Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kovin hyvin mene, 47 tuhatta velkaa, alko ongelma ja huonot kaverit eikä rahaa ole

Vierailija
21.03.2026 |

No mä olen vähän jumissa, juon alkoholia, velkakierre, rahaa ei ole, vakituinen työ, ei jää mitää kätee, en saa mitää elämässä ,kaikki kaverit juo alkoholia, mitä tässä voisi tehdä?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa nyt rehellisesti, mikä on se summa mikä sulla menee kuukaudessa juomiseen?

Vierailija
82/86 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropa nyt rehellisesti, mikä on se summa mikä sulla menee kuukaudessa juomiseen?

olen pitänyt taukoa jo monta viikkoa, mut varmaan joku 100-130 € kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiseksi jätät kaverisi. Varmasti on vaikeata. Tee kaikkesi päästäksesi eroon alkoholista, lienee helpompaa ilman sitä käyttäviä "kavereita."

En pääse alkoholista eroon koska myös naiset vie mua baarissa, haluan naista, missä muualla naisia olisi?

Kukaan tollasta pllunvinkujaa halua.

Vierailija
84/86 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiseksi jätät kaverisi. Varmasti on vaikeata. Tee kaikkesi päästäksesi eroon alkoholista, lienee helpompaa ilman sitä käyttäviä "kavereita."

En pääse alkoholista eroon koska myös naiset vie mua baarissa, haluan naista, missä muualla naisia olisi?

Kukaan tollasta pllunvinkujaa halua.

tuu sanoo naama eteen niin tapellaan?

Vierailija
85/86 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä hitto noissa somaleissa kiinnostaa, lihava nainen otti hoikan miehen, ei ees kelvannut minä, en ymmärrä

Vierailija
86/86 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule Allu, sulla tuntuu asiat menneen vaan huonompaan ja huonompaan suuntaan viimeisen kuuden vuoden aikana, mitä olet täällä jankuttanut.

Nyt on aika vihdoin viimein hankkia ammettilaisten apua eikä vain puhua/valehdella siitä.

Nimittäin muuten sulle käy vielä hullusti.  Joko terveys pettää, fyysinen tai/ja psyykinen siis. Tai menetät duunisi- jos sinulla ylipäätään duunia on, kun aamusta iltaan olet täällä palstalla. Tai menetät kämppäsi. Hae hyvä mies apua. Ja jätä ne unelmat parisuhteesta, ainakin siihen saakka että olet saanut muun elämäsi kuntoon. Sinusta ei tällä hetkellä ole missään nimessä parisuhteeseen. 

Ihan oikeasti- HANKI APUA. Unohda naiset kokonaan kunnes saat itsesi taas kuntoon. 

HANKI APUA. UNOHDA NAISET. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi