Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavimmat vaatimukset deitti-ilmoituksissa

Vierailija
21.03.2026 |

Mitäs huvittavaa on tullut vastaan? 

Tässä pari itselle tullutta: 

- Naisella neljä lasta ja hakee lapsetonta miestä. Ja siis ei saisi olla edes aikuisia lapsia jotka ei asu kotona. 

- Seksiseuranhakijat voi siirtyä seuraavaan ilmoitukseen. Tämä henkilökö tietää että seuraavassa ilmoituksessa on sitten se seksiseuraa hakeva ihminen?

Kommentit (194)

Vierailija
141/194 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää avas mun maailmaa lisää. 

En tiennyt et jotkut oikeesti lukee noita ilmoituksia. Luulin et kaikki kattoo vaan kuvat :D

Vierailija
142/194 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakkaa polttava pullero nainen haluaa raittiin miehen.

Mies haluaa itseään + 10 vuotta nuoremman naisen. 

Harva haluaa edes oman ikäistään, kukaan ei itseään vanhempaa, mutta naisen pitäisi haluta itseään vanhempaa???

No minä kyllä 43v naisena olen jo useamman vuoden halunnut 5kymppisen miehen. 
Miehen paras ikä!

6kymppinenkään ei ole täysin poissuljettu, paitsi jos on lähes 70v. En kuitenkaan isäni ikäisen kanssa haluaisi olla.

Voisko joku kertoa miksi tätä on alapeukutettu?

Mammat kokee tuon uhkana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/194 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva haluaa edes oman ikäistään, kukaan ei itseään vanhempaa, mutta naisen pitäisi haluta itseään vanhempaa???

Miehen paras ikä!

6kymppinenkään ei ole täysin poissuljettu, paitsi jos on lähes 70v. En kuitenkaan isäni ikäisen kanssa haluaisi olla.

Miten on kenellekään naiselle uhka, jos joku random nainen haluaa vanhemman miehen? Jos nainen ei ole sinkku, häntä ei voisi vähempää kiinnostaa. Jos nainen taasen on sinkku ja haku päällä, on hänellä vähemmän kilpailua. Niin, että miten?

Vierailija
144/194 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Etsinnässä tunneälykäs, itsereflektio kykyinen, empaattinen, itsensä kehittämisestä kiinnostunut rento ja huumorintajuinen miehekäs mies..."

Tämmösen otin talteen kun viimeksi tinderissä olin. Tällä saa aina kunnon huutikset aikaiseksi. Kuinka kujalla voikaan naiset olla odotuksineen..

No, ei tuossa nyt mitään niiiin ihmeellistä ole, itseä jos ajattelee, niin rentous ja huumorintajuisuus saattavat ehkä jättää toivomisen varaa.

Vierailija
145/194 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän moni nuorimies on pyrkimässä lakanoihini. Olen 52-v nainen. Kyllä, honma on balanssissa, kun kumpikin tietää, että on vain seksistä kyse. 

Nuorilla miehillä ensiautokin on monesti vanha romu. Pääasia, että pääsee ajelemaan.

😂😂😂

Vierailija
146/194 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt et jotkut oikeesti lukee noita ilmoituksia. Luulin et kaikki kattoo vaan kuvat :D

Suurimmalle osalle naisista se teksti on tärkein asia. Ja on instant turn of, jos ilmenee, ettei mies ole lukenut profiilia ennen keskustelun avausta. Se tarkoittaa totaalista kiinnostuksen puutetta naiseen ihmisenä ja yksilönä. Valitettavasti iso osa heteromiehistä ei todellakaan pidä naisista tai pidä heitä ihmisinä. They are not lonely enough.

Vierailija
147/194 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen paras ikä!

Ja mulla nyt nelikymppisenä naisena pyörii jatkuvasti parikymppisiä bodariäijiä perskärpäsenä ympärillä. En oikeesti tiedä mistä tää johtuu.

Mutta muistathan, sisko hyvä, että ne pojat haluavat vain seksiä! Eivät siis avioliittoa ja yhteistä osoitetta! Ettet ylpisty!

Päivän naurut. Kuka idiootti nyt nykypäivänä haluaisi avioliittoa tai edes muuttaa yhteen? Minä osaan tän ikäisenä arvostaa kaunista vartaloa ja kaikkea sitä mitä sen eteen on tehty, mikä johtaa siihen että joskus molemmin puoleinen ihailu voi päätyä sänkyyn, mutta siihen se jää. En todellakaan halua kohdata millään sielun syvyyden tasolla, joten jos joku poju jää pidemmäksi aikaa roikkumaan kiinni, niin eiku luiskaan vaan.

Vierailija
148/194 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

180 cm min.vaatimus

Vierailija
149/194 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse 60v ja haetaan max 40v kumppania. Kumminkin päin yhtä naurettava.

Parisuhteissa vain puolella prosentilla on yli 20 vuoden ikäero että melkoinen komistus saa 60- vuotiaana olla jos aikoo vastoin kaikkia todennäköisyyksiä saada 20 v nuoremman 

Niin, se nelikymppinen ei mitenkään välttämättä ole sen paremmin kaunistus kuin komistuskaan.

Vierailija
150/194 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen paras ikä!

Ja mulla nyt nelikymppisenä naisena pyörii jatkuvasti parikymppisiä bodariäijiä perskärpäsenä ympärillä. En oikeesti tiedä mistä tää johtuu.

Ne ovat työttömiä ja haluavat vanhemman naisen jääkaapille syömään ja pyykkinsä pesetyttään. 😂

Vierailija
151/194 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten osalta vaatimukset: kaikki eläin - ja lastentarhat hyväksyttävä, liikuttava joka päivä kuin ammattiurhelija, oltava sitä ja tätä ja kissa menee kaiken edelle. 

Pisaraakaan ei saa juoda, se unohtui.

Ja kukaan ei etsi mitään eikä ketään koska elämä on hyvää näinkin. Silti joku pitäisi saada/ olla. 

Uskomatonta.

Vierailija
152/194 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lapsia enkä ottaisi miestä jolla on lapsia. Syynä se etten ole erityisen lapsirakas enkä halua ruveta äidiksi enää muille. Jos miehelle tämä on ongelma niin mehän emme vain sovi sitten yhteen, seuraavaa etsimään.

Vierailija
153/194 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ikäkeskustelussa ihmetyttää miten automaattisesti nuorempi on jotenkin parempi ja kauniimpi? Oletteko katsoneet miten lihavia suurinosa parikymppisistä jo on??

Vierailija
154/194 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen paras ikä!

Varmaan siksi, että olet harvinaisuus. Olen itse 44v nainen enkä missään nimessä haluaisi yli 5-kymppistä ukkoa.

Vierailija
155/194 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen paras ikä!

Häh? Mikä uhka se minulle on jos joku random-nainen haluaa itselleen vanhan papparaisen? Ihan vapaasti vaan, ei ole minulta pois.

Vierailija
156/194 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukana ovat ne ajat, kun landen heinähattu haki lehit-ilmoituksella naisseuraa. Ainoana mutta ehdottomana ehtona oli se, että kuva oli mukana. Siinä oli ehdottomasti oltava näkyvillä naisen omistama traktori... 

Vierailija
157/194 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalle osalle naisista se teksti on tärkein asia. Ja on instant turn of, jos ilmenee, ettei mies ole lukenut profiilia ennen keskustelun avausta. Se tarkoittaa totaalista kiinnostuksen puutetta naiseen ihmisenä ja yksilönä. Valitettavasti iso osa heteromiehistä ei todellakaan pidä naisista tai pidä heitä ihmisinä. They are not lonely enough.

Tämähän on ihan paskaa, kun deittisovelluksista on kyse. Molemmat sukupuolet tekee sen raa'an ensimmäisen karsinnan pelkästään kuvien perusteella ja sitten vasta luetaan sitä profiilia, jos ulkonäkö miellyttää. Isolle osalle miehistä ei taas sillä profiilitekstin substanssilla ole niin väliä.

Kuvat ja ulkonäkö on deittisovelluksissa tärkein asia.

