Jos naisena saat paskaa seksiä mieheltäsi niin miksi jatkat suhdetta sen kanssa?
Itse olen aina laittanut naisen luiskaan, jolta saa paskaa seksiä. Miksi tyytyisin johonkin huonoon, kun parempaakin on tarjolla. Siis nainen miksi?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan hauskaa nuoleskella jotain löysää kalua, ja johtaa suureen nautintoon!
Jatkatkos taas tätä sun kuvitteluasi. Ei ole mitään löysää kalua meillä. Joten anna olla.
Mutta jos minä alan yhtä ennustajaksi, et sinä ole 25 vuotta tyydyttänyt ketään. kun olet noin kiukkuinen.
Mitä oikein skitsoat?
En ole koskaan sanonut tyydyttäneeni ketään 25 vuotta, ja itse puhuit kontekstista, jossa nainen tyydytetään ilman erektiota, mikä implikoi löysää kalua.
"Olenkin joo tosi itsekäs, kun olen saanut pidettyä naisen tyytyväisenä yli 25 vuotta. On siinä kyllä itsekkyys huipussaan."
Tuossahan niin sanoit. Ja kyllä ihan voi kokonaan ilman kaluakin naisen tyydyttää, oli löysä tai kova!
Vierailija kirjoitti:
"Olenkin joo tosi itsekäs, kun olen saanut pidettyä naisen tyytyväisenä yli 25 vuotta. On siinä kyllä itsekkyys huipussaan."
Tuossahan niin sanoit. Ja kyllä ihan voi kokonaan ilman kaluakin naisen tyydyttää, oli löysä tai kova!
Kauanko sinä itse jaksaisit tyydyttää miehesi jos et koskaan kiihottuisi itse saati saisi orgasmia, ikinä? Ihan sama mitä sinä itse tai mies tekisitte, sulla ei tuntuisi missään. Kuinka monta vuotta jaksaisit silti ahnaasti ottaa suihin tai antaa käsihoitoa miehellesi?
Kauanko sinä itse jaksaisit tyydyttää miehesi jos et koskaan kiihottuisi itse saati saisi orgasmia, ikinä? Ihan sama mitä sinä itse tai mies tekisitte, sulla ei tuntuisi missään. Kuinka monta vuotta jaksaisit silti ahnaasti ottaa suihin tai antaa käsihoitoa miehellesi?
Mitä ihmettä selität? Täysin teoreettinen juttu. Anna jo olla. Kyse oli naisen tyydytyksestä. Avaa oma theadisi agendallesi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä selität? Täysin teoreettinen juttu. Anna jo olla. Kyse oli naisen tyydytyksestä. Avaa oma theadisi agendallesi.
Niin, kyse oli naisen tyydytyksestä johon hyvin kiinteästi liittyy myös miehen tyydyttäminen. Sinä sanot että ei mies erektiota tarvitse koska voi tyydyttää naisen muilla tavoilla. Minä yritin kysyä, että kauanko sinä jaksaisit tyydyttää kumppanisi jos sinä itse et saisi koskaan. Etkö todellakaan ymmärrä miten nämä asiat liittyvät toisiinsa?
Minulla ei ole agendaa mutta olen tässäkin ketjussa yrittänyt selittää että seksi erektiohäiriöisen miehen kanssa ei ole kummallekaan kovin tyydyttävää. Ei vaikka naisen tyydyttämiseen ei erektiota tarvita. Se on se sinun agendasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kyse oli naisen tyydytyksestä johon hyvin kiinteästi liittyy myös miehen tyydyttäminen. Sinä sanot että ei mies erektiota tarvitse koska voi tyydyttää naisen muilla tavoilla. Minä yritin kysyä, että kauanko sinä jaksaisit tyydyttää kumppanisi jos sinä itse et saisi koskaan. Etkö todellakaan ymmärrä miten nämä asiat liittyvät toisiinsa?
Minulla ei ole agendaa mutta olen tässäkin ketjussa yrittänyt selittää että seksi erektiohäiriöisen miehen kanssa ei ole kummallekaan kovin tyydyttävää. Ei vaikka naisen tyydyttämiseen ei erektiota tarvita. Se on se sinun agendasi.
Tää on varmaan joku palstahullu tai feministi
Niin hullut ja feministit eivät saisi nauttia seksistä, vaan pitäisi jäädä suhteeseen, jossa saa vain paskaa seksiä. Kun taas mies pistää sellaisen naisen luiskaan, vaikka saisikin sen orgasminsa joka kerta.
Näin se on sitten naisen osa: ei saa orgasmia, ja päälle haukutaan hulluksi, jos asiasta uskaltaa puhua.
Palsta incell jatkaaja jatkaa..
Ei vaikka naisen tyydyttämiseen ei erektiota tarvita. Se on se sinun agendasi.
Ei ole, vaan se on ihan vaan fakta. Jotkut miehet eivät vaan pysty sitä hyväksymään, kun luulevat sen kalun olevan kaiken ydin.
Kyllä sen näkee jo käytöksestä keneltä saa hyvää seksiä. Ei tarvii sänkyyn asti mennä arvailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin hullut ja feministit eivät saisi nauttia seksistä, vaan pitäisi jäädä suhteeseen, jossa saa vain paskaa seksiä. Kun taas mies pistää sellaisen naisen luiskaan, vaikka saisikin sen orgasminsa joka kerta.
Näin se on sitten naisen osa: ei saa orgasmia, ja päälle haukutaan hulluksi, jos asiasta uskaltaa puhua.
Palsta incell jatkaaja jatkaa..
Tässä on useampi henkilö, joita ilmeisesti luulet yhdeksi ja samaksi.
Ei huonoon suhteeseen tarvitse jäädä, ja jos olet mt-ongelmainen raivofeministi, jätä ne parisuhteet suosiolla muille.
Vierailija kirjoitti:
En saa edes paskaa seksiä, en saa mitään seksiä mieheltäni. Rakastan silti ja siksi jään. Ei se helppoa ole.
Sama o/
Olen sitoutunut puolisooni kuolemaan asti.
Ei huonoon suhteeseen tarvitse jäädä, ja jos olet mt-ongelmainen raivofeministi, jätä ne parisuhteet suosiolla muille.
Kerro miksi pidät minua mt potilana? Ja naisten pitääkin olla feministejä, se on vain hyväksi, sinä sen just todistitkin todeksi.
Korpeeko joitakin miehiä niin paljon naisen sanomana, että nainen voi saada orgasmin aivan ilman kaluakin, kuten kaikki jo tietävätkin, se on vaan vaikea pala joillekin myöntää.
"Niin, kyse oli naisen tyydytyksestä johon hyvin kiinteästi liittyy myös miehen tyydyttäminen."
Miten naisen tyydytykseen liittyy mihen tyydytys? Eihän miehen tyydytykseen liity kuin aniharvoin naisenkin tyydytys.
Vierailija kirjoitti:
Kerro miksi pidät minua mt potilana? Ja naisten pitääkin olla feministejä, se on vain hyväksi, sinä sen just todistitkin todeksi.
Korpeeko joitakin miehiä niin paljon naisen sanomana, että nainen voi saada orgasmin aivan ilman kaluakin, kuten kaikki jo tietävätkin, se on vaan vaikea pala joillekin myöntää.
Ei korpea, olen tämän tiennyt jo 16-vuotiaasta alkaen kun sormetin tyttöystävälleni orgasmin.
Kyse lienee enemmänkin siitä, että erektiohäiriöisen miehen kanssa seksielämä tuppaa kuolemaan. Mies tuottaa naiselle orgasmin ja kulli lerpattaa edelleen. Pelkästään tämä on monelle naiselle turn-off, ettei esim. pillun nuolenta saa miehessä minkäänlaista reaktiota aikaan. Sitä velttoa nakkia on aivan turha käsitellä, vaikka feministit tykkäävätkin puhua vaikkapa erektiolääkkeiden ongelmallisuudesta, koska usein vihaavat peniksiä ja miehiä. Löysä penis ei ole mihinkään pystyvä penis, joten se sopii ideologiaanne.
Ja paskat, nyt jo suoraan sanottuna sun oudoille feministiluuloillesi.
Lue enemmän niin tiedätkin enemmän. Mutta ei, tavallinen juntti pitää luulonsa ,kun on kerran sanottu että feminismi on pahasta ja miehen typistämistä yms paskaa, vaikkei ole.
Tätä samaa olen jokauan kunnellut,ei mulla ole miestäkään, vain dildo yöpöydällä ja olenkin lepakko, jonka pitää lentää takaisin kylmään koloonsa yms yms. Miten miehet kehtaavat edes olla noin idiootteja. Ja jottei taas tule sitten seuraava "taas se haukkuu kaikki miehet" niin ei vaan ne paskiaiset, Hyviä miehiä on, mm omani.
Incellit rules!
Vierailija kirjoitti:
"Niin, kyse oli naisen tyydytyksestä johon hyvin kiinteästi liittyy myös miehen tyydyttäminen."
Miten naisen tyydytykseen liittyy mihen tyydytys? Eihän miehen tyydytykseen liity kuin aniharvoin naisenkin tyydytys.
Yleensä normaalissa, vastavuoroisessa ja onnellisessa parisuhteessa molemmat ovat kiinnostuneita yhteisestä toimivasta seksielämästä. Toimivaan seksielämään kuuluu orgasmit molemmille. Ei vain naiselle, ei vain miehelle. Molemmille.
Miten tällaista joutuu rautalangasta vääntämään?
Vierailija kirjoitti:
Tätä samaa olen jokauan kunnellut,ei mulla ole miestäkään, vain dildo yöpöydällä ja olenkin lepakko, jonka pitää lentää takaisin kylmään koloonsa yms yms. Miten miehet kehtaavat edes olla noin idiootteja. Ja jottei taas tule sitten seuraava "taas se haukkuu kaikki miehet" niin ei vaan ne paskiaiset, Hyviä miehiä on, mm omani.
Incellit rules!
Onko suhde nyt sitten jo loppunut?