Ei vain ees pitkä kivan näköinen mies kelpaa naisille
Juu olen yrittänyt ihan tavallisia naisia. Saada treffeille tavata. Ghostaavat eivät halua tavata. Tällästä se on nykyää. Olen vihainen masentaa ja turhauttaa
Kommentit (799)
Kai mä sit valitan vaa liikaa juon ja mietin vaa naisia
Vierailija kirjoitti:
Allu, osaatko kirjoittaa YHTÄÄN kommenttia, jossa et puhuisi pituudestasi?
Se (pituus) ei ole asia, josta naiset hurmaantuvat.
Maailmassa on jopa julkkis-miehiä, jotka ovat melko pätkiä eikä naisseuraa puutu.
Vaikka olisit 2,5 metriä pitkä, se ei tarkoita että naiset kiinnostuvat sinusta.
Ymmärsitkö?
Selvä ymmärrän. Toiset haluaa vain että mies on pitkä
Moni pitää itseään ihan kivan näköisenä, mikä kuvastaa tervettä itsetuntoa ja on ihan hyvä asia. Mutta varmasti ei enemmistö vastaantuljoista olisi asiasta samaa mieltä. Joten ehkä kannattaa niihin luonteen ominaisuuksiin ja ulosantiin kiinnittää enempi huomiota kuin siihen omaan ulkonäköön. Tavallisenkin näköinen mies on hurmaava, kun osaa käyttäytyä ja olla hurmaava yms.
Käy sellaisissa baareissa ja klubeissa, joissa käy ulkomaalaistaustaisia naisia. Käyttäytyvät paremmin kuin suomiakat.
Vierailija kirjoitti:
Käy sellaisissa baareissa ja klubeissa, joissa käy ulkomaalaistaustaisia naisia. Käyttäytyvät paremmin kuin suomiakat.
Ja huonosti suomea osaavina he eivät koskaan tajua, kuinka kömpelö ukko on naisten kanssa suustaan. Ja ettei hän sen takia ole kelvannut suomalaisille.
Vierailija kirjoitti:
On se vaikeaa löytää naista
No mutta sullahan on tänään treffit sen naisen kotona, eiks olekkin, Allu?
Oon miettiny oonko liian pitkä. Siksi naiset ei kiinnostu
Helkkari tätä mun velkakierrettä hajoo kyl pää
Muista sitten kirjoittaa tännekin, kuinka ne eilen ilmoittamasi treffit meni. Kaikkia kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Muista sitten kirjoittaa tännekin, kuinka ne eilen ilmoittamasi treffit meni. Kaikkia kiinnostaa.
En usko et Allu ymmärtää mistä on kyse, koska ei muista eilistä valhettaan tämän päivän treffeistä.
Kohta on treffit ja mitä sitten?
Vieläkö tää sössöpössö vinkuu?
Kuinka psyykkisesti vakavasti sairas pitää aikuisen ihmisen olla, että jälki on tuon näköistä?
Ei ihme, ettei naisia kiinnosta..
Se, että äitis ja/tai mummos on joskus sua kehaissu, ei suinkaan tarkoita, että se olisi totta.
Yksikään täyspäinen, eikä kyllä kukaan muukaan, nainen ole niin epätoivoinen eikä yksinäinen, että kelpuuttaisi tuollaisen alati jankuttavan ja ulisevan, äitihahmoa haikailevan, naisia halveksuvan ja esineellistävän, joka hamuaa naista vain ilmaiseksi kotiorjakseen ja seksilelukseen, ja joka on kaikenlisäksi vielä aivokuolleen ameeban äo:lla varustettu, olemattoman impulssin hallinan omaava, mt-ongelmainen, aggressiivinen, sosiaalisesti kyvytön, ja arvatenkin vielä pienimunainen.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tää sössöpössö vinkuu?
Kuinka psyykkisesti vakavasti sairas pitää aikuisen ihmisen olla, että jälki on tuon näköistä?
Ei ihme, ettei naisia kiinnosta..
Se, että äitis ja/tai mummos on joskus sua kehaissu, ei suinkaan tarkoita, että se olisi totta.
Yksikään täyspäinen, eikä kyllä kukaan muukaan, nainen ole niin epätoivoinen eikä yksinäinen, että kelpuuttaisi tuollaisen alati jankuttavan ja ulisevan, äitihahmoa haikailevan, naisia halveksuvan ja esineellistävän, joka hamuaa naista vain ilmaiseksi kotiorjakseen ja seksilelukseen, ja joka on kaikenlisäksi vielä aivokuolleen ameeban äo:lla varustettu, olemattoman impulssin hallinan omaava, mt-ongelmainen, aggressiivinen, sosiaalisesti kyvytön, ja arvatenkin vielä pienimunainen.
Hei, älä pidättele, sano vaan ihan suoraan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita merkkivaatteet päälle niin että logot ja kello näkyy merkkiä myöten.
Mulla on gant kello ja hienot vaatteet. Ei auta mitää
Tyhjä katse paljastaa sinut. Ei siinä kello ja kuteet mitään auta.
Vierailija kirjoitti:
Oon miettiny oonko liian pitkä. Siksi naiset ei kiinnostu
Laurikin sai naisen vaikka on päätä pidempi kuin sinä. Eli ei voi johtua pituudesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on jopa julkkis-miehiä, jotka ovat melko pätkiä eikä naisseuraa puutu.
Vaikka olisit 2,5 metriä pitkä, se ei tarkoita että naiset kiinnostuvat sinusta.
Ymmärsitkö?
Selvä ymmärrän. Toiset haluaa vain että mies on pitkä
No, pitkä on edustuskelpoinen. Mutta sinun tapauksessa muut seikat vesittää pituuden merkityksen 5 - 0. Joten pituudella on turha ratsastaa.
Joko ostit sen HSL:n kuukailipun ja panit rahasi syövän autonromun paaliin.?
Vierailija kirjoitti:
Kohta on treffit ja mitä sitten?
No ei varmasti ole.
Olet kyllä palstan ärsyttävin, lapsellisin ja huonoin valehtelija.
Ymmärsitkö?