Jos naisena saat paskaa seksiä mieheltäsi niin miksi jatkat suhdetta sen kanssa?
Itse olen aina laittanut naisen luiskaan, jolta saa paskaa seksiä. Miksi tyytyisin johonkin huonoon, kun parempaakin on tarjolla. Siis nainen miksi?
Kommentit (104)
En saa edes paskaa seksiä, en saa mitään seksiä mieheltäni. Rakastan silti ja siksi jään. Ei se helppoa ole.
Ensin oli hyvää seksiä, sitten tehtiin lapset ja mies laiskistui ja nykyään on paskaa seksiä. En viitsi pelkän huonon seksin takia perhettä rikkoa.
N34
Koska mies on muuten erinomainen, eikä hänen kohdallaan ole kyse itsekkyydestä vaan varustuksen pienehköstä koosta yhdistettynä aikalailla kokemattomuuteen ja siihen, että hän ei osaa olla hurmaava tai aloitekykyinen. Ideaalitilanteessakin hänelle riittäisi myös perusyhdyntä kerran tai kaksi viikossa ja siinä se. Itse olen kinky, alistuva ja haluan pari kertaa päivässä. Niin tällä kombolla onhan tuo meno ihan paskaa minun näkökulmasta :D ja miehelle taas hieman ehkä stressaavaa kun tietää, etten ole tyytyväinen. (Ja ei, joku jättipenis ei yksinään pelastaisi tilannetta, mutta voisin sitten saada vähän tunaroidussakin nylkytys-yhdynnässä edes joskus, nyt ei toivoakaan)
Mies ei kuitenkaan vonkaa tai kiukuttele, minäkään en vonkaa mutta olen kyllä joskus aika kiukkuinen. Pitkä juttu miten päädyttiin yhteen, mutta olen ainakin suurimmaksi osaksi hyväksynyt tilanteen niin en sitten siitä oikein valitakaan. Erityisen sääli koska mieheni on kyllä tosi haluttava ja komea katsella, onneksi meillä on sentään sitä läheisyyttä ja keskusteluyhteys auki tästä asiasta. Olen tätä viestiä raadollisemminkin asian miehelle esittänyt.
Olen myös ollut kahdessa eri suhteessa joissa oli upeaa seksiä ja aika pitkälle se tosiaan kantoi molemmilla kerroilla vaikka aivan kaikki muu oli päin persettä.
Varmaan jossain on myös se taruolento mies jossa olisi kaikki nykyisen hyvät puolet ja molemminpuolista rakkautta ja halua, mutta olisi myös huikea seksimestari. Ihan loputtomiin ei kuitenkaan voi metsästää jatkuvasti parempaa.
N35
Vain siksi koska tarvitsen hänen luottokorttiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vain siksi koska tarvitsen hänen luottokorttiaan.
Keijo, älä tule tätäkin ketjua sabotoimaan.
Mulla tullut mieleen laittaa nainen luiskaan kun muuttui nunnaksi. Sitä ei kiinnosta enää mikään. Edes näkeminen
Vierailija kirjoitti:
Koska mies on muuten erinomainen, eikä hänen kohdallaan ole kyse itsekkyydestä vaan varustuksen pienehköstä koosta yhdistettynä aikalailla kokemattomuuteen ja siihen, että hän ei osaa olla hurmaava tai aloitekykyinen. Ideaalitilanteessakin hänelle riittäisi myös perusyhdyntä kerran tai kaksi viikossa ja siinä se. Itse olen kinky, alistuva ja haluan pari kertaa päivässä. Niin tällä kombolla onhan tuo meno ihan paskaa minun näkökulmasta :D ja miehelle taas hieman ehkä stressaavaa kun tietää, etten ole tyytyväinen. (Ja ei, joku jättipenis ei yksinään pelastaisi tilannetta, mutta voisin sitten saada vähän tunaroidussakin nylkytys-yhdynnässä edes joskus, nyt ei toivoakaan)
Mies ei kuitenkaan vonkaa tai kiukuttele, minäkään en vonkaa mutta olen kyllä joskus aika kiukkuinen. Pitkä juttu miten päädyttiin yhteen, mutta olen ainakin suurimmaksi osaksi hyväksynyt tilanteen niin en sitten siitä oikein valitakaan. Erityisen sääli koska mieheni on kyllä tosi haluttava ja komea katsella, onneksi meillä on sentään sitä läheisyyttä ja keskusteluyhteys auki tästä asiasta. Olen tätä viestiä raadollisemminkin asian miehelle esittänyt.
Olen myös ollut kahdessa eri suhteessa joissa oli upeaa seksiä ja aika pitkälle se tosiaan kantoi molemmilla kerroilla vaikka aivan kaikki muu oli päin persettä.
Varmaan jossain on myös se taruolento mies jossa olisi kaikki nykyisen hyvät puolet ja molemminpuolista rakkautta ja halua, mutta olisi myös huikea seksimestari. Ihan loputtomiin ei kuitenkaan voi metsästää jatkuvasti parempaa.
N35
Koolla on siis väliä!
Vierailija kirjoitti:
Ensin oli hyvää seksiä, sitten tehtiin lapset ja mies laiskistui ja nykyään on paskaa seksiä. En viitsi pelkän huonon seksin takia perhettä rikkoa.
N34
Meillä seksi oli hyvää, sitten tuli lapset ja vaimoa ei enää kiinnostanut. Nyt menty viitisen vuotta vain heikompaan suuntaan ja viimeisen 1,5v. aikana kaksi kertaa seksiä. Keskusteluyhteyttä ei ole ja riitaa mm. rahasta.
Ongelmana on, että en ole osannut asettaa rajoja omalle hyvinvoinnilleni. Nyt olen miettimässä mikä minut tekee onnelliseksi ja yhtenä isona tekijänä on, että haluamme molemmat toisiamme. Kenenkään ei pidä muuttua toisen vuoksi ja toisen ehdoilla, mutta liian kauan olen jäänyt läheisyyttä vaille ja joko se ymmärretään tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N35
Koolla on siis väliä!
Tietysti on.
Paksuus on se juttu.
Kurjaa lukea näitä. Mutta miksi oi miksi naiset, ette laita ukaasia mihillenne, ja OPETA heitä mitä haluatte.
Omani opetin heti, ja toimii helvetin hyvin yhä. Meillä puhutaan päivittäin seksistä ja molempien haluista, ja palstaa luen miehelleni ja hän ihmeissään kuuntelee. Todella pitkä liitto mutta yhä on paloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34
Meillä seksi oli hyvää, sitten tuli lapset ja vaimoa ei enää kiinnostanut. Nyt menty viitisen vuotta vain heikompaan suuntaan ja viimeisen 1,5v. aikana kaksi kertaa seksiä. Keskusteluyhteyttä ei ole ja riitaa mm. rahasta.
Ongelmana on, että en ole osannut asettaa rajoja omalle hyvinvoinnilleni. Nyt olen miettimässä mikä minut tekee onnelliseksi ja yhtenä isona tekijänä on, että haluamme molemmat toisiamme. Kenenkään ei pidä muuttua toisen vuoksi ja toisen ehdoilla, mutta liian kauan olen jäänyt läheisyyttä vaille ja joko se ymmärretään tai sitten ei.
Auts, kannattaa tehdä jotain.
Itselleni tuli ero noilla seteillä vähän aikaa sitten. Tein tännekin aiheesta ketjun. Johti lopulta siihen, että seksittömyydestä vaimon kanssa tuli uusi normaali, ja mentiin vaan omin käsin eteenpäin. Ennen pitkää halut ja tunteet exää kohtaan kuolivat.
Seksi on vain yksi osa liittoa, mutta tärkeä osa!
Vierailija kirjoitti:
N35
Mietin, josko tuossa auttaisi se, että ottaisit vähän dom-roolia? Kunnon naamalle istumiset, jne?
Kerran viikossa kuulostaa aika vähältä, jos ei ole kovin vanha ja normaalit testot. Minkä kokoinen kulli about, kun sanoit että pienen puoleinen?
Vierailija kirjoitti:
N34
Äääh
Onko kyseessä enemmän laadullinen vai määrällinen ongelma?
Vierailija kirjoitti:
En saa edes paskaa seksiä, en saa mitään seksiä mieheltäni. Rakastan silti ja siksi jään. Ei se helppoa ole.
Mitkä setit? Jos olette 76-vuotiaita, varmaan melko yleistä.
Jos olette 25-vuotiaita, mitä ihmettä oikein teet elämälläsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä setit? Jos olette 76-vuotiaita, varmaan melko yleistä.
Jos olette 25-vuotiaita, mitä ihmettä oikein teet elämälläsi?
Siihen väliin jäi 50 vuotta ja aika lailla siinä keskellä sitä väliä ollaan. Joo, liian nuoria siihen että ei ole enää seksiä, mutta kun ei seiso niin ei seiso, ja kun ei halua lääkäriin niin ei halua lääkäriin. Rakas on silti.
Sumentaako rakastuminen naisen kyvyn arvioida miehen seksitaidot ja -kyvyt? En oikein osta näitä tarinoita "alussa ihanaa seksiä, sitten mies muuttui" Epäilen, että usemmin kyse oli siitä kun rakastumisen ensihuuma haihtuu niin ensinäkin naisen halut vähenevät ja syyksi nainen selittää itselleen miehen muuttumisen vaikka mies olisi ennallaan.
Ei naisen tyydytykseen tarvita seisokkia. Vanhanaikaista puhua noin, aivan kuin se pano olis vaan seksiä. Miehellekään.
Vierailija kirjoitti:
Kurjaa lukea näitä. Mutta miksi oi miksi naiset, ette laita ukaasia mihillenne, ja OPETA heitä mitä haluatte.
Omani opetin heti, ja toimii helvetin hyvin yhä. Meillä puhutaan päivittäin seksistä ja molempien haluista, ja palstaa luen miehelleni ja hän ihmeissään kuuntelee. Todella pitkä liitto mutta yhä on paloa.
"Kurjaa lukea näitä. Mutta miksi oi miksi naiset, ette laita ukaasia mihillenne, ja OPETA heitä mitä haluatte."
En harrasta ihmissuhteissa uhkailua tai käskemistä. Jos toisella ei ole halua muuttua, ei pakottaminen auta. Enkä minä halua seksiä sellaisen ihmisen kanssa joka ei tee koska haluaa, vaan koska minä käsken. Mieluummin kokonaan ilman tai sitten sitä huonoa joka hänelle paremmin sopii.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisen tyydytykseen tarvita seisokkia. Vanhanaikaista puhua noin, aivan kuin se pano olis vaan seksiä. Miehellekään.
Kun miehellä ei seiso, ei sitä kiinnosta minkään sortin seksi. Ja suoraan sanottuna, velton käsittely millään tavoin on sen verran epäkiitollista puuhaa, se kun pysyy velttona vaikka päällä seisoisi temppuja tehdessään, että ei kiinnosta enää minuakaan.
Jospa sitä odotta ja toivoo, että ukko älyäis vihdoinkin ajattelemaan naisenkin nautintoa omansa sijaan. Yleistä.