Jos naisena saat paskaa seksiä mieheltäsi niin miksi jatkat suhdetta sen kanssa?
Itse olen aina laittanut naisen luiskaan, jolta saa paskaa seksiä. Miksi tyytyisin johonkin huonoon, kun parempaakin on tarjolla. Siis nainen miksi?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs luulisit? Ja ei ole totta taaskaan, että naiset tappavat lapsiaan enemmän kuin miehet. Mutta feminismillä ei ole asian kanssa tekemistä.
Jälleen niputat asioita yhteen. Sama kun sanois että kaikki miehet ovat tappajia, koska miehet aloittavat sotia tappavat ja raiskaavat
niin naisia kuin lapsiakin.
Aiav täyttä skeidaa , kunhan haluat provota.
Ai nyt ei sitten tilastot enää kelpaakaan, kun kyse on naisten tekemistä asioista. No taitaa vaan olla kyse siitä selektiivistä feminismiä. Mitäpä muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on väittänyt sun olevan väärässä?
Oivoi.. jaa kukahan lie. Mutta ne tiedä missä!
Nyt menen mieheni viereen...öitä.
Laita tähän viesti. missä sun väitettiin olevan väärässä. Jos sellaista viestiä ei löydy, niin sitten olet kyllä väärässä.
Ilmeisesti sitä viestiä ei ole vieläkään löytynyt? Asia ei kylläkään taaskaan yllättänyt.
Laittasin pois heti sellaisen miehen. Parempia tulokkaita olis jo ovella.
Huussi js huvila. Perintöö tullu ja tulossa. Ehtoinen emäntä pyörii hyörii ja tekee panee ruokaa. Leipoo. Kullinkin siinä sivussa. Hankki asunnonkin. Jää eläkkeelle ennen kuin nuin mä pääsen.
T.auervaara