Lue keskustelun säännöt.
Voiko täällä asua pysyvästi matkailuautossa kuten esimerkiksi jenkkilässä?
21.03.2026 |
Suomessa lienee vaikeampaa kuin jenkkilässä koska pakko olla jonkinlainen osoite?
Kommentit (262)
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhden tyypin joka asuu asuntovaunussa, on asunut kesät talvet siellä jo kymmenen vuotta.
Olen kade. Yhdellä leirintäalueella paikat levisivät hyvin laajasti, siellä oli kausipaikkalaisillakin oma rauha metsän keskellä. Marjastusmaat ympärillä, polku järven rantaan, ihan kuin kesämökki. Ehkä joskus itsekin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tunnen yhden tyypin joka asuu asuntovaunussa, on asunut kesät talvet siellä jo kymmenen vuotta.