Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kovin hyvin mene, 47 tuhatta velkaa, alko ongelma ja huonot kaverit eikä rahaa ole

Vierailija
21.03.2026 |

No mä olen vähän jumissa, juon alkoholia, velkakierre, rahaa ei ole, vakituinen työ, ei jää mitää kätee, en saa mitää elämässä ,kaikki kaverit juo alkoholia, mitä tässä voisi tehdä?

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nautit😍😍😍🥰🥰😘😘😘

Vierailija
62/86 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta eri kaupunkiin, lopeta yhteydenpito vanhoihin "kavereihin" ja lopeta viinan kittaus. Vaihda harrastus urheiluun ja kirjoihin tai muuhun edes etäisesti itseä ja ajatusta stimuloivaan tekemiseen. Jos olet paskalla koulupohjalla, mene kouluun ja opiskele uusi ammatti.

Sitten painu töihin ja maksele tuo oikeasti PIENI velka pois ja ala elämään elämääsi. 

47k velka on perus autalaina ei sen kummempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta eri kaupunkiin, lopeta yhteydenpito vanhoihin "kavereihin" ja lopeta viinan kittaus. Vaihda harrastus urheiluun ja kirjoihin tai muuhun edes etäisesti itseä ja ajatusta stimuloivaan tekemiseen. Jos olet paskalla koulupohjalla, mene kouluun ja opiskele uusi ammatti.

Sitten painu töihin ja maksele tuo oikeasti PIENI velka pois ja ala elämään elämääsi. 

En muuta, tajuatko mulla on täälä vakituinen työ mitä sä meinaat?

Vierailija
64/86 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se velka lyhene tajuatko tajuatko vaikka käyn töissä

Vierailija
65/86 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sentää töitä mut en tajua vaa naisia.

Et tajua koska älyllinen kapasiteettisi on niin alhainen. Kannattaisi uskoa mitä naiset sinulle täällä kertovat, mikset kelpaa. Mutta ethän sinä usko.

Tiedän että mussa on vikoja. Mitä sitten pitäs tehdä? Kelpaako mt potilas työtön nainen sit?

Näyttää useinkin kelpaavan, jos ihminen vain tekee muutakin kuin vain ryyppää, ulisee ja jankkaa. Nämä ovat paha ongelma. 

Mielenterveysongelma tai työttömyys sen sijaan voivat sattua kenelle tahansa. 

No kai sitte on, sentää käyn töissä vaikka jankkaan ja ulisen ihan saman

Vierailija
66/86 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei kukaa kirjota mitään? tuskin teillä tälläsiä velkoja on

Vierailija
67/86 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo ihmiset on tommosia ei kirjota mitää, antaa olla koko sivusto.

Vierailija
68/86 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit tänkin ajan mitä olet tätä samaa avausta jankanut tällä pastalla vaikka pulloja ja marjoja keräten, olisi velkasi kuitattu jo ajat sitten. Viinaa et olisi ehtinyt juoda niiden huonojen kavereiden kanssa ja maha olisi hyötyliikunnan myötä kadonnut. Elämäntilanteesi olisi hyvä ja ehkä joku nainenkin kiinnostuisi miehestä, joka ei ruikuta vaan toimii. 

Vierailija
69/86 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit tänkin ajan mitä olet tätä samaa avausta jankanut tällä pastalla vaikka pulloja ja marjoja keräten, olisi velkasi kuitattu jo ajat sitten. Viinaa et olisi ehtinyt juoda niiden huonojen kavereiden kanssa ja maha olisi hyötyliikunnan myötä kadonnut. Elämäntilanteesi olisi hyvä ja ehkä joku nainenkin kiinnostuisi miehestä, joka ei ruikuta vaan toimii. 

Joo no mä en toimi on mt ongelmia ja alkoholi ja kaikkee, en kerää pulloja mulla on toinen työ, mutta silti velka ei lyhene

Vierailija
70/86 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä kehut että sulla menee hyvin.

Vierailija
71/86 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole velkoja eikä alkoholiongelmaa. Töitä on niin paljon kuin jaksan tehdä. Mutta ethän sä ole kiinnostunut elämänhallinnasta.

Vierailija
72/86 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muuta, tajuatko mulla on täälä vakituinen työ mitä sä meinaat?

Mikä työ voi olla sellainen, että voit kirjoittaa tänne tauotta 7.00 - 22.59 välisen ajan? Et sä siinä välissä ehdi töitä tekemään. Ja kai sinun pitää nukkuakin, joten teoriassa sinulla saattaisi olla viisi tuntia vuorokaudessa aikaa tehdä töitä, jos teet etätöitä ja työmatkoihin ei kulu aikaa. 

Maksetaanko noin mitättömästä työpanoksesta jotain? Kerro mitä teet työksesi?

Vierailija
73/86 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äkkiäkös saisit lainaa pienemmäksi kun laittaisit alkoholiin menevän rahan ylimääräisiin lainanlyhennyksiin. Jos mitenkään kohtuullinen matka töihin niin auto pois ja pyörä käyttöön. 

Vierailija
74/86 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon velkaa Klarnalle sadan euron verran kahdesta kirjatilauksesta, mutta maksan laskut heti kun Adlibris toimittaa ne kirjat jostain ulkomaanvarastosta.

Vierailija
75/86 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣

Vierailija
76/86 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No äkkiäkös saisit lainaa pienemmäksi kun laittaisit alkoholiin menevän rahan ylimääräisiin lainanlyhennyksiin. Jos mitenkään kohtuullinen matka töihin niin auto pois ja pyörä käyttöön. 

Ei se tollo mitään lainaa lyhennä, maksaa vain korkoja 700e/kk. Viinasta ei voi luopua, ei myöskään autosta jonka kuluihin uppoaa järjetön määrä rahaa.

Vierailija
77/86 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tollo mitään lainaa lyhennä, maksaa vain korkoja 700e/kk. Viinasta ei voi luopua, ei myöskään autosta jonka kuluihin uppoaa järjetön määrä rahaa.

en tietenkää laita autoa pois tajuatko kuljen sillä töihin ja tarvin sitä, jos myyn en saa ikinä autoa meen vaa alemmas, no niin maksankin

Vierailija
78/86 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo no mä en toimi on mt ongelmia ja alkoholi ja kaikkee, en kerää pulloja mulla on toinen työ, mutta silti velka ei lyhene

Jotkut toiset lyhentävät 5 kertaa suurempaa asuntolainaa. Opintolainaakin yhtä paljon kuin sinulla pelivelkoja. Ja niillä on perhekin elätettävänä.

Koita nyt ryhdistäytyä hyvä mies. Naisen puutettakin valitat. Ei tuollaista valittavaa vätystä kukaan nainen huoli kivireekseen ja riesakseen.

Vierailija
79/86 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta kun on korkoja niin paljon se vaatisi ainaski 500 € kk lyhennyksen ei riitä rahat toisestakaa töistä, elämiseenkin pitää jäädä

Vierailija
80/86 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei auta kun on korkoja niin paljon se vaatisi ainaski 500 € kk lyhennyksen ei riitä rahat toisestakaa töistä, elämiseenkin pitää jäädä

Mulla on vielä muitakin kuluja nyt menee autoon jo 160 € lisää, sit kesällä katsastus vielä lisää 50 € 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä