Ei vain ees pitkä kivan näköinen mies kelpaa naisille
Juu olen yrittänyt ihan tavallisia naisia. Saada treffeille tavata. Ghostaavat eivät halua tavata. Tällästä se on nykyää. Olen vihainen masentaa ja turhauttaa
Kommentit (799)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En luovu autosta ja kaikkee. Aah nyt on uus tavispullukka ehkä nähää ja juodaa
Epäilen erittäin suuresti.
Sinun maineesi Allu on kyllä niin levinnyt että vaikka jollakin ihmeellä onnistuisit saamaan treffit, kyllä se nainen heti sinut tunnistaisi ja juoksisi karkuun. Minä olen itse ulkosuomalainen nainen, ja jopa täältä Skotlannista saakka tiedän, kuka Vauvapalstan Allu on. Kehotan vielä kerran todella vakavasti sinua pysymään kokonaan pois netistä.
Sori mä seurustelen
Hoidan elämäni kuntoo ja maksan velka mitä puuttuu ja sit juon jatkos vähempi en velkaannu ja lyhennän vielä velkaa sit alkaa menee hyvin, autoki toimii nyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun maineesi Allu on kyllä niin levinnyt että vaikka jollakin ihmeellä onnistuisit saamaan treffit, kyllä se nainen heti sinut tunnistaisi ja juoksisi karkuun. Minä olen itse ulkosuomalainen nainen, ja jopa täältä Skotlannista saakka tiedän, kuka Vauvapalstan Allu on. Kehotan vielä kerran todella vakavasti sinua pysymään kokonaan pois netistä.
Sori mä seurustelen
Huokaus. Lopeta sekä itsellesi että muille valehteleminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mä seurustelen
Huokaus. Lopeta sekä itsellesi että muille valehteleminen.
Sori mä en mitää valehtele, en ole niin sekopää, mutta jos ette usko niin ei ole multa pois
Mutta en nyt jaksa enää tätä miten mua moititaan ja pidetään sekopäänä, olen toki muuttunut juonut alkoholia mitä sitten ihminen muuttuu ja ottaa lisää velkaakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mä seurustelen
Silti haikailet treffeille ja muiden naisten perään ja ulvot täällä päivät pääksytykset?
Mutta en tiedä mistä löytää kireefarkkuisen kaljamahan joka on tosi kaunis ja 188 cm pitkä
Vierailija kirjoitti:
Mutta en tiedä mistä löytää kireefarkkuisen kaljamahan joka on tosi kaunis ja 188 cm pitkä
Et mistään. Kauniit, pitkät naiset eivät missään nimessä kiinnostu jankuttavasta, yksinkertaisesta, lihavasta, mt-ongelmaisesta mieslapsesta. Turvausut vanhaan äitiisi mitä tulee ostoksiin ja pyykkäämiseen. Sinulla on huono hygienia ja ajoittain haiset. Seksuaalista kokemusta ei ollenkaan. Juot liikaa alkoholia. JA KAIKKI ON SINUN ITSESI MEILLE KERTOMAA. Sinulla ei ole saumaa minkäänlaiseen naiseen tai naisoletettuun. Usko jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et mistään. Kauniit, pitkät naiset eivät missään nimessä kiinnostu jankuttavasta, yksinkertaisesta, lihavasta, mt-ongelmaisesta mieslapsesta. Turvausut vanhaan äitiisi mitä tulee ostoksiin ja pyykkäämiseen. Sinulla on huono hygienia ja ajoittain haiset. Seksuaalista kokemusta ei ollenkaan. Juot liikaa alkoholia. JA KAIKKI ON SINUN ITSESI MEILLE KERTOMAA. Sinulla ei ole saumaa minkäänlaiseen naiseen tai naisoletettuun. Usko jo.
MUA EI KIINNOSTA MITÄ SÄ MUSTA AJATTELET,JA TODELLAKI JUON ALKOHOLIA 2 PÄIVÄÄ VIIKONLOPPUNA HYVÄÄ JATKOA
PAREMPI PYSYÄ VAIN NAISISTA EROSSA JA YKSIN
VAIKEETA KU NÄKEE KIREEPEPPUSIA NAISIA TUOLA TIUKOIS HOUSUIS TEKIS MIELI PURISTAA AAH VAAN
no joo parempi nyt hiljenen ei vaa täs ole mitää järkeä ja missään ei ole mitää järkeä heido.
Yritän just saada yhtä naista huomiseks juomaa viiniä saa nähä, tuskin se sit haluaa nähä mä tunnen naiset, harvemmin niitä kiinnostaa näkeminen se on sellasta.
Vierailija kirjoitti:
Yritän just saada yhtä naista huomiseks juomaa viiniä saa nähä, tuskin se sit haluaa nähä mä tunnen naiset, harvemmin niitä kiinnostaa näkeminen se on sellasta.
Etkös sinä sanonut että seurustelet ja sulla on tyttöystävä? Ethän sinä vaan meinannut pettää tyttöystävääsi, sika. Sun juopon tarinat menee niin ristiin ettet muista mitä olet saman päivän aikana edes sanonut. Pistä korkki kiinni
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen valehtelija.
En nyt jaksa enää tätä keskustelua kiitos ja hei
Tämä on nähty jo sata kertaa. Saat hyväntahtoisiakin neuvoja, mutta mikään ei koskaan kelpaa, etkä opi mitään. Kohta avaat silti uuden ketjun aivan samasta aiheesta.