Ei vain ees pitkä kivan näköinen mies kelpaa naisille
Juu olen yrittänyt ihan tavallisia naisia. Saada treffeille tavata. Ghostaavat eivät halua tavata. Tällästä se on nykyää. Olen vihainen masentaa ja turhauttaa
Kommentit (799)
Vierailija kirjoitti:
On se rankkaa ku tekis mieli kouraista naisen pyllyä.
Tavispullukan kaunii naisen pyllyä sitä oon haaveillu jo vuoden ihme et sekoaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavispullukan kaunii naisen pyllyä sitä oon haaveillu jo vuoden ihme et sekoaa
Mene nukkumaan. Sulla on yöllä töitä.
Sellaisia ne naiset ovat, mä haluan olla vain kaveria ja ghostausta. Onneksi rupsahtavat ja katkeroituvat. Huomaahan sen tältäkin palstalta.
En ymmärrä naisia. On nyt tosi lähellä treffit mut en nyt tiiä haluaako se nähä
Hei tyypit, ei vastata tälle Allulle enää. Jos huomio loppuu tältä kanavalta, ehkä hän tosissaan keskittyy elämänsä parantamiseen. Kaikkea hyvää sulle Allu mutta meidän ajan, hermojen ja hyvän tahdon hyväksikäytto loppuu NYT. Hyvästi.
Allu sinä on juuri hyvä tuollaisena vaikka et kelpaakaan naiselle.
Tais huijata se nainen minua. Meidän piti nähdä. Unohdan naiset en jaksa enää
Hei tyypit, ei vastata tälle Allulle enää. Jos huomio loppuu tältä kanavalta, ehkä hän tosissaan keskittyy elämänsä parantamiseen. Kaikkea hyvää sulle Allu mutta meidän ajan, hermojen ja hyvän tahdon hyväksikäytto loppuu NYT. Hyvästi
En jaksa enää kirjottaa mitää. Naisista on vain harmia huijaavat ei halua nähdä.
Voi tavaton, että näitä miesten itkuvalituksia riittää nykyään!! Päivät kuluu poratessa kun ei saa naista. Ei tulisi mieleenkään ryhtyä parisuhteeseen tuollaisen mieslapsen kanssa, joka koko ajan kiukuttelee kun ei saa jotain mitä haluaa. Et ole sinäkään sisäistänyt sitä, että ne pituudet ja muut asiat ei vaikuta niin paljon kuin miehen luonne. Jos se on kenkku kaikin puolin, ei siinä paljon auta, vaikka olisi kuinka pitkä ja hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Voi tavaton, että näitä miesten itkuvalituksia riittää nykyään!! Päivät kuluu poratessa kun ei saa naista. Ei tulisi mieleenkään ryhtyä parisuhteeseen tuollaisen mieslapsen kanssa, joka koko ajan kiukuttelee kun ei saa jotain mitä haluaa. Et ole sinäkään sisäistänyt sitä, että ne pituudet ja muut asiat ei vaikuta niin paljon kuin miehen luonne. Jos se on kenkku kaikin puolin, ei siinä paljon auta, vaikka olisi kuinka pitkä ja hyvännäköinen.
Ja teissä naisissa ei ole koskaa mitää vikaa???
Naiset mukaa kehuu olet komea ja joo voidaa nähä. Peruu kaiken ja ghostaa naisiin ei voi luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset mukaa kehuu olet komea ja joo voidaa nähä. Peruu kaiken ja ghostaa naisiin ei voi luottaa.
Eli sinä kysyt "olenko sun mielestä komea?" ja nainen vastaa "joo". :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä kysyt "olenko sun mielestä komea?" ja nainen vastaa "joo". :D
Naiset kehuu tinderissä eivät halua nähä en ymmärrä
Varmaa 4 naiset antanu jo pakit mulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat tosi raskaalta ihmiseltä.
Kuvittele jos sulla on 47 tuhatta velkaa. Auto vanha hajoo. Palkasta ei jää mitää. Kauhee elämä
NIO LOPETA SE JUOMINEN NIIN ON TAAS RAHAA PANKISSA. Mikä hitto tuossa on niin helvetin vaikea ymmärtää??!
Tajuatko ei se auta mitää. Lyhennän vaan korkoja vaikka en ees juo!!
Oothan sä ollu dokaamassa, nyt menneenäkin vkloppuna. Älä valehtele :-D