Ei kovin hyvin mene, 47 tuhatta velkaa, alko ongelma ja huonot kaverit eikä rahaa ole
No mä olen vähän jumissa, juon alkoholia, velkakierre, rahaa ei ole, vakituinen työ, ei jää mitää kätee, en saa mitää elämässä ,kaikki kaverit juo alkoholia, mitä tässä voisi tehdä?
Kommentit (64)
Naisen saaminen nuorena ei tarkoita että saat naista myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Miten se velka ei vähene yhtään vaikka vuodesta toiseen makselet? Edes tonnilla?
Korot ja kulut ja surkea liksa. Allu on kouluttamaton, täysin oppimiskyvytön juntti, joka tekee alkeellisia hanttihommia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ilmeisesti vielä tarpeeksi pohjalla, kun jatkat samaan malliin. Kohta menee työpaikka, oikeassa elämässä olisi mennyt jo. Ehkä sitten hakeudut hoitoon. Jos et itse valitse, kehosi valitsee kohta puolestasi, ei se loputtomiin kestä.
Ja valinnalla tarkoitan avun hakemista. Yksin et tuosta enää selviä, onhan se jo nähty.
Allu ei ota apua vastaan. Oli terapiassa ja alkoi vainota tätä ---> hoitosuhde katkaistiin.
Allu on "vähän jumissa" yhdettätoista vuotta. Pakko olla jonkinlainen ennätys alustalla roikkuvien rasittavien jankuttajien joukossa. Onko Huoriskaan yhtä pitkäaikainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se velka ei vähene yhtään vaikka vuodesta toiseen makselet? Edes tonnilla?
Korot ja kulut ja surkea liksa. Allu on kouluttamaton, täysin oppimiskyvytön juntti, joka tekee alkeellisia hanttihommia.
En sentää ole ulosotossa ja työtön oletko sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Koska juon alkoholia
Vierailija kirjoitti:
Lopeta juominen ja ala miettimään mikä on elämässä tärkeää. Toinen vaihtoehto on jatkaa nykymenolla. Jossain vaiheessa pysähdys tulee kuitenkin. Joko terveys sakkaa, rahat loppuvat tai saat kenkää töistä. Sitten kun on työtön ja rahaton niin saa yksinäisenä surkutella mikä meni pieleen.
Töitä ainaski 10 v eteenpäin
Vierailija kirjoitti:
Allu on "vähän jumissa" yhdettätoista vuotta. Pakko olla jonkinlainen ennätys alustalla roikkuvien rasittavien jankuttajien joukossa. Onko Huoriskaan yhtä pitkäaikainen?
Valis on. Ne on Allun kanssa seniori-palstailijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko naiset ei joisi alkoholia, ovat velkaantuneita ulosotossa, mitä tämä nyt on?
Naiset voivat tehdä ja olla noita kaikkia, mutta naiset eivät ruikuta surkeuttaan päivästä toiseen jankaten yksiä ja samoja asioita.
Naiset elävät elämäänsä ja tekevät parhaansa.
Mutta kelpaavatko miehille?
Miten lihava työtön nainen kelpaa miehille? Sama asia?
Mulla sentää töitä mut en tajua vaa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Et tajua koska älyllinen kapasiteettisi on niin alhainen. Kannattaisi uskoa mitä naiset sinulle täällä kertovat, mikset kelpaa. Mutta ethän sinä usko.
Kaikki on mahdollista.
Ole ensin ilman alkoa, ulkoile ja lue tee vapaalla kivoja juttuja. Jätä huono seura.
Pikkuhiljaa alkaa selviää mikä on parempi vaihtoehto. Tsemppiä muutokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko naiset ei joisi alkoholia, ovat velkaantuneita ulosotossa, mitä tämä nyt on?
Naiset voivat tehdä ja olla noita kaikkia, mutta naiset eivät ruikuta surkeuttaan päivästä toiseen jankaten yksiä ja samoja asioita.
Kelpaavat ja eivät. Eivät silti valita eivätkä uikuta vaan elävät omaa elämäänsä ja tekevät parhaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tajua koska älyllinen kapasiteettisi on niin alhainen. Kannattaisi uskoa mitä naiset sinulle täällä kertovat, mikset kelpaa. Mutta ethän sinä usko.
Tiedän että mussa on vikoja. Mitä sitten pitäs tehdä? Kelpaako mt potilas työtön nainen sit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaavat ja eivät. Eivät silti valita eivätkä uikuta vaan elävät omaa elämäänsä ja tekevät parhaansa.
No sitten juon ja meen baariin.
Nuorempana kelpasin kyllä. Silti olen ok näkönen vakityö ja käytän siistejä vaatteita
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana kelpasin kyllä. Silti olen ok näkönen vakityö ja käytän siistejä vaatteita
Ehkä yritän vääränlaisia liian tasokkaita naisia
Ja valinnalla tarkoitan avun hakemista. Yksin et tuosta enää selviä, onhan se jo nähty.