Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei vain ees pitkä kivan näköinen mies kelpaa naisille

Vierailija
22.03.2026 |

Juu olen yrittänyt ihan tavallisia naisia. Saada treffeille tavata. Ghostaavat eivät halua tavata. Tällästä se on nykyää. Olen vihainen masentaa ja turhauttaa

Kommentit (799)

Vierailija
181/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan edes ottaisi tuollaista ainaista valittajaa? Varmasti olisit samanlainen kitisijä parisuhteessakin vaikka mistä syystä. Pitäisiköhän elintavoille tehdä muutos jos olet 10 vuotta jo täällä vinkunut eikä ole muutosta tapahtunut naisrintamalla. Luuletko että ehkä 10 vuoden päästä joku nainen kiinnostuu jos jatkat tuota itsesäälissä avautumista?

Ei vaan 2 v sitte sain vielä baareista naisia kyllä kiinnostui vaikka ruikutin se pitää törmätä vaa oikeenlaiseen naiseen, en valita livenä näin paljoo osaan keskustella muustakin mitä ihmettä, täälä nyt ruikutan kai jonkin pakkomielle

No mitä sinä luulet tuolla ruikuttamisella saavuttavan? Mene sinne ulos niitä naisia iskemään tai yrittämään. 

NO EN RUIKUTTANU ennen ku sain naisia se on vaan pahentunu ku ei enää saa

Vierailija
182/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen todella nykyää sekoamassa on niin paljon tavispullukoita kauniita kelpais heti minulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei ainaskaa haittaa jos naisella on kaljamaha, hoikat ei kiinnosta

Vierailija
184/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu, se johtuu vaikeasta kehitysvammastasi. Olet noin 3-vuotiaan lapsen tasolla henkisesti ja älyllisesti.

Vierailija
185/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MULLE KELPAIS PYÖREE NAINEN SOPIVASTI VAIKKA SIL OIS KALJAMAHA EI MUA HAITTAISI

MUTTA KUN SÄ ET KELPAA KENELLEKÄÄN.

Vierailija
186/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellekään ei ole luvattu puolisoa. Jotkut ei löydä koskaan, vaikka omistavat huippu ulkonäön ja kultaisen luonteen. Hyvä ulkonäköään ei takaa yhtään mitään.  Tai sitten on niin ruma luonne, mikä saa koko ihmisen olemuksen vastemieliseksi. 

Vierailija
187/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kelpasin nuorempana ja oon seurustellu se lasketaan sori nyt vaan :D

Vierailija
188/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu, se johtuu vaikeasta kehitysvammastasi. Olet noin 3-vuotiaan lapsen tasolla henkisesti ja älyllisesti.

Ei ole todettu kehitysvammaa olen käynyt psykiatrilla mikset tätä tajua?

Vierailija
189/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olen mennyt sit alaspäin lihonut juonut ja en tiiä ruikutan enempi nykyää nii vihainen kun ei saa naista.

No tämähän se sun ongelma on - negatiivinen asenne. Naiset eivät halua ruikuttajaa vaan positiivisen, iloisen miehen. 

No olisitko positiivinen itse jos olet sössinyt elämäs,? juoppokaverit, 47 tuhatta velkaa, velkakierre sulle jää 100 e kk rahaa?  vanha romu auto

No itse asiassa olen tehnyt paljon typeriä asioita elämässäni, mutta koska mennyttä ei saa takaisin niin ihan turha siinä on velloa vaan keskittyä parantamaan ne asiat mitkä voi parantaa. Sen sijaan, että hengailet noiden juoppokavereiden kanssa voisit ottaa vaikka jonkun toisen sivuduunin, joka auttaa sinua saamaan nuo rahat kasaan nopeammin. 

Mulla on mutta ei silti velka lyhene, se tarvis jo satoja euroja, mä saan korkeintaa 400ei se riitä. laskin et 300 kk pitäs lyhentää velkaa, vuodes saisi 5000 € pois, sitten se alkais, muttakun kaikki maksaa ruoka ja eläminen se vaatisi ainaski 700 e kk lisää

Ei ole mitää järkee, 3-4 v pitäs auto hommata jo parempi 7000 € en tiedä mistä ne rahat revin ja pystyn lyhentää auton kk erää

Mene töihin. Vietät tällä palstalla ihan tuhottoman paljon aikaa ruikuttamassa turhuuksia. Jos olisit töissä senkin ajan, olisi velka jo maksettu.

et tajua teen 2 työtä velka ei lyhene

Ota kolmas työ. Aikaa sinulla näyttää turhuuksiin riittävän.

Vierailija
190/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykiatri on todennäköisesti vain hoitanut mielenterveysongelmiasi. Hakeudu lääkäriin niin saat kehitysvammasi diagnosoitua.

Vierailija
191/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jankkaat tuota, että kelpasit nuorempana? Mitä se sinua NYT auttaa? Jestas, että käyt hermoille ihan jo netin välityksellä. En kestäis varmasti kymmentä minuuttia tätä hemmoa livenä.

Vierailija
192/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykiatri on todennäköisesti vain hoitanut mielenterveysongelmiasi. Hakeudu lääkäriin niin saat kehitysvammasi diagnosoitua.

En halua

Vierailija
193/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jankkaat tuota, että kelpasit nuorempana? Mitä se sinua NYT auttaa? Jestas, että käyt hermoille ihan jo netin välityksellä. En kestäis varmasti kymmentä minuuttia tätä hemmoa livenä.

KOSKA MÄ HALUAN NAISTA KOSKEA JA SEKSIÄ YÖSEURAA MIKSET TÄTÄ TAJUA OLEN OLLUT JO TARPEEKS PUUTTEES, MULLA EI OLE RAHAA MAKSULLISIIN 100 € 

Vierailija
194/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua

Se voisi auttaa sinua paljon, kun tietäisit tarkalleen millainen kehitysvamma sinulla on.

Vierailija
195/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo valheet on kanssa aika suuri turn-off. Joskus olet käynyt terapiassa, joskus et. Joskus sulla on todettu lievä kehitysvamma, joskus ei. Joskus sut on tutkittu läpikotaisin, joskus ei.

Myös valheesi entisistä suhteistasi heittelevät laidasta laitaan; joskus 5 vuotta, joskus pari viikkoa, joskus 3kk. 

Joskus juot jatkuvasti, joskus et ollenkaan.

Joskus käyt salilla, joskus sun taytyisi ruveta käymään salilla.

Joskus käyt maksullisissa, joskus et ole koskaan käynyt heillä.

Kai sinäkin nyt ymmärrät, että on mahdotonta auttaa ihmistä joka ei pysty kertomaan totuutta??

Vierailija
196/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KOSKA MÄ HALUAN NAISTA KOSKEA JA SEKSIÄ YÖSEURAA MIKSET TÄTÄ TAJUA OLEN OLLUT JO TARPEEKS PUUTTEES, MULLA EI OLE RAHAA MAKSULLISIIN 100 € 

JOUDUTAAN ME NAISETKIN OLEMAAN ILMAN SEKSIÄ JA SIIHEN ON VAIN SOPEUDUTTAVA.

Vierailija
197/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo valheet on kanssa aika suuri turn-off. Joskus olet käynyt terapiassa, joskus et. Joskus sulla on todettu lievä kehitysvamma, joskus ei. Joskus sut on tutkittu läpikotaisin, joskus ei.

Myös valheesi entisistä suhteistasi heittelevät laidasta laitaan; joskus 5 vuotta, joskus pari viikkoa, joskus 3kk. 

Joskus juot jatkuvasti, joskus et ollenkaan.

Joskus käyt salilla, joskus sun taytyisi ruveta käymään salilla.

Joskus käyt maksullisissa, joskus et ole koskaan käynyt heillä.

Kai sinäkin nyt ymmärrät, että on mahdotonta auttaa ihmistä joka ei pysty kertomaan totuutta??

No Allu, vastaappa nyt näihin ja kerro koko totuus. Ehkä sitten voimme auttaa. Jos et vastaa, niin kukaan meistä ei vastaa sulle enää mitään; hukkaat aikaamme valheinesi.

Vierailija
198/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset saa aina seksiä

Vierailija
199/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu, tämä on selitetty sulle ties kuinka monta kertaa.

Syy on käytöksesi ja se mitä sisältäsi löytyy. Tai siis ei löydy. Sun jutuissasi ei ole yhtään mitään muuta substanssia kuin ruikuttaa samoja juttuja uudelleen ja uudelleen.

Lue, opiskele, kehitä itseäsi. Muuten kukaan ei tule ikinä jaksamaan sinua.

Jos ja kun vastauksesi on taas "ei kiinnosta lukea, ei opiskella, ei kiinnosta mikään", niin sitten tulet vain jankkaamaan koko loppuelämäsi ajan tätä samaa aivotonta ulinaasi.

Valinta on sinun.

En halua lukea, ei kiinnosta oikee kirjat, haluan kehtyyä maksella velkoja juoda vähempi, vaikeeta tämä on, painoaki olis kiva saada pois.

Aivan. Et halua lukea, et opiskella. Pysyt siis loppuelämäsi ajan samana vajaaälyisenä jankkaajana, jota kukaan nainen ei jaksa kuunnella. Onnitteluni.

N49

Jos kuitenkin lainaisit kirjastosta selkokirjoja ja lukisit selkokehtiä. Kirjoitustaitosi kehittyisi ja saisit muuta ajateltavaa. Kokeilisit ja jatkaisit, jos lukeminen sopisikin sinulle. 

Vierailija
200/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset saa aina seksiä

Ei saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä