Ei vain ees pitkä kivan näköinen mies kelpaa naisille
Juu olen yrittänyt ihan tavallisia naisia. Saada treffeille tavata. Ghostaavat eivät halua tavata. Tällästä se on nykyää. Olen vihainen masentaa ja turhauttaa
Kommentit (799)
NO MENE JO NYT SITTEN POIS ULISEMASTA!! SAMAA ROSKAA KYMMENEN VUOTTA!!!
Uli uli. Yhyyy!! En ymmärrä, Olen Allu. Uli uli.
Kaunis nainen onki mun tyyppiä aah oon innoissani
Kyllä saan kauniita naisia ja hän sanoi olen kivan näkönen
Jaaha nyt löytyi mielikuvitusnainen.
Saispa vielä yöseuraa sitä eniten kaipaan ja kourasta pyllystä aah
Vierailija kirjoitti:
Saispa vielä yöseuraa sitä eniten kaipaan ja kourasta pyllystä aah
Etkös sinä ole yötöissä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saan kauniita naisia ja hän sanoi olen kivan näkönen
Nyt on taas sekavaa settiä.
Hei, meille saat valehdella, koska emme me sinusta välitä, mutta on säälittävää että valehtelet eniten itsellesi.
Sanotaa jos naisella ois vielä kaljamaha ja tosi tiukat farkut jalas ja lyhyt takki unelma aah
Vierailija kirjoitti:
Huomenna on treffit
Mukavia treffejä!
Vierailija kirjoitti:
Sanotaa jos naisella ois vielä kaljamaha ja tosi tiukat farkut jalas ja lyhyt takki unelma aah
Mitäpä tuohon sanoisi? Muuta kuin että kenen unelmamies sinä olet?
Unelmien nainen ois isot tissit 185 cm pitkä. Meikkaa. Kaljamaha. Pyöree vähän käyttää tiukkoja farkkuja aah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä tuohon sanoisi? Muuta kuin että kenen unelmamies sinä olet?
Sitä en osaa sanoa mutta näillä mennään
Luulisi että kelpaisin ees kaljamahaiselle naiselle sitte on outoa jos ei kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saisi olla mahaa. Ei saisi juoda alkoholia käydä yökerhoissa. Ei saisi olla iso velka. Ihme touhua.
Miten suhtautuisit itse mahakkaaseen, reippaasti alkoa käyttävään, yökerhoissa viihtyvään, isovelkaiseen naiseen?
Esim tuksuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saisi olla mahaa. Ei saisi juoda alkoholia käydä yökerhoissa. Ei saisi olla iso velka. Ihme touhua.
Miten suhtautuisit itse mahakkaaseen, reippaasti alkoa käyttävään, yökerhoissa viihtyvään, isovelkaiseen naiseen?
Esim tuksuun?
Mulla on isompi maha kun sillä mittasin 116 cm vyötärö
Oon huomannut saman, että pitkä mies on vaan huonompi naisten mielestä eikä voi kelvata ollenkaan... Itsekin olen hyväksynyt jo sen tosiasian, että jään yksinäiseksi jämämieheksi koko loppuelämäksi...
Ei jaksa enää naisia kiitos ja hei.