Vierailija
158/194 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö mainitsi ilmoituksessaan, että hänellä on omakotitalo ja haluaa kumppanin, joka on valmis muuttamaan hänen kanssaan. Yksinään tuo ei ole paha, mutta sitten tuli vaatimuksia siitä, että toisella ei saa olla lemmikkejä, lapsia tms niin tuli vähän sellainen olo, että toisen pitäisi olla ihan tyhjä kanvaasi ja istua hänen elämäänsä tuomatta mitään omaa mukanaan. 

En tiedä ylitulkitsenko, mutta on ehkä vähän hölmöä odottaa, että 40-vuotiaana ihmisillä ei olisi minkäänlaista taakkaa tai omaa elämää integroitavaksi uuteen parisuhteeseen.

Vierailija
159/194 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä 50v uskovaiset naiset jotka haluavat uskovaisen miehen. Eikö tuohon ikään ole ehtinyt yhtään tulla suvaitsevaisuutta erilailla ajattelevia kohtaan.

Moni uskovainen on kohdannut vähättelyä uskonnostaan. En usko joulupukkiin enkä muihinkaan taruolentoihin -juttuja pääsee aika monen vähänkään juntin henkilön suusta, niitä juttuja ei jaksa kuunnella sellainen, kenelle oma usko on tärkeä asia. Tämä on todennäköinen syy sille, että haluaa myös uskovan.

Myös se, että esim. käydä kirkossa ja saada sinne mukaan puolison, on monelle tärkeä asia.

Vierailija
160/194 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavia vaatimuksia yleisempää oli juuri se, että miehet ei lukeneet profiilia ollenkaan ja/tai menivät omassa profiilissa listaamaansa vastaan eli lähestyivät sitten minua, vaikka en mitenkään päin sopinut toiveisiin. 

Ymmärrän kai jos ulkonäkö on tärkeä, mutta sitten kun on tsekannut, että se riittää niin kannattaa ehdottomasti lukaista se profiili ennen kuin laittaa viestiä.

Naurettavimpia vaatimuksia/juttuja oli

-etsitään todella urheilullista naista vaikka itse maataan vain sohvalla ja kuppilassa, siis ei mitään liikuntaa kuulu arkeen, ilmoittaa suoraan ettei aio eikä jaksa lähteä kävelytreffeille, koska "ei ole kävellyt armeijan jälkeen"??? Ei myöskään salitreffit käy koska ei käy salilla? Juoksulenkkitreffit ei koska ei juokse? 

Eli urheilullinen = hoikka 🥲

-lähestytään lapsetonta "ei lapsia" velaa koska "öö en mä siis tapaa mun lapsiin melkee ikinä"?? Yrjistä 🤢 En halua lapsia elämääni, mutta se ei suinkaan tarkoita ettenkö välittäisi lapsista, en ikinä voisi kunnioittaa lapsensa hylännyttä vanhempaa, ellei ole jokin todella painava ja erityinen syy jossa huoltajuus on sitten kunnolla luovutettu muille. 

-lähestytään minua, koirayrittäjää jolla myös kotonaan lukuisia suuria koiria, ajatuksella että "no jos meillä synkkaa niin kai koirat voi myydä pois tai lopettaa kun en tykkää koirista" ...Anteeksi kuinka 

(Näitä oli ainakin neljä lyhyen seuranetsinnän aikana, kaikki vähän eri versiona, SOS) 

-armeijakuva 40-50v miehellä 

-koko profiili jotain katkeraa naisvihaa (selasin uteliaisuuttani myös naisten profiileja sellaisella sivulla missä sen pystyi helposti tekemään niin heilläkin oli osalla tällaisia, auts 😩)

-alkkis/kovan luokan bilettäjä lähestyy sinnikkäästi meikäabsolutistia 

Ja kunniamaininta tietenkin vonkaajamiehille jotka häiriköi kaikkea liikkuvaa samoilla spämmiviesteillä. 

Nyt onnellisesti kolmatta vuotta avoliitossa, että ei ollut turha reissu sentään tämä deittihelveddi. 

N35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän