Huvittavimmat vaatimukset deitti-ilmoituksissa
Mitäs huvittavaa on tullut vastaan?
Tässä pari itselle tullutta:
- Naisella neljä lasta ja hakee lapsetonta miestä. Ja siis ei saisi olla edes aikuisia lapsia jotka ei asu kotona.
- Seksiseuranhakijat voi siirtyä seuraavaan ilmoitukseen. Tämä henkilökö tietää että seuraavassa ilmoituksessa on sitten se seksiseuraa hakeva ihminen?
Kommentit (488)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huvitti kun treffitarjokas kyseli voinko maksaa bensakuluja tapaamismatkan osilta. Ruokailukin oli netistä haettu, seudun tyyrein ravintola ja a' cardesta se arvokkain annos kuplajuomaa. Juu, vastasin: ei kiitos treffejä. Taisi Neiti olla mielestään selvillä vanhojen ukkojen nahan ohuudesta ja lompakon paksuudesta seuran kaipuun kourissa. Ei näillä yliopiston eläkkeillä auta rakkaudesta sokaistua. Mutta kiitos kun kysyit etukäteen, soma Neito. Säästyttiin vaivannäöstä molemmat.
Se tosiaan kannattaa kirjoittaa jo bioon jos etsii ilmaisia seksipalveluksia tai vaihtoehtoisesti jos on nainen joka ei sellaista tarjoile. Turhaa ajan tuhlausta vääntää aiheesta.
Heh, seksityöläinen palstalla näköjään kommentoimassa. Miksi täällä suomalaiset naiset ovat vain rahan perään treffeillä, ei muuta annettavaa?
Huomaa, ettet ole treffaillut ulkomaisia naisia. Missään muualla kukaan ei oleta naisen maksavan mitään treffeillä. Jos olettaa, ovat ne ekat ja vikat treffit. Täällä joillakin on todella käänteinen logiikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon havainnut että moni mies on laittanut tärkeänä tietona että ei ole ottanut piikkiä. Joku oli ihan sanaillut että minussa ei ole rna:ta eikä tule, ja pohdin että siinäpä olisi tieteelle läpimurtokohde.
XD!
Onko olikeasti tuollaisia pölvästejä olemassa?
Jos on, tuollaiset 'helposti narrattavissa olevaan kansanosaan' kuuluvat kannatta kiertää kaukaa.
Siis kumpi on helposti narrattavissa? Se joka otti piikin vai se joka ei ottanut? Koska nimenomaan ne jotka ottivat, ovat ottaneet sen ihan auktoriteettiuskosta eikä siksi, että ymmärtäisivät mitään koko aiheesta.
yhtään "piikkiä" et ole saanut elämäsi aikana? ohhoh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huvitti kun treffitarjokas kyseli voinko maksaa bensakuluja tapaamismatkan osilta. Ruokailukin oli netistä haettu, seudun tyyrein ravintola ja a' cardesta se arvokkain annos kuplajuomaa. Juu, vastasin: ei kiitos treffejä. Taisi Neiti olla mielestään selvillä vanhojen ukkojen nahan ohuudesta ja lompakon paksuudesta seuran kaipuun kourissa. Ei näillä yliopiston eläkkeillä auta rakkaudesta sokaistua. Mutta kiitos kun kysyit etukäteen, soma Neito. Säästyttiin vaivannäöstä molemmat.
Se tosiaan kannattaa kirjoittaa jo bioon jos etsii ilmaisia seksipalveluksia tai vaihtoehtoisesti jos on nainen joka ei sellaista tarjoile. Turhaa ajan tuhlausta vääntää aiheesta.
Heh, seksityöläinen palstalla näköjään kommentoimassa. Miksi täällä suomalaiset naiset ovat vain rahan perään treffeillä, ei muuta annettavaa?
Huomaa, ettet ole treffaillut ulkomaisia naisia. Missään muualla kukaan ei oleta naisen maksavan mitään treffeillä. Jos olettaa, ovat ne ekat ja vikat treffit. Täällä joillakin on todella käänteinen logiikka.
Näin, huudetaan suomalaisen naisen kalleutta. Selvästi ei ole yhtään kokemusta minkäänlaisista naisista, ulkomailla kaikkialla on tosiaan tapana, että mies maksaa kaikki viulut. :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huvitti kun treffitarjokas kyseli voinko maksaa bensakuluja tapaamismatkan osilta. Ruokailukin oli netistä haettu, seudun tyyrein ravintola ja a' cardesta se arvokkain annos kuplajuomaa. Juu, vastasin: ei kiitos treffejä. Taisi Neiti olla mielestään selvillä vanhojen ukkojen nahan ohuudesta ja lompakon paksuudesta seuran kaipuun kourissa. Ei näillä yliopiston eläkkeillä auta rakkaudesta sokaistua. Mutta kiitos kun kysyit etukäteen, soma Neito. Säästyttiin vaivannäöstä molemmat.
Kannattaisikohan eläkeläisen päivittää, mitä itsellä on tarjota. Jos se ei ole lompakko, niin kannattaa jättää ne neitoset rauhaan. Tällä palstalla on miljoonaan kertaan sanottu, että jos haluat olla sugar daddy, niin sen järjestelyn on tarkoitus hyödyntää molempia osapuolia. Tuon treffitarjokkaan käytöksen perusteella olet juurikin lähtenyt maksullisille apajille. Ei neitosilla ole mitään hyväntekeväisyysvelvoitetta vanhoja miehiä kohtaan, kai nyt sen tajuat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan suomalaiset naiset eivät
keskimäärin pidä pohdiskelevista älykkömiehistä. Meidän tyyppisille miehille sopii paremmin ulkomaalaiset naiset. Esim. slaavilainen, ranskalainen tai vaikkapa järkevä saksalainen nainen.
Ihan kuin pohtisit, minkä rotuinen koira sopii sinulle parhaiten. Pohdiskelevaa älykköä ei kyl mikään rotu sinusta tee.
Vituttaako kun miehillä on valinnanvaraa? Älykkyyden merkki on nimenomaan, se että jättää omaan arvoonsa suomalaiset nirppanokka akat.
Miehillä valinnanvaraa? Päivän parhaat naurut! 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse 60v ja haetaan max 40v kumppania. Kumminkin päin yhtä naurettava.
Niin on olemassa joukko ihmisiä, kenelle toi ikä on elämääkin tärkeämpi kriteeri. Mikään muu ei ole niin tärkeä, mutta se ikä. Ja se on niin tärkeä, että siitä saarnataan ulkopuolisillekin, että hekään eivät saisi alkaa parisuhteeseen jos ikäeroa on tietyn verran. Ikäerovouhottajia on kaikissa ikäryhmissä ja sukupuolissa, mutta erityisesti ikävouhottajia alkaa löytymään ryhmästä: naiset 40+. Ja yleisesti vaikka puhutaankin, niin taustalla on toki ajatus, että oman ikäiset miehet eivät saisi olla kiinnostuneita nuoremmista (aikuisista) naisista, vaan mielenkiinnon pitäisi tietenkin osua hänen omaan ikäluokkaansa. Ja jos ei osu, niin miehen täytyy olla jonkunlainen pervo, kun hän kiinnostuu aikuisesta, mutta nuoremmasta, naisesta.
Joskus aikoinaan kun tuli treffipalstoilla pyörittyä, niin nämä nuorempaa kuolanneet käppänät oli aina ulkonäöllisesti sitä oksettavinta sorttia. On kai niitä komeitakin vanhempia miehiä, mutta nämä ei kyllä olleet, päinvastoin.
Mutta hei, aina sitä haluta saa 😆
Haista sinä kuule huilu. Saathan sinä toivoa ja hakea mitä vaan, mutta kuule kun et saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan suomalaiset naiset eivät
keskimäärin pidä pohdiskelevista älykkömiehistä. Meidän tyyppisille miehille sopii paremmin ulkomaalaiset naiset. Esim. slaavilainen, ranskalainen tai vaikkapa järkevä saksalainen nainen.
Ihan kuin pohtisit, minkä rotuinen koira sopii sinulle parhaiten. Pohdiskelevaa älykköä ei kyl mikään rotu sinusta tee.
Vituttaako kun miehillä on valinnanvaraa? Älykkyyden merkki on nimenomaan, se että jättää omaan arvoonsa suomalaiset nirppanokka akat.
Sanottakoon, että kaikki älykkyyden merkit loistavat poissaolollaan kommentissasi.
Tarkoitat varmaan poissa olollaan! Kyllä naiset ovat tyhmiä ja
kateellisia miehille! Odota vaan kun, että minä kostan teille epäonnistumalla deittailussa keskimäärin useammassa maassa!
"...epäonnistut keskimäärin useammassa maassa?"
Mitähän tällä halusit sanoa?
Ajattelin ihan samaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon havainnut että moni mies on laittanut tärkeänä tietona että ei ole ottanut piikkiä. Joku oli ihan sanaillut että minussa ei ole rna:ta eikä tule, ja pohdin että siinäpä olisi tieteelle läpimurtokohde.
XD!
Onko olikeasti tuollaisia pölvästejä olemassa?
Jos on, tuollaiset 'helposti narrattavissa olevaan kansanosaan' kuuluvat kannatta kiertää kaukaa.
Siis kumpi on helposti narrattavissa? Se joka otti piikin vai se joka ei ottanut? Koska nimenomaan ne jotka ottivat, ovat ottaneet sen ihan auktoriteettiuskosta eikä siksi, että ymmärtäisivät mitään koko aiheesta.
Koronarokotteiden tehosta torjumaan koronan vaikeaa tautimuotoa on massiivisesti tieteellistä todistusaineistoa. Paino sanalla massiivisesti.
Koronarokotteiden vaaroista on massiivisesti aineistoa humpuukisivustoilla, joita lukevat etupäässä 'helposti narrattavissa olevaan kansanosaan kuuluvat' poloiset. Turun suunnalla miespuolisista käytetään nimitystä 'vähäpoika'.
Onkos sinulla mielestäsi jokin järkisyy vastustaa koronarokotuksia? Mikähän se on?
https://yle.fi/a/74-20199101
- - - -
""Kuvantamistutkimukset (sairastumisen yhteydessä):
Jos henkilö sairastuu koronaan, rokotetun ja rokottamattoman välillä on havaittu eroja keuhkojen röntgen- ja tietokonetomografiakuvausten (CT) perusteella.
Rokotettujen potilaiden keuhkokuvat näyttävät tyypillisesti terveemmiltä (enemmän ilmaa, vähemmän tulehdusmuutoksia) verrattuna rokottamattomiin, joilla esiintyy useammin vakavia kudosvaurioita.
Laboratorioarvot sairaalahoidossa:
Tutkimuksissa on havaittu, että rokottamattomilla koronapotilailla on usein merkittävästi korkeammat tulehdusarvot (kuten CRP, ferritiini ja D-dimeeri) verrattuna rokotettuihin läpäisyinfektion saaneisiin.""
Mitä hauskaa tossa apn ilmotuksessa on? aika selkeä. lapsiluku täynnä ja haluaa parisuhteen ei perinteistä perhettä. todennäköisesti jonkin aikuisen ilmotus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan suomalaiset naiset eivät
keskimäärin pidä pohdiskelevista älykkömiehistä. Meidän tyyppisille miehille sopii paremmin ulkomaalaiset naiset. Esim. slaavilainen, ranskalainen tai vaikkapa järkevä saksalainen nainen.
Ihan kuin pohtisit, minkä rotuinen koira sopii sinulle parhaiten. Pohdiskelevaa älykköä ei kyl mikään rotu sinusta tee.
Vituttaako kun miehillä on valinnanvaraa? Älykkyyden merkki on nimenomaan, se että jättää omaan arvoonsa suomalaiset nirppanokka akat.
Hyvillä ja mukavilla miehillä voi olla valinnanvaraa, tottakai. Sinulla ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon havainnut että moni mies on laittanut tärkeänä tietona että ei ole ottanut piikkiä. Joku oli ihan sanaillut että minussa ei ole rna:ta eikä tule, ja pohdin että siinäpä olisi tieteelle läpimurtokohde.
XD!
Onko olikeasti tuollaisia pölvästejä olemassa?
Jos on, tuollaiset 'helposti narrattavissa olevaan kansanosaan' kuuluvat kannatta kiertää kaukaa.
Siis kumpi on helposti narrattavissa? Se joka otti piikin vai se joka ei ottanut? Koska nimenomaan ne jotka ottivat, ovat ottaneet sen ihan auktoriteettiuskosta eikä siksi, että ymmärtäisivät mitään koko aiheesta.
Anna kun arvaan, seuraavassa kommentissasi huudat lampaita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan suomalaiset naiset eivät
keskimäärin pidä pohdiskelevista älykkömiehistä. Meidän tyyppisille miehille sopii paremmin ulkomaalaiset naiset. Esim. slaavilainen, ranskalainen tai vaikkapa järkevä saksalainen nainen.
Ihan kuin pohtisit, minkä rotuinen koira sopii sinulle parhaiten. Pohdiskelevaa älykköä ei kyl mikään rotu sinusta tee.
Vituttaako kun miehillä on valinnanvaraa? Älykkyyden merkki on nimenomaan, se että jättää omaan arvoonsa suomalaiset nirppanokka akat.
Sanottakoon, että kaikki älykkyyden merkit loistavat poissaolollaan kommentissasi.
Tarkoitat varmaan poissa olollaan! Kyllä naiset ovat tyhmiä ja
kateellisia miehille! Odota vaan kun, että minä kostan teille epäonnistumalla deittailussa keskimäärin useammassa maassa!
Voitto se Suomen naisille on, jos pelle menee epäonnistumaan muualle.
Mutta noi rokotefoobikot on ihan todellisia, hyvin on uponnut itänaapurin paska.
Mä ajattelin, että kommentoija jolle vastasit, oli jonkun naisen kirjoittamaa sarkasmia..
Vierailija kirjoitti:
Naisten osalta vaatimukset: kaikki eläin - ja lastentarhat hyväksyttävä, liikuttava joka päivä kuin ammattiurhelija, oltava sitä ja tätä ja kissa menee kaiken edelle.
Pisaraakaan ei saa juoda, se unohtui.
Ja kukaan ei etsi mitään eikä ketään koska elämä on hyvää näinkin. Silti joku pitäisi saada/ olla.
Uskomatonta.
Haluatko kuulla mitä itse toivoisin ?
-eläin saa olla mutta ei -tarhaa, ei haittaa vaikkei olisi ensimmäistäkään sillä mullakaan ei ole
-lapsia mielellään ei olisi mutta jos on niin ei kovin pieniä ja biologinen äiti tiiviisti lastensa elämässä. Omat lapseni ovat aikuisia.
-toivottavasti et ole liikaa kiinni harrastuksissasi, olivat ne sitten liikuntaa tai kalastusta tahi penkkiurheilua. En itse liiku enempiä kuin ulkoilu/hyötyliikunta/työmatkat/eräpirjoilu.
-hyvä olisi jos joisit alkoholia. Ei liikaa teitysti mutta juon itsekin vapaalla, käyn ulkona ja sauna menee kaljoineen, joten mitään nipottavaa absolutistia mun olisi vaikea sietää. Pyllyt olalle vaan vappuna ja jussina.
Tupakka taitaa olla ainoa jota syvästi inhoan, tosin röökin vetäjienkin kanssa olen joskus ollut ja tästä joustanut jos ukko ollut muuten ok.
-N50-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan suomalaiset naiset eivät
keskimäärin pidä pohdiskelevista älykkömiehistä. Meidän tyyppisille miehille sopii paremmin ulkomaalaiset naiset. Esim. slaavilainen, ranskalainen tai vaikkapa järkevä saksalainen nainen.
