Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei vain ees pitkä kivan näköinen mies kelpaa naisille

Vierailija
22.03.2026 |

Juu olen yrittänyt ihan tavallisia naisia. Saada treffeille tavata. Ghostaavat eivät halua tavata. Tällästä se on nykyää. Olen vihainen masentaa ja turhauttaa

Kommentit (799)

Vierailija
161/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu, tämä on selitetty sulle ties kuinka monta kertaa.

Syy on käytöksesi ja se mitä sisältäsi löytyy. Tai siis ei löydy. Sun jutuissasi ei ole yhtään mitään muuta substanssia kuin ruikuttaa samoja juttuja uudelleen ja uudelleen.

Lue, opiskele, kehitä itseäsi. Muuten kukaan ei tule ikinä jaksamaan sinua.

Jos ja kun vastauksesi on taas "ei kiinnosta lukea, ei opiskella, ei kiinnosta mikään", niin sitten tulet vain jankkaamaan koko loppuelämäsi ajan tätä samaa aivotonta ulinaasi.

Valinta on sinun.

MIksi sitten lukuisia naisia sain 18-35 vuotiaana???

Et ole enää 18-vuotias. 

40 ja nuori vielä en halua perhettä ja lapsia, miksi tätä kukaan ei tajua, tykkään juoda ja käydä baareissa olen sitä tehnyt vuosia jo

Sanoit kyllä aiemmin olevasi jo 42-vuotias.

Vierailija
162/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olen mennyt sit alaspäin lihonut juonut ja en tiiä ruikutan enempi nykyää nii vihainen kun ei saa naista.

No tämähän se sun ongelma on - negatiivinen asenne. Naiset eivät halua ruikuttajaa vaan positiivisen, iloisen miehen. 

No olisitko positiivinen itse jos olet sössinyt elämäs,? juoppokaverit, 47 tuhatta velkaa, velkakierre sulle jää 100 e kk rahaa?  vanha romu auto

No itse asiassa olen tehnyt paljon typeriä asioita elämässäni, mutta koska mennyttä ei saa takaisin niin ihan turha siinä on velloa vaan keskittyä parantamaan ne asiat mitkä voi parantaa. Sen sijaan, että hengailet noiden juoppokavereiden kanssa voisit ottaa vaikka jonkun toisen sivuduunin, joka auttaa sinua saamaan nuo rahat kasaan nopeammin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkää halua työtöntä naista jolla on leveet jalat ei meikkaa ja ole naisellinen, maalaistonttu pirkko

Vierailija
164/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olen mennyt sit alaspäin lihonut juonut ja en tiiä ruikutan enempi nykyää nii vihainen kun ei saa naista.

No tämähän se sun ongelma on - negatiivinen asenne. Naiset eivät halua ruikuttajaa vaan positiivisen, iloisen miehen. 

No olisitko positiivinen itse jos olet sössinyt elämäs,? juoppokaverit, 47 tuhatta velkaa, velkakierre sulle jää 100 e kk rahaa?  vanha romu auto

No itse asiassa olen tehnyt paljon typeriä asioita elämässäni, mutta koska mennyttä ei saa takaisin niin ihan turha siinä on velloa vaan keskittyä parantamaan ne asiat mitkä voi parantaa. Sen sijaan, että hengailet noiden juoppokavereiden kanssa voisit ottaa vaikka jonkun toisen sivuduunin, joka auttaa sinua saamaan nuo rahat kasaan nopeammin. 

Mulla on mutta ei silti velka lyhene, se tarvis jo satoja euroja, mä saan korkeintaa 400ei se riitä. laskin et 300 kk pitäs lyhentää velkaa, vuodes saisi 5000 € pois, sitten se alkais, muttakun kaikki maksaa ruoka ja eläminen se vaatisi ainaski 700 e kk lisää

Vierailija
165/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on mutta ei silti velka lyhene, se tarvis jo satoja euroja, mä saan korkeintaa 400ei se riitä. laskin et 300 kk pitäs lyhentää velkaa, vuodes saisi 5000 € pois, sitten se alkais, muttakun kaikki maksaa ruoka ja eläminen se vaatisi ainaski 700 e kk lisää

Ei ole mitää järkee, 3-4 v pitäs auto hommata jo parempi 7000 € en tiedä mistä ne rahat revin ja pystyn lyhentää auton kk erää

Vierailija
166/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

äsken katsoin omaa profiilikuvaani onpas ihan hyvältä näyttävä mies ja hyvä kuva mut en vaa tajua naisia

Vierailija
167/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

äsken katsoin omaa profiilikuvaani onpas ihan hyvältä näyttävä mies ja hyvä kuva mut en vaa tajua naisia

Ehkä ne ovat liian tasokkait anaisia mitä etsin ja kauniita, ehkä se on juuri näin

Vierailija
168/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitää järkee, 3-4 v pitäs auto hommata jo parempi 7000 € en tiedä mistä ne rahat revin ja pystyn lyhentää auton kk erää

Mene töihin. Vietät tällä palstalla ihan tuhottoman paljon aikaa ruikuttamassa turhuuksia. Jos olisit töissä senkin ajan, olisi velka jo maksettu.

Vierailija
169/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan edes ottaisi tuollaista ainaista valittajaa? Varmasti olisit samanlainen kitisijä parisuhteessakin vaikka mistä syystä. Pitäisiköhän elintavoille tehdä muutos jos olet 10 vuotta jo täällä vinkunut eikä ole muutosta tapahtunut naisrintamalla. Luuletko että ehkä 10 vuoden päästä joku nainen kiinnostuu jos jatkat tuota itsesäälissä avautumista?

Vierailija
170/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin. Vietät tällä palstalla ihan tuhottoman paljon aikaa ruikuttamassa turhuuksia. Jos olisit töissä senkin ajan, olisi velka jo maksettu.

et tajua teen 2 työtä velka ei lyhene

Vierailija
171/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan edes ottaisi tuollaista ainaista valittajaa? Varmasti olisit samanlainen kitisijä parisuhteessakin vaikka mistä syystä. Pitäisiköhän elintavoille tehdä muutos jos olet 10 vuotta jo täällä vinkunut eikä ole muutosta tapahtunut naisrintamalla. Luuletko että ehkä 10 vuoden päästä joku nainen kiinnostuu jos jatkat tuota itsesäälissä avautumista?

Ei vaan 2 v sitte sain vielä baareista naisia kyllä kiinnostui vaikka ruikutin se pitää törmätä vaa oikeenlaiseen naiseen, en valita livenä näin paljoo osaan keskustella muustakin mitä ihmettä, täälä nyt ruikutan kai jonkin pakkomielle

Vierailija
172/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuten kovin kiihottava idea: humalainen, kaljamahainen ja kaljuuntuva yli 40-vuotias neitsyt yrittää hikoilevin käsin laittaa kortsua päälleen. hyh hyh.

Vierailija
173/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ainakaan käy joku maahinen..pitää olla 180+cm ja iso kalu, fiksu,pärjätä taloudellisesti ja muutenkin itse,sekä komea. Osata pukeutua,huolehtia hygieniasta, suomalainen tai suomen-ruotsalailen tms.länsimaalainen. Ja auto käytössä.

Fiksu? Kun itselläsi tuo kirjoitustaito on kuin alakoululaisella. Kirjoitusvirheitä ja pilkut missä sattuu, ei anna kovin fiksua kuvaa sinusta, lähinnä päinvastoin. Olet varmasti joku lähibaarin pubiruusu.

Vierailija
174/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole muuten kovin kiihottava idea: humalainen, kaljamahainen ja kaljuuntuva yli 40-vuotias neitsyt yrittää hikoilevin käsin laittaa kortsua päälleen. hyh hyh.

Mitä sitte jos on kaljamaha, onko sillä väliä?

Vierailija
175/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä sitte jos vanhenee on 40 v olet todella sairas ikävä ihminen?

Vierailija
176/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkää halua työtöntä naista jolla on leveet jalat ei meikkaa ja ole naisellinen, maalaistonttu pirkko

Nou hätä kun sulla on varaa valita! Onnea matkaan!

Vierailija
177/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä sitte jos vanhenee on 40 v olet todella sairas ikävä ihminen?

EI MULLEKKAA KELPAA RUMA NAINEN JOKA ON PIERUVERKKAREISSA JA CROKSEISSA ÄLLÖTTÄVÄ TONTTU

Vierailija
178/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nou hätä kun sulla on varaa valita! Onnea matkaan!

TODELLAKI ON KOSKA OLEN PITKÄ JA KOMEA TULE VAIKKA KATSOMAA

Vierailija
179/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan 2 v sitte sain vielä baareista naisia kyllä kiinnostui vaikka ruikutin se pitää törmätä vaa oikeenlaiseen naiseen, en valita livenä näin paljoo osaan keskustella muustakin mitä ihmettä, täälä nyt ruikutan kai jonkin pakkomielle

No mitä sinä luulet tuolla ruikuttamisella saavuttavan? Mene sinne ulos niitä naisia iskemään tai yrittämään. 

Vierailija
180/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MULLE KELPAIS PYÖREE NAINEN SOPIVASTI VAIKKA SIL OIS KALJAMAHA EI MUA HAITTAISI

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan