Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei vain ees pitkä kivan näköinen mies kelpaa naisille

Vierailija
22.03.2026 |

Juu olen yrittänyt ihan tavallisia naisia. Saada treffeille tavata. Ghostaavat eivät halua tavata. Tällästä se on nykyää. Olen vihainen masentaa ja turhauttaa

Kommentit (799)

Vierailija
261/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tämäkin nainen huijaa minua niin herranjumala oon vihainen oon nini vihainen että kyllä sanon suoraa naisille baaris jatkos ja kadulla että te naiset ootte kamalia valehtelijoita,

Vierailija
262/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

menkää te työttömöt töihin, vai saatteko ees töitä hahaha?

Vttu sä tiedä meidän töistä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja onneks mulla on töissä hyvä palkka ja vakityö, ei tarvi tollasia pellejä kuunnella

Sulla ei oo hyvä palkka. Se ei riitä mihinkään, koska olet korviasi myöten veloissa etkä pysty lyhentämään lainaasi ja autosikin on vanha romu.

kyllä on palkkani 16 e tunti ja lisät päälle ja teen vain 4 vuoroa viikossa, en jaksa tehdä 5 vuoroa koska en jaksa mikset sitä tajua, jos tekisin 5 vuoroa ja lisähommia palkkani ois hyvä yli 3000 €

Vierailija
264/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos tämäkin nainen huijaa minua niin herranjumala oon vihainen oon nini vihainen että kyllä sanon suoraa naisille baaris jatkos ja kadulla että te naiset ootte kamalia valehtelijoita,

Itsehän sä valehtelet ihan kaikesta koko ajan.

Vierailija
265/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja onneks mulla on töissä hyvä palkka ja vakityö, ei tarvi tollasia pellejä kuunnella

Sulla ei oo hyvä palkka. Se ei riitä mihinkään, koska olet korviasi myöten veloissa etkä pysty lyhentämään lainaasi ja autosikin on vanha romu.

kyllä on palkkani 16 e tunti ja lisät päälle ja teen vain 4 vuoroa viikossa, en jaksa tehdä 5 vuoroa koska en jaksa mikset sitä tajua, jos tekisin 5 vuoroa ja lisähommia palkkani ois hyvä yli 3000 €

IHAN HYVIN KUULE TIENAAN, OLE SINÄ TYÖTÖN HILJAA 500 € KK TUET SOSSUTUET NAURETTAVAA

Vierailija
266/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän sä valehtelet ihan kaikesta koko ajan.

SORI EN VALEHTELE MULLA ON SE VIESTI TALLESSA TINDERISSÄ ET NAINEN PYYSI KYLÄÄN

Vierailija
267/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea palkka. Et pysty edes lainaasi lyhentämään etkä ostamaan itsellesi uutta autoa. Olet kusessa loppuelämäsi mutta juo lisää.

Vierailija
268/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä valehtelet ihan kaiken: ikäsi, pituutesi, painosi, juopottelusi, palkkasi, velkasi, asuinkuntasi jne.

Vierailija
269/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tajua että naiset sen päättää oletko kivan näköinen,  kiinnostavaa treffiseuraa, parisuhdemateriaalia. Et se mies itse.

Jos todellakaan et kelpaa kenellekään niin vika on sinussa. Ulkomuodossa tai käytöksessä, sosiaalisissa taidoissa. Kaikki ihmiset ei pariudu. 

Sopeudu.

Vierailija
270/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä valehtelet ihan kaiken: ikäsi, pituutesi, painosi, juopottelusi, palkkasi, velkasi, asuinkuntasi jne.

JOO HYVÄÄ JATKOA

Vierailija
271/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei tajua että naiset sen päättää oletko kivan näköinen,  kiinnostavaa treffiseuraa, parisuhdemateriaalia. Et se mies itse.

Jos todellakaan et kelpaa kenellekään niin vika on sinussa. Ulkomuodossa tai käytöksessä, sosiaalisissa taidoissa. Kaikki ihmiset ei pariudu. 

Sopeudu.

varmaa tässä ruikuttamisessa mun luonteessa isot velat ja alkoholi

Vierailija
272/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkea palkka. Et pysty edes lainaasi lyhentämään etkä ostamaan itsellesi uutta autoa. Olet kusessa loppuelämäsi mutta juo lisää.

mitä se sulle kuuluu mulla on silti vakituinen työ mitä sulla on häh hähäh?

Vierailija
273/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä se sulle kuuluu mulla on silti vakituinen työ mitä sulla on häh hähäh?

Keräätkö pulloja kadulla onnea onnea meetkö leipäjonoon ? 

Vierailija
274/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan vanhaksi Allu elää? Tuli mieleen tuosta alkokoholikuolemien karusta ketjusta.

Vierailija
275/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en todellakaa ole pääsen kohta velkajäjjestelyyn loput annetaa anteeksi sit voinkin ostaa itselleni uuden bemarin

Vierailija
276/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkää sinne sossuluukulle luuserit?

Vierailija
277/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko Kehitysvammaliitto auttaa sinua löytämään naisystävän?

Vierailija
278/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko Kehitysvammaliitto auttaa sinua löytämään naisystävän?

EI kiitos en koskaa sekaannu kehitysvammaisiin ja mulla ei ole koskaan ollut kehitysvammaista ja ei tule koskaan.

Vierailija
279/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kehitysvammainen mulla on oppimisvaikeus ja ehkä epävakaa persoona

Vierailija
280/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista mulla on olleet normaaleja.