Ihan kuin pohtisit, minkä rotuinen koira sopii sinulle parhaiten. Pohdiskelevaa älykköä ei kyl mikään rotu sinusta tee.
Vituttaako kun miehillä on valinnanvaraa? Älykkyyden merkki on nimenomaan, se että jättää omaan arvoonsa suomalaiset nirppanokka akat.
Miehillä valinnanvaraa? Päivän parhaat naurut! 😂😂😂
Älä nyt. Jos mies on oikeasti fiksu, mukava, hauska, viehättävä ja ei-persu, on hänellä kyllä valinnanvaraa. Ihan vaan koska tällaisia miehiä on niin vähän.
Tietenkään tuo nirppanokista kirjoittava muka-älykkö ei täytä mitään yllämainitsemistani kriteereistä.
Nainen Tinderissä:
On jotain salattavaa, jos silmät ei näy.
Itse ei kuitenkaan ollut laittanut selkeää naamakuvaa. Yksi kuva, jossa näkyy silmät, mutta on niin järkyttävän tökerö filtteri päällä että näyttää sarjakuvalta lähinnä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen Tinderissä:
On jotain salattavaa, jos silmät ei näy.
Itse ei kuitenkaan ollut laittanut selkeää naamakuvaa. Yksi kuva, jossa näkyy silmät, mutta on niin järkyttävän tökerö filtteri päällä että näyttää sarjakuvalta lähinnä.
Hui! Että sillä tavalla! Kamalaahan tuo on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon havainnut että moni mies on laittanut tärkeänä tietona että ei ole ottanut piikkiä. Joku oli ihan sanaillut että minussa ei ole rna:ta eikä tule, ja pohdin että siinäpä olisi tieteelle läpimurtokohde.
XD!
Onko olikeasti tuollaisia pölvästejä olemassa?
Jos on, tuollaiset 'helposti narrattavissa olevaan kansanosaan' kuuluvat kannatta kiertää kaukaa.
Siis kumpi on helposti narrattavissa? Se joka otti piikin vai se joka ei ottanut? Koska nimenomaan ne jotka ottivat, ovat ottaneet sen ihan auktoriteettiuskosta eikä siksi, että ymmärtäisivät mitään koko aiheesta.
Jotta älykkyysosamäärä on keskimäärin 100, täytyy valitettavasti olla paljon niitäkin, joilla ÄO on reilusti alle 100.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan suomalaiset naiset eivät
keskimäärin pidä pohdiskelevista älykkömiehistä. Meidän tyyppisille miehille sopii paremmin ulkomaalaiset naiset. Esim. slaavilainen, ranskalainen tai vaikkapa järkevä saksalainen nainen.
Ihan kuin pohtisit, minkä rotuinen koira sopii sinulle parhaiten. Pohdiskelevaa älykköä ei kyl mikään rotu sinusta tee.
Vituttaako kun miehillä on valinnanvaraa? Älykkyyden merkki on nimenomaan, se että jättää omaan arvoonsa suomalaiset nirppanokka akat.
Miehillä valinnanvaraa? Päivän parhaat naurut! 😂😂😂
Älä nyt. Jos mies on oikeasti fiksu, mukava, hauska, viehättävä ja ei-persu, on hänellä kyllä valinnanvaraa. Ihan vaan koska tällaisia miehiä on niin vähän.
Tietenkään tuo nirppanokista kirjoittava muka-älykkö ei täytä mitään yllämainitsemistani kriteereistä.
Jaa, että sinä? Kuulehan nyt! Kun tätä keskustelua on seurannut et kyllä loista mitenkään fiksuudella, mukavuudella hauskuudella jne. Älä nyt viitsi enempää naurattaa. Kaikki kommenttisi eivät ole edes ymmärrätäviä! Tuon nyt on useampikin todennut!
Heh, seksityöläinen palstalla näköjään kommentoimassa. Miksi täällä suomalaiset naiset ovat vain rahan perään treffeillä, ei muuta annettavaa?