Mitä hautakiveesi kaiverretaan?
Kommentit (72)
Nyt kun kysyit niin keksin sen heti. En kerro.
Ei mitään, minut tuhkataan ja tuhkat sirotellaan mereen.
Tuhkaus on minunkin valintani. Muistomerkkiä en kaipaa.
Mulle ei tule hautakiveä, ja sukuhautaan hautaamisen olen kieltänyt hautaustestamentissa. Mieluiten potkaisevat vaikka joukkohautaan; ruho on ruho. Käytännössä tuhkataan ja tuhkat tuulen teille.
Sen sijaan muistan muuan ystävää, jos raihnainen, kärsinyt ja kidutettu kehoni suinkin kestää. Tai elinvuodet. Hänen hautakiveensä käyn läheisten paskanlässytysten jälkeen omatoimikaivertamassa vaikka ryömien Halusin kokea Tytön!
Oppii, demoni.
Ihan sitä mitä hautauksen hoitavat tahot lystäävät. Ei ole siinä vaiheessa minulle mitään väliä asialla.
Famous last words: "lol I ain't that lucky."
Yks veemäinen kaava harvoista julkaisuistani. Salaliittoteoreetikoille, jälkimaailmalle ja kaivertajalle vähän päänvaivaa.
Ei mitään, en halua mitään kiveä.
Ei mitään. Koko hautajaiset - etenkin itse suunniteltuna - on säälittävää, egoistista ja narsistista shittiä, jossa kuvittelee että jotakuta kiinnostaa/yhä vain on merkityksellinen.
Vierailija kirjoitti:
Yks veemäinen kaava harvoista julkaisuistani. Salaliittoteoreetikoille, jälkimaailmalle ja kaivertajalle vähän päänvaivaa.
Jep, salaliittoteoreetikot, jälkimaailma ja kaivertajat ovat ihan hemmetin kiinnostuneita mitä jostain pikkukaupungin hautuumaalle haudatun nobodyn hautakaiverruksista :D
Hana, josta saa piriä ilmaiseksi.
Välitän lapsistani niin paljon, että menen uunin kautta mereen, ei mitään hautakiviä eikä mitään muutakaan jää
Vainajan kauniit viimeiset sanat "Ja mikähän toikin nyt sitten on"?
Kivi on jo valmiina, siinä on jopa nimeni ja syntymäaika. Käyn pari kertaa kesässä viemässä haudalleni kukkia.
Ei tule olemaan hautakiviä uskoville, jotka tullaan noutamaan Ylöstempauksessa. Me, jotka olemme vielä elossa silloin, emme mene Herran tykö kuoleman kautta. Amen.
Nimi, syntymäpäivä ja kuolinpäivä