Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suojaosan postamisessa ei ollut mitään järkeä

Vierailija
22.03.2026 |

Orponpurran hallituksen tekemässä suojaosan poistamisessa ei ollut mitään järkeä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joko on paljon saatu naisia palkattua politiikkaan ja valtion virastoihin suojaosan poistolla? 

Vierailija
42/45 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko on saatu Elyyn ja Valtioneuvoston kansliaan naisia töihin miesten iloksi suojaosien poistolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuthan ovat olleet täysin kokoomuksen kumileimasimia hallituksessa.

Vai olisko kuitenkin päinvastoin :)

Vierailija
44/45 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maassa ei ole ollut mitään järkeä enää 1980-luvun jälkeen. Päättäjät ovat pelkkiä ylimielisiä kusipäitä.

Vierailija
45/45 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilotyöskentely nakertaa kokoaikaisista työpaikoista. Ymmärrän idean uudistuksen takaantta vaikka moni muu kokee että ei ymmärrä. Lain henki on näin selkeämpi mikä poistaa sameutta vedestä niinsanotusti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä