitkät naiset eivät missään nimessä kiinnostu jankuttavasta, yksinkertaisesta, lihavasta, mt-ongelmaisesta mieslapsesta. Turvausut vanhaan äitiisi mitä tulee ostoksiin ja pyykkäämiseen. Sinulla on huono hygienia ja ajoittain haiset. Seksuaalista kokemusta ei ollenkaan. Juot liikaa alkoholia. JA KAIKKI ON SINUN ITSESI MEILLE KERTOMAA. Sinulla ei ole saumaa minkäänlaiseen naiseen tai naisoletettuun. Usko jo.

MUA EI KIINNOSTA MITÄ SÄ MUSTA AJATTELET,JA TODELLAKI JUON ALKOHOLIA 2 PÄIVÄÄ VIIKONLOPPUNA HYVÄÄ JATKOA

Vierailija
791/799 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAREMPI PYSYÄ VAIN NAISISTA EROSSA JA YKSIN

Vierailija
792/799 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAIKEETA KU NÄKEE KIREEPEPPUSIA NAISIA TUOLA TIUKOIS HOUSUIS TEKIS MIELI PURISTAA AAH VAAN

Vierailija
793/799 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joo parempi nyt hiljenen ei vaa täs ole mitää järkeä ja missään ei ole mitää järkeä heido.

Vierailija
794/799 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän just saada yhtä naista huomiseks juomaa viiniä saa nähä, tuskin se sit haluaa nähä mä tunnen naiset, harvemmin niitä kiinnostaa näkeminen se on sellasta.

Vierailija
795/799 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lopetan tän heido

Vierailija
796/799 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän just saada yhtä naista huomiseks juomaa viiniä saa nähä, tuskin se sit haluaa nähä mä tunnen naiset, harvemmin niitä kiinnostaa näkeminen se on sellasta.

Etkös sinä sanonut että seurustelet ja sulla on tyttöystävä? Ethän sinä vaan meinannut pettää tyttöystävääsi, sika. Sun juopon tarinat menee niin ristiin ettet muista mitä olet saman päivän aikana edes sanonut. Pistä korkki kiinni 

Vierailija
797/799 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellinen valehtelija. 

Vierailija
798/799 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt jaksa enää tätä keskustelua kiitos ja hei

Vierailija
799/799 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nähty jo sata kertaa. Saat hyväntahtoisiakin neuvoja, mutta mikään ei koskaan kelpaa, etkä opi mitään. Kohta avaat silti uuden ketjun aivan samasta aiheesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän